Nee dusquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:46 schreef JufJoop het volgende:
Zo... kom net binnen in een leeg topicStreamverslagen tot 10 uur is niets... daarna nog iets gebeurd?? (ik hoop het zó)!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:58 schreef tonja het volgende:
Het wordt tijd om je onderschriftje weer aan te passen JufJoop.
Dat zie ik toch liever dan dat gekwijl van Mo en Tijn de hele dag.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:12 schreef Lady-night het volgende:
De dames doen dus weer niets.
je kiest er tog echt voor om er zelf naar te kijken.. blijkbaar is de andere stream zo saai dat je liever ergens naar kijkt waar je van moet kotsenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:30 schreef NS het volgende:
[..]
Dat zie ik toch liever dan dat gekwijl van Mo en Tijn de hele dag.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
WAs ff afwezig: een visje gekocht en een aaaaaaaaaaaaardappeltje
Voor watttttttttttttttttt ???quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:56 schreef Lady-night het volgende:
BB krijgen de dames nog een waarschuwing??
Ja ja, ik weet dat je Mo en Tijn leuk vindtquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je kiest er tog echt voor om er zelf naar te kijken.. blijkbaar is de andere stream zo saai dat je liever ergens naar kijkt waar je van moet kotsen![]()
Niet...quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
Advies graag:
Kijken naar een naaiende Sem of een hakkende Sab ?
Waar is deze poll van? Ik denk zelf namelijk ook Jeroen... alleen ik hoop Tijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:49 schreef gerxan het volgende:
Wie gaat er winnen ? gestart : 01-11-2006 22:46
We zijn een heel eind, we gaan als het goed is de laatste maand in. Er zijn nog maar een "paar" bewoners over. Wie denk jij dat er gaat winnen ?
Rik - 526 (35.7%)
Jeroen - 294 (19.9%)
Sabrina - 249 (16.9%)
Tijn - 197 (13.4%)
Semih - 90 (6.1%)
Monique - 73 (5%)
Marcia - 45 (3.1%)
Sabrina mag ook welquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:00 schreef gerxan het volgende:
van talpa... ik hoop zelf sabrina
Ik weet dat het hopeloos is, maar ik vind hem toch leukquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:03 schreef gerxan het volgende:
winnaar tijn? ...... forget it, populariteit van tijn zakt met de minuut
andere poll, wie moet t huis verlaten marcia of tijn is al weggehaald...
Als je Tijn nu even van dat lijstje afhaalt ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:03 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Sabrina mag ook welIk vind haar met Tijn de meest echte mensen die met hun gevoel spelen...
smaken verschillenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:04 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik weet dat het hopeloos is, maar ik vind hem toch leuk![]()
Tijn was eerst heel populair (bij jou trouwens niet dacht ik), nu zijn er een paar mensen die hem niet meer zo leuk vinden en iedereen holt daar weer achteraan... ik blijf voor Tijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je Tijn nu even van dat lijstje afhaalt ben ik het met je eens
Ik vond hem de eerste maand wel grappige opmerkingen maken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:07 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Tijn was eerst heel populair (bij jou trouwens niet dacht ik), nu zijn er een paar mensen die hem niet meer zo leuk vinden en iedereen holt daar weer achteraan... ik blijf voor Tijn![]()
Als Marcia iig maar niet wint
En wat voegt Marcia dan toe? Het E10 incident was wel lollig, maar nu is ze alleen maar vervelend met die zeurstem...quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:12 schreef pullup het volgende:
[..]
En nu mag hij er inderdaad eerder uit dan Marcia zelfs.
Das ook wel zo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:17 schreef JufJoop het volgende:
[..]
En wat voegt Marcia dan toe? Het E10 incident was wel lollig, maar nu is ze alleen maar vervelend met die zeurstem...
Gajij 'ns uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond hem de eerste maand wel grappige opmerkingen maken.
Bij de ruzie met Semih was ik eigenlijk nog vrij neutraal omdat ik eigenlijk vond dat beiden dingen hadden gezegd die niet konden en even koppig waren.
ik ben daarna toch een beetje afgeknapt en heb wel kunnen begrijpen waarom Semih tabak had van dat gezeur van Tijn tijdens de knijper opdracht. Sindsdien is het steeds erger geworden. En nu mag hij er inderdaad eerder uit dan Marcia zelfs.
Hihi dus Sabrina is niet jouw favoriet ?quote:
Nou... dat was wel een pittige weekopdracht..quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Das ook wel zo.
Overigens ze zijn best hard aan het werk de hele dag aan die jurkjes, het is maar goed dat ze niet meer op die lamp hoefden te letten![]()
quote:16:10Pech van Marcia, geluk voor Jeroen
“Ik vind het allemaal maar raar gaan”, stelt Tijn aan zijn mede-Genomineerde Marcia. “Ik vind dat wij in de finale terecht horen. Dat hebben we nu wel verdiend”, vervolgt hij. “Als Jeroen die geheime opdracht niet had was het heel anders gelopen”, weet Marcia. “Dan heb je toch geluk gehad. Jij hebt gewoon pech”, reageert Tijn. Maar de Brabander kan ook relativeren: “Ach, het hoort er gewoon bij…”
als je 4 streams tegelijk hebt kies je er niet zelf voor of je moet hem al stoppenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je kiest er tog echt voor om er zelf naar te kijken.. blijkbaar is de andere stream zo saai dat je liever ergens naar kijkt waar je van moet kotsen![]()
Ja, zo voel ik t dus ook.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:07 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Tijn was eerst heel populair (bij jou trouwens niet dacht ik), nu zijn er een paar mensen die hem niet meer zo leuk vinden en iedereen holt daar weer achteraan... ik blijf voor Tijn![]()
Ach, en sommige mensen vonden hem vanaf het begin al een gluiperd, en hoeven hun mening niet bij te stellen: het wordt zelfs bevestigd. De mensen met een wat hoger empathisch vermogen zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:07 schreef JufJoop het volgende:
[..]
quote:
Als portier hoef je verbaal niet zo sterk te zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
you wish
maja dat zieligfiguur moet er maar snel uit. Je al laten klemlullen gisteren door Marcia zegt al genoeg![]()
Maar wel portier in het vetste dorp van heel Nederlandquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als portier hoef je verbaal niet zo sterk te zijn
De mensen met slechte smaak bedoel je... ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, en sommige mensen vonden hem vanaf het begin al een gluiperd, en hoeven hun mening niet bij te stellen: het wordt zelfs bevestigd. De mensen met een wat hoger empathisch vermogen zullen we maar zeggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |