Niet alleen net voor ik ga slapen, hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:27 schreef wyccie het volgende:
Dat is wel het voordeel als je rookt. Net voor je gaat slapen nog iets 'leuks' doen.
Ik moet gewoon cold turkey gaan slapen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
Dat wil ik niet horen, broer.
Ho ho!! Niet liegen Do2quote:Op donderdag 2 november 2006 22:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet het met 1 doen.
Werken en naar de opticien. Heb jij plannen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat ga jij vandaag doen Augie??
Die kunnen wij wel samen oprichten Isa!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]en hebben ze die ook al met "Ik feliciteer alleen de jarige"?
Spannend! Gaat het goed op school?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik ga m'n filmpje afmonteren deze ochtend. Morgen is het weer beoordelingsdag
Goed hoor. Iig gaat het voor mijn gevoel goed. Morgen hoor ik wel hoe de leraren er over denkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:51 schreef Augustina het volgende:
[..]
Spannend! Gaat het goed op school?
Ik vind het nog steeds geweldig. Maar tentamens volgende week en in de week daarvoor ben ik nooit op mijn best.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Goed hoor. Iig gaat het voor mijn gevoel goed. Morgen hoor ik wel hoe de leraren er over denken
En hoe gaat het met jouw opleiding??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |