quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ga na bed denk ik, om toch nog een beetje een ritme te houden.
Mazzoool!![]()
Moooooi!quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:54 schreef Ferrox het volgende:
mn brommer loopt nu weer perfect
kheb net even een eindje gereden, nieuwe zuiger inrijden.
Onderweg maar ff koffie gedronken met oma![]()
en weer noar huus met een gangetje van iets over de 60
Vanmiddag ga ik mn zuiger verder inrijden, en koffie drinken bij me opa en oma![]()
IK HOU WEER VAN MN BROMMER![]()
Euhm, stuk of 5 denks?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:43 schreef ik_haat_junks het volgende:
Hoeveel?
Wehehe, wtf, ik ga hier geen pics van hun neerzetten, zonder dat ze het weten, wat moeten die wel niet denken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:20 schreef ik_haat_junks het volgende:
pic?
daarvoor is die club erook.. kun je clubmeetings houden ofzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:45 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tis kut.
Ik wil niet bij een club met teveel vrije tijd.![]()
ik begrijp dat ik ze dus gewoon zo in mn inbox heb he dimiquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, wtf, ik ga hier geen pics van hun neerzetten, zonder dat ze het weten, wat moeten die wel niet denken.![]()
Ja flikker maar op, ik ken die meiden en ik weet zeker dat ze liever niet hier op fok! staan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:04 schreef Ferrox het volgende:
tsja, dit is fok hea.
Als je ook maar 1 meid in je post noemt moet je pics posten volgende de Fok!-etiquette
Dat wordt dus gewoon kenkerhard neuqen, niks blesseren hequote:Op zaterdag 4 november 2006 13:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja flikker maar op, ik ken die meiden en ik weet zeker dat ze liever niet hier op fok! staan.
Overigens zijn het wel knappe meiden, maar het zijn gewoon vrienden van mij, niks speciaals ofzo hoor.En die komen gewoon even op ziekenbezoek hier.
![]()
ssssssst!quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:49 schreef hardcorebass het volgende:
ze komen opziekenbezoek?en daarna ga je wel naar de discotheek? aanstelleritus dus?
590 euro / maand; 0 uren / maandquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:46 schreef no1uknow het volgende:
Muahaha 3 daagjes werken 90 euro verdienen
Nee ik hoef niet te weten hoeveel jullie wel niet verdienen
ik heb werkelijk geen idee hoeveel ik verdienquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:46 schreef no1uknow het volgende:
Muahaha 3 daagjes werken 90 euro verdienen
Nee ik hoef niet te weten hoeveel jullie wel niet verdienen
Ja zo noemen ze het, eigenlijk komen ze gewoon profiteren van de gratis drank die ik ze aanbied.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:49 schreef hardcorebass het volgende:
ze komen opziekenbezoek?en daarna ga je wel naar de discotheek? aanstelleritus dus?
HOER!quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:01 schreef Devolution het volgende:
[..]
590 euro / maand; 0 uren / maand![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Een broodje bapao o-o, een broodje bapao *BAPAO*
Hmm, DJ Coone heeft betere nummersquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:53 schreef no1uknow het volgende:
't Nummer Jumpstyle Vibes van DJ Coone is best vet
preciesquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik kom gewoon altijd werken en ik krijg iedere maand mijn geld, wat boeit mij het hoeveel ik verdien, als ik maar rondkom van het geld.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:07 schreef Ferrox het volgende:
GVD![]()
net ff heeerlijk gedoucht na een lange dag, ( zuiger inrijden, koffie drinken bij opa's en oma's )
voor het douchen nog ff een patatje oorlog gegeten, en toen onder de douche.
De douche was heeeeerlijk, lekker warm ed.
Ik voelde na die verkwikkende douche eens aan mn kaken: hmm, moet er maar weer es af.
Pakte een nieuw mesje voor mn Wilkinson Sword Quatro, zeep mn bakkes in.
alles ging goed, tot dat mn kin aan de beurt was. Door de 4 vlijmscherpe mesjes haal ik mn kin gruwelijk hard open, zodat ik nu om de seconde mn kin moet likken![]()
zo meteen ff naar een feestje, bier drinken
Kutzooi, geen seks vanavond.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jammer... Had best een triootje gewild vanaaf
![]()
jezelf snijden is voor jochies die niet met scherpe voorwerpen om kunnen gaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Je snijden met scheren, zooooo kut.![]()
![]()
![]()
Heb ik vaak als ik me hals scheer, onder mijn kin daar zo. Dan ga je een stukje horizontaal over je huid en dan heb je weer een wondje te pakkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Je snijden met scheren, zooooo kut.![]()
![]()
![]()
Ja ik scheer met zowel een scheerapparaat als met mesje. Komt omdat ik met een scheerapparaat nooit snijd ofzo, maar hij kan het fijne werk nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |