Heb nog bij verschillende vleesbedrijven op kantoor gewerkt (lang geleden) maar elke vrijdag kreeg je een tasje mee met vleesquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik kan gewoon elke dag "shoppen" op het werkquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb nog bij verschillende vleesbedrijven op kantoor gewerkt (lang geleden) maar elke vrijdag kreeg je een tasje mee met vleesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij de lunch (11:00 uur 's ochtends) dikke plakken rosbief op brood, daar heb ik vlees leren etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, troost je, hebben we nog 2 jaar de tijd voorquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
Kut klote tering cHELLo, mis helemaal een potentiele Gert bashom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Konden wij ook, voor heel weinig het lekkerste vlees, onze vriezer lag altijd volquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik kan gewoon elke dag "shoppen" op het werkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik wel ff overstappenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach, troost je, hebben we nog 2 jaar de tijd voorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
troost je,ik begin met de vroege dienst om 5 uurquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Konden wij ook, voor heel weinig het lekkerste vlees, onze vriezer lag altijd volom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar op vrijdag kwam de baas zelf om voor iedereen een tas klaar te maken wat je mee kreeg, ik ben in die jaren nooit naar een slager geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen dat vroege opstaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Kantoor-mensen mochten later beginnen maar 6 uur was nog steeds vroegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vorige week zijn we overgestapt van chello naar Tiscali, iets trager (maar niet veel) maar wel 35,00 euro per maand goedkoperquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ik wel ff overstappenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je wel zeker dat je het tegen mij hebtquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vorige week zijn we overgestapt van chello naar Tiscali, iets trager (maar niet veel) maar wel 35,00 euro per maand goedkoperom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wel vroeg klaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
troost je,ik begin met de vroege dienst om 5 uurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben niet dronken of stonedquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je het tegen mij hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om 14 uur klaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar wel vroeg klaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik zat er meestal om 18:00 uur nog om op de rijders te wachtenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ff andere vraag ? ben jij nou nooit op skippie ? of nog geen nieuwe headset ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben niet dronken of stonedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(bijna) maar na 2 uur 's nachts mag het toch wel?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar als je het mist, nog maar een keer dan:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoi Donald DuckJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik begin zo deonken stoned en weet ik veel wat allemaal te worden, dat ik denk dat ik aan het hallucineren benquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben niet dronken of stonedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(bijna) maar na 2 uur 's nachts mag het toch wel?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar als je het mist, nog maar een keer dan:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoi Donald DuckJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik was weer effe een rondje Tijn-bashenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
Is Day (Whoopi) ook al naar bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Groot bedrijf! 2 ploegen of 3?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
om 14 uur klaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.volgende week gelukkig van 14u tot 23uJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Allemaal plus dat ik even een paar dagen in het ziekenhuis was en daar geen laptop hadquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
ff andere vraag ? ben jij nou nooit op skippie ? of nog geen nieuwe headset ?
Ik haal zo mijn postings weer weg om een beetje verwarring bij je te zaaienquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begin zo deonken stoned en weet ik veel wat allemaal te worden, dat ik denk dat ik aan het hallucineren benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop