Zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:04 schreef wyccie het volgende:
Ik eet weer pannenkoeken.
Bovenstaand gedicht?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ben er nog niet achter of het is voorgelezen door een 'woordcomputer' of door iemand die doof is.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:49 schreef JAM het volgende:
Bovenstaand gedicht?
Ik zal je eerlijk zeggen, ik kwam pas op Sylvia Plath toen ik in Leiden studeerde, maar ik kan me voorstellen dat ze op dat gymnasium in Den Haag, waar ik na tweeënenhalf jaar niet meer serieus werd genomen, er ergens in die zes jaar ook wel eens over zullen beginnen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:55 schreef R_ON het volgende:
Leren ze allemaal op het gymnasium. In Den Haag. VET!
Ik denk dat ik nu al anderhalve maand niets heb gedaan aan haarverzorging.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:56 schreef R_ON het volgende:
Jam is z'n kuifje ff goed doen. Zo terug.
Wat, dat gedicht?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:59 schreef R_ON het volgende:
Ja, je maakt wat mee he. Had ik al gezegd dat ik het Lachen vind?
The Bell Jar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:59 schreef wyccie het volgende:
Ik heb The Bell Jar gelezen.
En toch kan ik me niet voorstellen dat het haar normale manier van praten is (ik heb er in ieder geval nooit over gelezen). Vooral de T aan het eind van een woord is heel erg afgekapt.
Nee, ik ken Rijen niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:05 schreef R_ON het volgende:
Tilburg, een plaatsje vlakbij Rijen. Ken je dat, Rijen?
Wat valt er zoal te beleven in Gilze-Rijen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:07 schreef R_ON het volgende:
Is leuk hoor. Zou je echt eens heen moeten.
Morgen weer. Soo Cho. Dag schat.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:10 schreef R_ON het volgende:
Moet jij niet naar een jazz-festival of iets?
Ik ben weg in ieder geval. Dag hoor.
Veel bekende Nederlanders liggen daar begraven.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:21 schreef broer het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Zorgvlied?
Als een park in Engelse landschapsstijl.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Dat van die beroemdheden vermoedde ik al. Maar is dat een reden om erheen te gaan?
Een ontwerp kan ik me dan nog voorstellen. Maar hoe ontwerp je een begraafplaats? (Of zijn ze niet allemaal recht en netjes aangeharkt?)
Ik bezoek ook geen begraafplaatsen om het vervolgens voor anderen te onthoudenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:27 schreef k_man het volgende:
Wat heb ik nou aan je Isa? Een verbouwde begraafplaats in Velp en eentje in Overijssel waarvan je de plaatsnaam niet meer weet. Dat zijn geen tips hè?
O, dat ziet er wel mooi uit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:28 schreef k_man het volgende:
Als een park in Engelse landschapsstijl.
Ja! Het gaat over begraafplaatsen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
Hee, wat gezellig hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |