Tja een utopiequote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nog leuker zou zijn dat de zusjes op Rik stemmen en Jeroen en Semih op Tijn. Dan heb je beide broertjes op de bank.![]()
Ja hij kan zichzelf echt nog in de spiegel kijken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef sade42 het volgende:
hahahahaha Tijn zegt dat hij het zelf goed heeft gedaan hij vergeet zelf wat hij gedaan heeft met de joker
marcia althans ook nog de huichelarenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef marky het volgende:
[..]
Ja hij kan zichzelf echt nog in de spiegel kijken.
Tijn spreekt zichzelf altijd in alles tegen. Hij legt het zelf uit als 'graag de confrontatie aan willen gaan'.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef D.Rose het volgende:
Grappig hoe Tijn zich ontzettend tegenspreekt in z'n slachtofferrol
Komt omdat hij nu zijn maatje aan het opnaaien is om hem zelf een beter gevoel te geven. Hij hoopt haar zover te bewerken dat zij op Jeroen gaat stemmen. hij misbruikt nu dus gewoon de gevoelens en vertrouwen wat Mo heeft in Tijn. En dan durft Tijn nog wat te zeggen over Jeroen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef D.Rose het volgende:
Tijn is een vuile huichelaar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn spreekt zichzelf altijd in alles tegen. Hij legt het zelf uit als 'graag de confrontatie aan willen gaan'.
Nou Tijn, we hebben t weer gemerkt bij Jeroen.
Ik vind hem echt zo iemand die SPH moet gaan doen. Hele dagen problemen van anderen om je heen, hij zou serieus heel de dag met een stijve lul rondlopen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tijn is een vuile huichelaar.
Pakte hij z'n koffers maar![]()
maandag dacht ik nog dat hij deze bank wellicht nog zou overleven en er de volgende keer pas uit zou gaan, maar nu ben ik daar niet meer zo zeker vanquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn spreekt zichzelf altijd in alles tegen. Hij legt het zelf uit als 'graag de confrontatie aan willen gaan'.
Zo heeft iedereen zijn voorkeur!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef schatje het volgende:
Ach hou toch op. Die jongen doet eindelijk ook een keer wat. Als deze opdracht moet hij daarvan weer helemaal bij komen. In het huishouden doet hij geen ene flikker.
Zijn broer heeft er ook een handje van nav het gesprek in de DBK en hij Tijn moest aanspreken op zijn gedrag met Monique. Deed Marcia het beter.............quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
[bb-stem]quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tijn is een vuile huichelaar.
Pakte hij z'n koffers maar![]()
TIJN!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef D.Rose het volgende:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind hem echt zo iemand die SPH moet gaan doen. Hele dagen problemen van anderen om je heen, hij zou serieus heel de dag met een stijve lul rondlopen.
t Hele punt is dat ik zelf óók geen zin zou hebben om Tijn op zijn gedrag aan te spreken. Ten eerste is hij een volwassen man, ten tweede is Monique evengoed (zo niet meer) schuldig en ten terde zou ik écht géén zin hebben om zon hele stortvloed aan gezeik aan mn kop te krijgen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zijn broer heeft er ook een handje van nav het gesprek in de DBK en hij Tijn moest aanspreken op zijn gedrag met Monique. Deed Marcia het beter.............![]()
Hij heeft 't echt al heel vaak aangehad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef Kaleddis het volgende:
Valt me trouwens nu pas hoe lekker sarcastisch dat t-shirt van Tijn is: "I did you mum"![]()
hij doet alleen wat hij leuk vindtquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Die jongen doet eindelijk ook een keer wat. Als deze opdracht moet hij daarvan weer helemaal bij komen. In het huishouden doet hij geen ene flikker.
Hij heeft alles al heel vaak aangehad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij heeft 't echt al heel vaak aangehad.
Goed punt ja. Met zo'n broer bedenk je je wel even...............................dat gezeikquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Hele punt is dat ik zelf óók geen zin zou hebben om Tijn op zijn gedrag aan te spreken. Ten eerste is hij een volwassen man, ten tweede is Monique evengoed (zo niet meer) schuldig en ten terde zou ik écht géén zin hebben om zon hele stortvloed aan gezeik aan mn kop te krijgen.
Ik vind ook dat Rik alleen zijn handen uitsteekt als ie het leuk vindt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:57 schreef neferhone het volgende:
[..]
hij doet alleen wat hij leuk vindt
Idd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of gewoon doodleuk over zijn eigen 'problemen' beginnen.
Semih.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef D.Rose het volgende:
Ik vraag me ook af op wie Jeroen volgens Tijn had moeten stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |