Gelukkig.quote:
quote:Hi Guys, hier een berichtje van één van jullie fans! Jacky, je bent echt een wizz kid want deze site is vet cool man! Nogmaals jongens, jullie zijn tegek, maak dat we trots op jullie kunnen zijn!! En je weet het, 3times a lady willen graag in jullie voorprogramma staan!! Kan er ook nog gelachen worden, 3times a standup comedian! hahaha
Leuk jullie ontmoet te hebben we hebben veel plezier gehad met jullie! Hoop jullie gauw een keertje te kunnen zien en beluisteren! liefs Rachel (ook namens de andere ladies)
Sasja en Erik zijn dus niet door vermoed ik en Jujaro wel?quote:Nou he mannen,
Hier ff een berichtje van ons, moie foto´s van jullie voorop!!! We gaan jullie zeker volgen in de XFACTOR en we hopen jullie gauw te zien.......
-x- Sasja en Eric
www.sasjaenericforrest.nl
Van Tarzan & Jane vind ik het ook helemaal niet ergquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
daar lijkt het idd wel op. nou ja, zo erg is dat niet.
Steady Habits lijkt het dus ook niet gehaald te hebben.quote:He jongens....
Mochten jullie de live shows halen....Belofte maakt schuld...heb je even voor mij????
Leuk jullie ontmoet te hebben en veel groeten van de Steady Habits!!!
Christine en Brigitte
Zij lijkt dus nog in de strijd zitten.quote:Hey!
Zag je paar weken geleden bij X-factor, had je ook al op het schoolfeest gezien met Delae.
En ik hoorde van iemand dat je bij een van de laatste zat, dus ik wilde je ff succes wensen.
xx Sander.
Was te verwachten, Henkjan kende haar al.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Op de Hyves van Nadeche:
[..]
Zij lijkt dus nog in de strijd zitten.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Op de Hyves van Nadeche:
[..]
Zij lijkt dus nog in de strijd zitten.
op zijn eigen site.quote:De afgelopen weken mocht mijn website niet actief zijn omdat ik mee deed aan het TV Programma "X-factor"!!!
Vooralsnog zijn beide groepjes door.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:17 schreef PeRi het volgende:
Uit Jujaro's gastenboek:
[..]
Sasja en Erik zijn dus niet door vermoed ik en Jujaro wel?
Ja snap dr ook niks van, van Tarzan & Jane dan hè.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:46 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn beide groepjes door.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |