DGK is zoooooooooo sensatiehoeren he!quote:
heb het vandaag voor het eerst gezien... met wie lag die hersenloze nena op bed ? samen net een iq van 2 bij elkaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
DGK is zoooooooooo sensatiehoeren he!![]()
![]()
2 jaar toch?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:maar we kunnen daar wel het komende jaar in de SC zitten
hetgeen we ook gaan doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:maar we kunnen daar wel het komende jaar in de SC zitten
Laat scanman het maar niet horenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb het vandaag voor het eerst gezien... met wie lag die hersenloze nena op bed ? samen net een iq van 2 bij elkaar![]()
Mijn zelfde geliefde moddiemodsquote:
die gaat gelijk huilen met GERT!quote:
one big fucking party, kijken wie de meeste bans krijgt in 2 jaarquote:
oef....2 jaar op mijn tenen lopen hahahahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
one big fucking party, kijken wie de meeste bans krijgt in 2 jaar![]()
En APKquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
die gaat gelijk huilen met GERT!![]()
Het is weer helemaal dik aan met nikky he?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, straks komt Nikky ook nog![]()
Ik hoop dat TL snel weer terugkomtquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kunnen we er twee voor de prijs van 1 bashen! Het zijn toch een beetje de menno's van de subfora geworden!quote:
jij ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We hebben daar geen SC!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:maar we kunnen daar wel het komende jaar in de SC zitten
2 jaar lang die dwerg bashenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat TL snel weer terugkomt![]()
speak for yourselfquote:
nee beter nog: een COS-SC zonder scheiding!quote:
En die wickedangel een mislukte Ingridquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kunnen we er twee voor de prijs van 1 bashen! Het zijn toch een beetje de menno's van de subfora geworden!
Jij gaat gewoon mee, draak!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |