Er is al een inhaal verbod voor vrachtwagens op bepaalde tijden..quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:31 schreef VoreG het volgende:
Een van de grootste oorzaken van files is trouwens ook nog het inhalen van vrachtwagens door vrachtwagens. Dat gaat met zo'n ontzettend slakkegangetje dat iedereen daar achter vastzit en dat blijft zich ophopen.
Daar moet ook een verbod opkomen, van 07.00 - 20.00 ofzoiets. Of algeheel kan ook nog
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, stemmetje gedaan.... SP nu bovenaan.
Och. Heb de afgelopen jaren VVD gestemt. Maar dat nooit meer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeetje... allemaal SP'ers hier.
en terechtquote:
Dus ga je SP stemmen???quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Och. Heb de afgelopen jaren VVD gestemt. Maar dat nooit meer.
Denk het wel. Eigenlijk zoek ik ook naar een combinatie VVD/SP, maar dat is er niet...quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denk het wel. Eigenlijk zoek ik ook naar een combinatie VVD/SP, maar dat is er niet...
Anders ga je dat als sig gebruikenquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Uh ja ik zeg niks, maar hoe zie je dat dan voor je?
Ik vind het wel een memorabele uitspraakquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Anders ga je dat als sig gebruiken.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, stemmetje gedaan.... SP nu bovenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |