Blijf hier nog wel evenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:33 schreef Day het volgende:
Ik ben weer terug trouwens. Suikeroom heeft de strijd opgegeven voor vandaag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's de 2e man die ik verslagen heb!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu Manu nog!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
oww okeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik werd alweer bangquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:33 schreef Day het volgende:
Ik ben weer terug trouwens. Suikeroom heeft de strijd opgegeven voor vandaag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's de 2e man die ik verslagen heb!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu Manu nog!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ohja, was even vergeten dat FB staat voor SCquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die is er al, de FBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan je wel tegen kleine kinderenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:33 schreef Day het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Ga dat 'ns gauw doen dan, i.p.v. hier te SC-enquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Blijf hier nog wel evenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.totdat ik m'n verslag af hebJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoezo niet ? (PM kan ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar de komende 2 weken ben ik er weerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en dan een hele week nietJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:36 schreef Gladys het volgende:
* Gladys verveelt zichom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pak je Tarzan en have funquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:36 schreef Gladys het volgende:
* Gladys verveelt zichom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kweetnie ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ik wat voor je betekenen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb er geenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Pak je Tarzan en have funom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AAahoewhaaahoewaaquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Pak je Tarzan en have funom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben bijna klaar, nog de laatste puntjes op de i enzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ga dat 'ns gauw doen dan, i.p.v. hier te SC-enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Ik weet ff niksquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:38 schreef Gladys het volgende:
[..]
kweetnie ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.vermaak me eensJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verjaardagscadeautjequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:38 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb er geenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aan jou heb ik dus ook al nixquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet ff niksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nog een biertje en ik val om volgens mij, terwijl het typen nog best gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
moet ik nog tot eind sept wachtenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Verjaardagscadeautjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
me tarzan, you gladysquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
aan jou heb ik dus ook al nixom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.mannenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is onderwegquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
hoezo niet ? (PM kan ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet?? Dan ben je 1 van de weinigequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:38 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb er geenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dronken tarzanquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
me tarzan, you gladysom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus niks presterende Tarzan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
dronken tarzanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom mag je heus wel ff aan mijn liaan slingerenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
dronken tarzanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop