toch vreet ik je opquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kannibaal en dat mag heul niet![]()
Als ik pics er op ga zetten wordt straks mijn huis nog een bedevaartsoord, en die tijd heb ik gehad![]()
Uhu. Dat zeggen zequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oshiro(jij bent tenminste echt
)
ikke ook..was al met TwyLight mee eigenlijkquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Uhu. Dat zeggen ze
Maar ik ga slapen denk ik![]()
![]()
Ha damn, ik ga even wat iq bij scorenquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:04 schreef NanKing het volgende:
Nee dat is fear and loathing in Las Vegas
Maar toch een gave film!quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:04 schreef NanKing het volgende:
Nee dat is fear and loathing in Las Vegas
Beroep: labratquote:Op vrijdag 3 november 2006 03:39 schreef Boiler het volgende:
Zijn er nog meer mensen druk bezig met zich vervelen op het werk ¿
Minder teeveepeeën en zelf wat nutteloze informatie verstrekken aan de lurkers, wij zijn hier niet om jou te entertainenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:20 schreef Mauro het volgende:
niks?
Niet?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Minder teeveepeeën en zelf wat nutteloze informatie verstrekken aan de lurkers, wij zijn hier niet om jou te entertainen
ik wil je ook wel persoonlijk helpen beebquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:58 schreef opgebaarde het volgende:
Let the masturbation continu
Nah, omdat je zo aandringtquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil je ook wel persoonlijk helpen beebscheelt een hoop gedoe voor jou
![]()
![]()
je bent toch wel 16 jaar of iets daar in die buurtquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nah, omdat je zo aandringt![]()
SoL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Psychisch of geestelijk? Lichamelijk heb ik de leeftijd van 16 jaar al een aantal jaartjes gepasseerd. Die foto's en geboortedatum van mij zijn echtquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je bent toch wel 16 jaar of iets daar in die buurt![]()
Je bent wel schattigquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Psychisch of geestelijk? Lichamelijk heb ik de leeftijd van 16 jaar al een aantal jaartjes gepasseerd. Die foto's en geboortedatum van mij zijn echt![]()
Hm, dat kan erger toch?quote:
ik ga met je mee...wekker veuls te vroeg straksquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hm, dat kan erger toch?![]()
Denk dat ik me ga opbaren, ben totall nar den Klösse, tot zo in dromenland![]()
Ken het, mijn wekker gaat om 5 uur. Heb hem wel op stil staan heur, wil dan nog echt niet wakker wordenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga met je mee...wekker veuls te vroeg straks![]()
truste mopquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ken het, mijn wekker gaat om 5 uur. Heb hem wel op stil staan heur, wil dan nog echt niet wakker worden![]()
Snurkze![]()
ja!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:19 schreef Pingwingei het volgende:
TV tune van de dikke en de dunne?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |