quote:
Er zit gewoon een diepere betekenis in mijn postsquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry Kribs. Ik dacht dat Manu het over COS had.
Die jongen is altijdj zo ontzettend onduidelijk.
Ik ben er helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is volgende maand pas als we verhuizen naar DGK![]()
Ach, Manu, drank en drugs doen rare dingen met zo'n jongenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry Kribs. Ik dacht dat Manu het over COS had.
Die jongen is altijdj zo ontzettend onduidelijk.
Ja zoiets als: zoek, zoek, maar gij zult het never vinden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er zit gewoon een diepere betekenis in mijn posts
Ik heb het in de agenda gezetquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is volgende maand pas als we verhuizen naar DGK![]()
oww okequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Allemaal plus dat ik even een paar dagen in het ziekenhuis was en daar geen laptop had![]()
Die is er al, de FBquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je een welkomsttopic voor ons openen?
Blijf hier nog wel evenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:33 schreef Day het volgende:
Ik ben weer terug trouwens. Suikeroom heeft de strijd opgegeven voor vandaag.
Da's de 2e man die ik verslagen heb!![]()
Nu Manu nog!![]()
quote:
Ik werd alweer bangquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:33 schreef Day het volgende:
Nu Manu nog!![]()
Kan je wel tegen kleine kinderenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:33 schreef Day het volgende:
Nu Manu nog!![]()
Ga dat 'ns gauw doen dan, i.p.v. hier te SC-enquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Blijf hier nog wel eventotdat ik m'n verslag af heb
hoezo niet ? (PM kan ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar de komende 2 weken ben ik er weer
en dan een hele week niet
![]()
Nou hoorquote:
Pak je Tarzan en have funquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |