quote:
Maar dat wist je alquote:
Exact wat ie deed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Je mag mn topics best wat langer open laten. als het dan toch niks blijkt te zijn kan die ALSNOG dicht
Ja, idd dit is FBquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:36 schreef TwyLight het volgende:
Je mag mn topics best wat langer open laten. als het dan toch niks blijkt te zijn kan die ALSNOG dicht
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:36 schreef NanKing het volgende:
Dus eik is dit gewoon NB?
Ja, maar deze moet alleen open als de bagger fatsoenlijk is, dus zonder postopkrikken eigenlijkquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:36 schreef NanKing het volgende:
Dus eik is dit gewoon NB?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik stuur je zo wel een truste smsje beeb![]()
Gewoon die hondsdolle sebasser uit NB weren en het postopkrikaantal gaat al stukken omlaag. Hm, maar dan zuigt Nb weer en is er niks aan waardoor er niks gepost wordt waardoor eigenlijk NB aan een suicidaal einde komt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:38 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, maar deze moet alleen open als de bagger fatsoenlijk is, dus zonder postopkrikken eigenlijk
Dan gaat de baggerkwaliteit wat omhoog en krijgt het hopelijk een ander einde dan NB
My word, wat serieus
Vleermuismepperquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:40 schreef Soho het volgende:
Ik ben hierheen verwezen.
de hoek in!1!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:40 schreef Soho het volgende:
Ik ben hierheen verwezen.
Kom op, gaan we met zn allen doodquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gewoon die hondsdolle sebasser uit NB weren en het postopkrikaantal gaat al stukken omlaag. Hm, maar dan zuigt Nb weer en is er niks aan waardoor er niks gepost wordt waardoor eigenlijk NB aan een suicidaal einde komt.
Postopkrikken
talpa
dode mensjes![]()
Geef eens wat handige tipsquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik de vage indruk dat jij nog leeft, dus dat telt niet. You're out of here!![]()
Zonder terugsnijdts, slotje!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:43 schreef TwyLight het volgende:
ik snij nu mijn pols door. doei.
Kan trouwens iemand de bovenste en onderste zwarte rand van mijn icon halen? Het is toch niet te lezen...quote:
Dus Sebasser moet weg?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:38 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, maar deze moet alleen open als de bagger fatsoenlijk is, dus zonder postopkrikken eigenlijk
Dan gaat de baggerkwaliteit wat omhoog en krijgt het hopelijk een ander einde dan NB
My word, wat serieus
Ja, wat een stoute foei ben ik ook hequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
DAMINDENIE?!1! Met al die ellende op de wereld, belhameltje![]()
![]()
Sebasser kàn fatsoenlijk baggeren. Maar je weet het, hij is stronteigenwijs.quote:
Knikkerenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij was vroegâh niet koel genoeg om te mogen knikkeren?![]()
![]()
![]()
Niets slechts over mijn zoon hequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Sebasser kàn fatsoenlijk baggeren. Maar je weet het, hij is stronteigenwijs.
Niemand wou altijd met mij spelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij was vroegâh niet koel genoeg om te mogen knikkeren?![]()
![]()
![]()
Waar is die Henk?!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Sebasser kàn fatsoenlijk baggeren. Maar je weet het, hij is stronteigenwijs.
Beetje kromme zin maar jullie snappen mij wel hè?!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar is die Henk?!
Waarom geen NB?!
Hoe zit dat?!
Waarom is de diplomexiare substantie van water bij een equivalente temperatuur van 0 graden in Celcius niet rechtevenredig gelijk aan een conjuctuur gevoelige economie in 1832 gelijk?![]()
Ach, de waarheid dient ook eens gesproken te wordenquote:
De waarheid bestaat nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ach, de waarheid dient ook eens gesproken te worden
SOL, knikkeren?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
knikkerennetals hinkelen en touwtje-springen
![]()
![]()
Als jij jongetje vamme belooft dat jij 12 jaar bent, weet ik wel iemand die met jou wil spelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Niemand wou altijd met mij spelen![]()
![]()
nog steeds niet trouwens
Wat dacht je van elastiekenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
knikkerennetals hinkelen en touwtje-springen
![]()
![]()
en tikkertjequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat dacht je van elastieken.
beertje beertje draai eens rond.
elastiekenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat dacht je van elastieken.
beertje beertje draai eens rond.
Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat soort dingen deedquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
en tikkertje![]()
En dat was jij hem, zocht je die nerd, pakte je een baksteen en dan keivaak met die baksteen op zijn kophengsten net zolang tot die n00b niet meer bewoog!1!!
Dat kon in die echt nog niet![]()
![]()
![]()
Geilquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Omdat er nu een KutTopicVoorDeNacht is...
Ik zou me er echt absoluut niet meer aan durven wagenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
elastieken...ik zweer je, als ik dat nu weereens zou proberen breek ik ws allebei mijn benen
![]()
Of elke ochtend in groep 6 met kringgesprek vertellen hoe je je partner anaal gepleasured had, die juffrouw had het niet meerquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat soort dingen deed.
Net zoals bakstenen in een voetbal doen en dan iemand laten schieten
Of, of, of iemand pis laten drinken
Of ... Annamaria KoeKoek, en als degene zei dat ie toch echt had gezien dat je je had bewogen stiekum zijn ogen uitprikken en dan zeggen: whahahahha je bent BLIND, je hebt heul niks gezienquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
en tikkertje![]()
En dat was jij hem, zocht je die nerd, pakte je een baksteen en dan keivaak met die baksteen op zijn kop hengsten net zolang tot die n00b niet meer bewoog!1!!
Dat kon in die tijd echt nog niet![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Of ... Annamaria KoeKoek, en als degene zei dat ie toch echt had gezien dat je je had bewogen stiekum zijn ogen uitprikken en dan zeggen: whahahahha je bent BLIND, je hebt heul niks gezien![]()
neuken?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Geil![]()
Vind het wel zeer sexistisch allemaal, niks over lichaamsvloeistoffen uitwisselen enzo, totally n00b![]()
Jaaaaa of..of..ooffffffquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Of ... Annamaria KoeKoek, en als degene zei dat ie toch echt had gezien dat je je had bewogen stiekum zijn ogen uitprikken en dan zeggen: whahahahha je bent BLIND, je hebt heul niks gezien![]()
ik ook niet...op een gegeven moment zat het stiek tot onder je oksels zowatquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou me er echt absoluut niet meer aan durven wagen.
Jah...die was te mooi om te verloren te laten gaan in de archievenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:02 schreef NanKing het volgende:
SOL, je sig.
oh ja opgebaarde ik ben vanaf NU officieel fan van je![]()
dat is kinderarbeid zieke hond, een Marokkaan van 4 jaar in dienst nemen gaat zelfs mij te verquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:04 schreef oshiro het volgende:
Dit doet me denken aan de basisschool.
De basisschool doet me denken aan het feit dat een oude tractor van mn pa er daar eens door een marrokkaantje van 4 bijna naar binnen is gereden.
Niet door de deur nee.
dat is een bekent gevoelquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:02 schreef NanKing het volgende:
SOL, je sig.
oh ja opgebaarde ik ben vanaf NU officieel fan van je![]()
Zolang ze het leuk vinden moeten ze niet zeikenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dat is kinderarbeid zieke hond, een Marokkaan van 4 jaar in dienst nemen gaat zelfs mij te ver![]()
en ik heb zoveel gevoel voor jouquote:
Ik nietquote:
Hoe laat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:20 schreef TwyLight het volgende:
mja. boek ophalen en dan ga ik weer denk ik
holy cannelloni, daar komt dat gevoel weer naar boven bij mij.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en ik heb zoveel gevoel voor jou...sinds die enige nacht
daarna zijn er nog vele nachten gevolgd natuurlijk
![]()
kannibaal en dat mag heul nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of beter dat ik hem irl ga zien...ik vreet hem op![]()
Kannibalismequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of beter dat ik hem irl ga zien...ik vreet hem op![]()
Ik snap niet dat het dat al niet isquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kannibaal en dat mag heul niet![]()
Als ik pics er op ga zetten wordt straks mijn huis nog een bedevaartsoord, en die tijd heb ik gehad![]()
toch vreet ik je opquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kannibaal en dat mag heul niet![]()
Als ik pics er op ga zetten wordt straks mijn huis nog een bedevaartsoord, en die tijd heb ik gehad![]()
Uhu. Dat zeggen zequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oshiro(jij bent tenminste echt
)
ikke ook..was al met TwyLight mee eigenlijkquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Uhu. Dat zeggen ze
Maar ik ga slapen denk ik![]()
![]()
Ha damn, ik ga even wat iq bij scorenquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:04 schreef NanKing het volgende:
Nee dat is fear and loathing in Las Vegas
Maar toch een gave film!quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:04 schreef NanKing het volgende:
Nee dat is fear and loathing in Las Vegas
Beroep: labratquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:39 schreef Boiler het volgende:
Zijn er nog meer mensen druk bezig met zich vervelen op het werk ¿
Minder teeveepeeën en zelf wat nutteloze informatie verstrekken aan de lurkers, wij zijn hier niet om jou te entertainenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:20 schreef Mauro het volgende:
niks?
Niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Minder teeveepeeën en zelf wat nutteloze informatie verstrekken aan de lurkers, wij zijn hier niet om jou te entertainen
ik wil je ook wel persoonlijk helpen beebquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:58 schreef opgebaarde het volgende:
Let the masturbation continu
Nah, omdat je zo aandringtquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil je ook wel persoonlijk helpen beebscheelt een hoop gedoe voor jou
![]()
![]()
je bent toch wel 16 jaar of iets daar in die buurtquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nah, omdat je zo aandringt![]()
SoL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Psychisch of geestelijk? Lichamelijk heb ik de leeftijd van 16 jaar al een aantal jaartjes gepasseerd. Die foto's en geboortedatum van mij zijn echtquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je bent toch wel 16 jaar of iets daar in die buurt![]()
Je bent wel schattigquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Psychisch of geestelijk? Lichamelijk heb ik de leeftijd van 16 jaar al een aantal jaartjes gepasseerd. Die foto's en geboortedatum van mij zijn echt![]()
Hm, dat kan erger toch?quote:
ik ga met je mee...wekker veuls te vroeg straksquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hm, dat kan erger toch?![]()
Denk dat ik me ga opbaren, ben totall nar den Klösse, tot zo in dromenland![]()
Ken het, mijn wekker gaat om 5 uur. Heb hem wel op stil staan heur, wil dan nog echt niet wakker wordenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga met je mee...wekker veuls te vroeg straks![]()
truste mopquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ken het, mijn wekker gaat om 5 uur. Heb hem wel op stil staan heur, wil dan nog echt niet wakker worden![]()
Snurkze![]()
ja!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:19 schreef Pingwingei het volgende:
TV tune van de dikke en de dunne?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |