Dat meen je nietquote:Op zondag 5 november 2006 01:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
was mooi aant inrijden
politie bleek al 7 km achter me te zitten, k zag ze pas na die 7km.
Ze hadden lichtn uit, ik dacht dat ze met een ander bezig waren (andere auto) maar ze reden later achter mij aan.
Smalle weg op... gladde bermen.. gladde weg.. bomen langs weg.. sloten langs weg.. In 1xx grote lichten achter me. Ik gas erop (moest nog klein stukje, dan was het bos er) Sirenes aan, stopbord aan, zwaailichten aan.
Politie rijd met 120 ofzzo door een onmogelijk gladde berm.. trekt hem op handrem, 180 graden slip. ik zet brommer uit.. handen omhoog en shit weet je.. politieauto komt terugrijden.. rijd vol tegen me brommer aan.
stappen uit.. sleuren me van me brommer, brommer valt op grond. Gooien me helm in de berm/sloot, handschoenen uit, handboeien om
hoofd gestoten tegen autodak. politie rijd weg met brommer
politie hoord me uit over me brom, k zei is standaart ontgrenst
van 9 tot 12 op bureau gezeten. senda kwijt.
overtreding art. 5 (--> 3 jaar rijontzegging)
hoofdrijbaan ipv fietspad 2x
geen richting aangeven
kenteken niet zichtbaar
negeren stopteken
te veel geluid
te veel vermogen
70km/h te hard binnen bebouwde kom
Jongen van BF met een DRD 2006, echt een supermooie + supersnelle.
Damn, ik geilde echt kankerhard op dat ding, vind het zo zonde voor die jongen.
Kankerwouten.![]()
![]()
![]()
Ja ik ken die jongen.quote:Op zondag 5 november 2006 01:13 schreef mister_dog het volgende:
ik dacht eerst dat het over jou gingtot dat ik het einde las haha
ik denk tering die kerel heeft ook pech..eerst crash en dan rijontzegging enzo maar het was toch iemand anders
Uitgaan tot 1 uurquote:Op zondag 5 november 2006 00:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
BazzieK.
Ik ben net tbhujis.
Bier.
Maar je kan beter niet blijvben alspan, maar langskomen kan el, alhoewel een meisje ook al lans wou komen morgen dusja ie maar. J e hebt mijn aderes.
Tsja gek, ik kan niet de hele tijd staan, vanwege mijn rug.. (iets met ongeluk enzo.quote:Op zondag 5 november 2006 01:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Uitgaan tot 1 uurDan begint het pas
Maarja tenzij je je morgenochtend bedenkt over het slape denk ik niet dat ik langs kom aangezien ik zin heb in bier
![]()
![]()
Nog niet neequote:Op zondag 5 november 2006 02:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hehe, ja mijn brommer gaat geen 120 of iets in die richting.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 12:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tis echt een tiefuszooi beneden zeg, heb net al een beetje opgeruimd maja.![]()
Hehe, het probleem was, dat had ie ook.quote:Op zondag 5 november 2006 12:43 schreef ik_haat_junks het volgende:
Wow, das wel kut van die brommer! Van die 700 euro hadtie ook wat mooi spul kunnen kopen. MHR 80cc, keihin 28 mm PWK, mooie twin air erop en allemaal MAX TUNED die handel.... Hoewel, dit komt wel erg dicht in de buurt van de 700 euro's....... Toch, zal lekker rijden, ALS IK HET GELD ERVOOR HAD
Dat beuken boeide niks, want hij was die brommer toch al kwijt.quote:Op zondag 5 november 2006 13:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja nou en? Hij was al gestopt, handen in de lucht, dan rijden ze nog eens vol tegen zijn brommer aan, sleuren hem er vanaf enzo. Dat had ook wat minder hardhandig gekunnen. Het is geen zware crimineel ofzo, iemand met een opgevoerde brommer, kom op zeg.![]()
Brommer ben je nooit voor eeuwig kwijt, die krijg je altijd terug. Alleen verschilt het hoe lang het duurt voordat je hem terug krijgt.quote:Op zondag 5 november 2006 13:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat beuken boeide niks, want hij was die brommer toch al kwijt.
Ja klopt ja, tis altijd vet druk om 9 uur 's avonds in de bebouwde kom op zaterdag. Al die kinderen die buiten spelen enzo!quote:Op zondag 5 november 2006 14:03 schreef Geqxon het volgende:
Misschien slipte ze gewoon door?
Ik vind 100 in de bebouwde kom rijden veel erger.
Wat als er iemand oversteekt? Of een fietser zonder licht?quote:Op zondag 5 november 2006 14:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja klopt ja, tis altijd vet druk om 9 uur 's avonds in de bebouwde kom op zaterdag. Al die kinderen die buiten spelen enzo!
Jazeker! Honda mtx 80quote:Op zondag 5 november 2006 13:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maare, I_H_J, heb je zelf een brommer ofzo?
met 3 jaar rij ontzeggeing ook denk jequote:Op zondag 5 november 2006 13:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Brommer ben je nooit voor eeuwig kwijt, die krijg je altijd terug. Alleen verschilt het hoe lang het duurt voordat je hem terug krijgt.
Maar hij gaat idd aangifte tegen die politie maja, bij politie aangifte doen tegen politie.. Die houden toch altijd bij elkaar de hand boven het hoofd..
in jouw dorp misschien niet, maar op zaterdag om 9uur is het anders klote druk hier hoorquote:Op zondag 5 november 2006 14:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja klopt ja, tis altijd vet druk om 9 uur 's avonds in de bebouwde kom op zaterdag. Al die kinderen die buiten spelen enzo!
Begrenzahquote:Op zondag 5 november 2006 14:44 schreef fs180 het volgende:
owja. feitje. dubbele toegestane snelheid rijden = legaal het voertuig afpakken
Die krijg je wel terug hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 14:44 schreef fs180 het volgende:
owja. feitje. dubbele toegestane snelheid rijden = legaal het voertuig afpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |