Punten en komma's zelf toevoegen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:52 schreef JAM het volgende:
Ik begrijp die hele zin niet.
'Dat is die acteur dat je later denkt was hij dat ik had hem niet herkend wat goed eigenlijk.'
How's life, Lienekien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Punten en komma's zelf toevoegen.![]()
Zo hoor ik het graag. Heeft dat nog een speciale reden?quote:
Als we dat uitje afpellen tot we de kern overhouden, is het 'it feels good to be alive'.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:03 schreef JAM het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graag. Heeft dat nog een speciale reden?
Erik, ouwe kommaneuker, hoe is het met je?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
it's feels good?
Dat was omdat ik eerst zou doen 'it's good to be...'.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
it's feels good?
Goed, behalve dat ik de afgelopen 15 minuten wel honderd keer geniest heb. Als het verdomme morgen nou geen mooi weer wordt, dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Erik, ouwe kommaneuker, hoe is het met je?.
Ik vrees dat je het morgen dan ook niet meer weet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed, behalve dat ik de afgelopen 15 minuten wel honderd keer geniest heb. Als het verdomme morgen nou geen mooi weer wordt, dan weet ik het ook niet meer.
Dat heb ik ook wel eens,d at je eerst het ene wil typen, daarvan afziet, maar dat er toch enkele woorden foutief terugkomen. Gek.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was omdat ik eerst zou doen 'it's good to be...'.
Maar met lekker weer bedoel ik niet zozeer warm. Ik vind het heerlijk als het koud is, maar dan met een strakblauwe hemel en een zonnetje (geen wind). Een paar verdwaalde wolken erbij, prachtig herfstweer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vrees dat je het morgen dan ook niet meer weet..
Pete Yorn?quote:
Soo Cho of Pete Yorn?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:37 schreef IQM het volgende:
*luistert*
Z'n muziek ook?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Pete Yorn klinkt lekker.
Jazeker, jazeker.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verwacht dan wel binnen 5 jaar een CD, en vele optredens in diverse rokerige jazzcafés
Soo Cho.quote:
Ah, Pete Yorn. Die heb ik gezien toen hij nog niet beroemd was.quote:
Recent?quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:03 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ah, Pete Yorn. Die heb ik gezien toen hij nog niet beroemd was.
En 'Me, Myself and Irene' komt uit 2000. En toen had ik dus al kennisgemaakt met de prettige muziek van meneer Yorn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:05 schreef dwerg het volgende:
Voorprogramma van REM, 2003 denk ik.
Jij vindt het prettige muziek.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:17 schreef IQM het volgende:
En 'Me, Myself and Irene' komt uit 2000. En toen had ik dus al kennisgemaakt met de prettige muziek van meneer Yorn.
Wel! Dizer!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:26 schreef dwerg het volgende:
En dat verklaart meteen waarom verder nog niemand ooit van de man heeft gehoord.
Zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:04 schreef wyccie het volgende:
Ik eet weer pannenkoeken.
Bovenstaand gedicht?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ben er nog niet achter of het is voorgelezen door een 'woordcomputer' of door iemand die doof is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |