Iedereen heeft alles al heel vaak aangehad wat ook niet gek is... geen enkel normaal mens heeft een kledingkast om 100 dagen andere kleding aan te hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij heeft alles al heel vaak aangehad.
t'is een luie flikkerquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Rik alleen zijn handen uitsteekt als ie het leuk vindt...
zelfs met weekopdrachten:
dat dansen heeft ie het meest van iedereen gedaan...
Die lamp mogen Semih en Jeroen 'snachts doen..
Ik heb Rik nog bijna nooit zien helpen met iets... hij ligt meestal op een bank met een sigaretje in zijn mond..![]()
Maar dat heb ik wel, dus Tijn is gewoon een loser.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:01 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Iedereen heeft alles al heel vaak aangehad wat ook niet gek is... geen enkel normaal mens heeft een kledingkast om 100 dagen andere kleding aan te hebben![]()
Ja, maar het ging erom wat Tijn wilde toch.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Semih en Jeroen hebben altijd al een redelijke band gehad
Dat doet er niet toe, op iedereen behalve op Tijn zelf natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef D.Rose het volgende:
Ik vraag me ook af op wie Jeroen volgens Tijn had moeten stemmen.
ja, ik weet het, het is zo bedtijdquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:02 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik dacht nog... laat ik die flauwe grap nou niet maken...
Doe jij het![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Idd.
"O je moeder overleden ja?. Dat doet me denken aan mij reis in Cambodja toen ik daar heel veel arme kinderen zag."
Jij denkt dat ie hier in huis alleen maar probeert om als wereldverbeteraar over te komen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:02 schreef yellowfirst het volgende:
De poging van Tijn om als wereldverbeteraar over te komen is aardig in gruzelementen gevallen....![]()
Nee, meer wat Tijn verwachttequote:Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, maar het ging erom wat Tijn wilde toch.
ik zou dus juist van hem verwachten dat hij dansen dus wel leuk vindt maar hij komt overal mee weg wat huishouden betreft. idd heb hem zelden gezien dat hij wat deed. was het geen ontbijt met janine?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Rik alleen zijn handen uitsteekt als ie het leuk vindt...
zelfs met weekopdrachten:
dat dansen heeft ie het meest van iedereen gedaan...
Die lamp mogen Semih en Jeroen 'snachts doen..
Ik heb Rik nog bijna nooit zien helpen met iets... hij ligt meestal op een bank met een sigaretje in zijn mond..![]()
Of jij geeft teveel geld aan kleding uit....quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar dat heb ik wel, dus Tijn is gewoon een loser.
dat sowieso natuurlijk, ze zijn al jaren maatjes door dik en dunquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, op iedereen behalve op Tijn zelf natuurlijk.
Jij bent toch een arme student?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar dat heb ik wel, dus Tijn is gewoon een loser.
Ja het is gewoon echt zo he? Echt ik vind eerlijk gezegd dat hij gewoon terug moet naar dat land en dan maar vooral heel veel tekeningetjes enzo moet gaan maken. Lamlul. Ik moet hem echt voor geen meter meer zeg.quote:
Semih natuurlijkquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef D.Rose het volgende:
Ik vraag me ook af op wie Jeroen volgens Tijn had moeten stemmen.
Hij vond dat dansen ook leuk... dat heeft hij dus veel gedaan.. bij de andere opdrachten is ie voornamelijk lui geweest... bij het huishouden staat ie ook niet te springen, maar als ze een 1001 nachten feest hebben staat hij 4 uur iedereen op te makenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:04 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik zou dus juist van hem verwachten dat hij dansen dus wel leuk vindt maar hij komt overal mee weg wat huishouden betreft. idd heb hem zelden gezien dat hij wat deed. was het geen ontbijt met janine?
iedere bewoner heeft bijna alles al tig keer aangehadquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Of jij geeft teveel geld aan kleding uit....
Daarbij: de andere bewoners zie ik ook regelmatig terug in een truitje dat ik al kende (bijvoorbeeld bij Sabrina)
Ah. Ehm. Marcia ofzo denk ik.quote:
dan wil ik wel eens weten wie dan welquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Semih en Jeroen hebben altijd al een redelijke band gehad
Sabrina is anders.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:05 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Of jij geeft teveel geld aan kleding uit....
Daarbij: de andere bewoners zie ik ook regelmatig terug in een truitje dat ik al kende (bijvoorbeeld bij Sabrina)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |