Volgends mij G, moet thuis even kijken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:45 schreef BladE-l----- het volgende:
Is die wifi b of g?
Ok,quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:16 schreef heus het volgende:
11mbit is B
Ik geef je max 200 euro.... woon in Hoorn ,dus ophalen in enkhuizen is geen probleem. Laat het snel weten dan kom ik hem snel halenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:21 schreef Slicky het volgende:
Ja, gebruik m toch niet echt vaak... Wil n wii kopen.
Maar tis n prima laptop toch?
Puik ding idd!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:21 schreef Slicky het volgende:
Ja, gebruik m toch niet echt vaak... Wil n wii kopen.
Maar tis n prima laptop toch?
dan ga ik iig niet meer boven je biedenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:24 schreef Opperuiver.com het volgende:
Ik wil wel 200,- Incl. verzenden bieden![]()
Je eisen zijn ietwat overdreven voor een apparaat van een aantal jaren oud. Ga de specs niet vergelijken met een nieuwe machine. Gezien de leeftijd hebben het geheugen en de HDD een prima grootte.quote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef djkoelkast het volgende:
er zit erg weinig geheugen in, de batterij doet het niet (en misschien is de aansluiting wel stuk en niet de batterij zelf), kleine harddisk, ik hoef de WLAN er niet bij, tas hoeft ook niet, dus op zich vind ik het geen verkeerd bod.
Een beetje tussenin dan: 190 incl wil ik nog wel bieden.
dat wel, maar alles heeft z'n prijs, dus bied ik wat ik het waard vindquote:Op maandag 13 november 2006 08:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je eisen zijn ietwat overdreven voor een apparaat van een aantal jaren oud. Ga de specs niet vergelijken met een nieuwe machine. Gezien de leeftijd hebben het geheugen en de HDD een prima grootte.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:03 schreef Slicky het volgende:
ja hij werkt op netstroom, af te halen in Enkhuizen, hoe? Enkhuizen.
Goh wat kom je hem tegemoetquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:05 schreef -chefke- het volgende:
zou kunnen arnhem ofzo.
Je had toch een vervangende accu?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:18 schreef Slicky het volgende:
UPDATEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
De laptop is er nog, alleen de accu is er mee op gehouden....
Bieden maar
quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:03 schreef Slicky het volgende:
ja hij werkt op netstroom, af te halen in Enkhuizen, hoe? Enkhuizen.
kon even geen overzichtskaartje vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:38 schreef Slicky het volgende:
dat zal dan wel station Enkhuizen worden
Thxquote:Op maandag 19 februari 2007 11:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Fijne laptop; accus zijn er ook prima voor te verkrijgen; bij een beetje computerzaak zijn ze voor onder de ¤ 100,- te krijgen.
Verder geen interesse maar wel een gratis kick![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |