Wanneer leer je nou eens dat we toch wel de baas over jullie zijn, waar je ons ook in stoptquote:
Maar als ik jou in een burka kan stoppen, hoe doe ik dat als jij de baas over mij bent,quote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wanneer leer je nou eens dat we toch wel de baas over jullie zijn, waar je ons ook in stopt
Nou sorry hoor, ik check graag de merchandise in advancequote:Op maandag 13 november 2006 12:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dan nooit wat je krijgt, extra spannend.
Wij bezorgen het vers en nieuwquote:Op maandag 13 november 2006 12:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik check graag de merchandise in advance
Nou, niet dusquote:Op maandag 13 november 2006 12:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar als ik jou in een burka kan stoppen, hoe doe ik dat als jij de baas over mij bent,
En wie neem je daar voor mee?quote:
Ah, je kunt het dus inderdaad niet alleen afquote:Op maandag 13 november 2006 13:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon Sjonnie en Henk van de buurt
Jawel, maar ik stuur eerst Sjonnie en Henk op je af zodat je wat kunt opwarmen, misschien als je er eenmaal in bent heb je nog wel wat kansquote:Op maandag 13 november 2006 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, je kunt het dus inderdaad niet alleen af
Gewoon kleren.quote:Op maandag 13 november 2006 13:14 schreef Emel het volgende:
ik weet niet wat ik moet aantrekken voor vanavond![]()
maar wat??quote:
uiteten met 8 mensenquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 13:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, maar ik stuur eerst Sjonnie en Henk op je af zodat je wat kunt opwarmen, misschien als je er eenmaal in bent heb je nog wel wat kans
Is Klowjow rijk?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:03 schreef Triggershot het volgende:
Klowjow zoekt een vrouw, help Klowjow de winter door
knuffelturkquote:Op maandag 13 november 2006 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, het kreng is eindelijk blauw.
idd, tis geen weer voor rok of jurk.quote:Op maandag 13 november 2006 13:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gewoon iets casual, broek en leuk vestje overheen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |