klein bedrijf juistquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Groot bedrijf! 2 ploegen of 3?
Als ik geen zin meer had in kantoorwerk, ging ik de jongens wel is helpen met uitbenen, zij 20 buiken en ik deed er dan 2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar....dan moet ik m'n eigen posts ook deletenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Schande!!!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deleten die handelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach god zit die hier ook al? op VOL is het ook zo'n jankerdquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest van Suikeroom nou 'ns m'n janksmoel houden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die COS-users hebben tegenwoordig helemaal geen respect meer voor mods, man.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blijf je wel een beetje ontopicquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar....dan moet ik m'n eigen posts ook deletenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anyway, effe 5 minuten bijkomen, dan ga ik voor de volgende rondeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je dan ook 3 ploegen lopen? Nachtdiensten zijn geweldigquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
klein bedrijf juistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar veel produktie en als het nieuwe pand volgend jaar klaar is,dan naar de 3 ploegen en uitbreiding van het assortimentJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is af en toe best origineel hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach god zit die hier ook al? op VOL is het ook zo'n jankerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Blijf je wel een beetje ontopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, ik vind 'm best een leuke user, hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach god zit die hier ook al? op VOL is het ook zo'n jankerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben harstikke on topic!quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Blijf je wel een beetje ontopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben harstikke on topic!
Tijn woont toch in dat huis?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar hier mogen we het niet over het huis hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben harstikke on topic!
Tijn woont toch in dat huis?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rustig maar! Ik ga alweer!quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar niet in de SCJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahahah, je hebt haar gelijk weer naar de COS gejaagdquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar niet in de SCJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja sorry Kribs. Ik dacht dat Manu het over COS had.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar hier mogen we het niet over het huis hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien als COS en SC samen komt maar nu toch nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is volgende maand pas als we verhuizen naar DGKquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar hier mogen we het niet over het huis hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien als COS en SC samen komt maar nu toch nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Rustig maar! Ik ga alweer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er zit gewoon een diepere betekenis in mijn postsquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry Kribs. Ik dacht dat Manu het over COS had.
Die jongen is altijdj zo ontzettend onduidelijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben er helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is volgende maand pas als we verhuizen naar DGKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, Manu, drank en drugs doen rare dingen met zo'n jongenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry Kribs. Ik dacht dat Manu het over COS had.
Die jongen is altijdj zo ontzettend onduidelijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja zoiets als: zoek, zoek, maar gij zult het never vinden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er zit gewoon een diepere betekenis in mijn postsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je een welkomsttopic voor ons openen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het in de agenda gezetquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is volgende maand pas als we verhuizen naar DGKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oww okequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Allemaal plus dat ik even een paar dagen in het ziekenhuis was en daar geen laptop hadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is er al, de FBquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je een welkomsttopic voor ons openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop