Heb nog bij verschillende vleesbedrijven op kantoor gewerkt (lang geleden) maar elke vrijdag kreeg je een tasje mee met vleesquote:
ik kan gewoon elke dag "shoppen" op het werkquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb nog bij verschillende vleesbedrijven op kantoor gewerkt (lang geleden) maar elke vrijdag kreeg je een tasje mee met vlees![]()
Bij de lunch (11:00 uur 's ochtends) dikke plakken rosbief op brood, daar heb ik vlees leren eten![]()
Ach, troost je, hebben we nog 2 jaar de tijd voorquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
Kut klote tering cHELLo, mis helemaal een potentiele Gert bash
Konden wij ook, voor heel weinig het lekkerste vlees, onze vriezer lag altijd volquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik kan gewoon elke dag "shoppen" op het werk
Moet ik wel ff overstappenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach, troost je, hebben we nog 2 jaar de tijd voor![]()
troost je,ik begin met de vroege dienst om 5 uurquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Konden wij ook, voor heel weinig het lekkerste vlees, onze vriezer lag altijd vol![]()
Maar op vrijdag kwam de baas zelf om voor iedereen een tas klaar te maken wat je mee kreeg, ik ben in die jaren nooit naar een slager geweest![]()
Alleen dat vroege opstaanKantoor-mensen mochten later beginnen maar 6 uur was nog steeds vroeg
![]()
Vorige week zijn we overgestapt van chello naar Tiscali, iets trager (maar niet veel) maar wel 35,00 euro per maand goedkoperquote:
Weet je wel zeker dat je het tegen mij hebtquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vorige week zijn we overgestapt van chello naar Tiscali, iets trager (maar niet veel) maar wel 35,00 euro per maand goedkoper![]()
Maar wel vroeg klaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
troost je,ik begin met de vroege dienst om 5 uur![]()
Ik ben niet dronken of stonedquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je het tegen mij hebt![]()
![]()
om 14 uur klaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar wel vroeg klaarIk zat er meestal om 18:00 uur nog om op de rijders te wachten
![]()
ff andere vraag ? ben jij nou nooit op skippie ? of nog geen nieuwe headset ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben niet dronken of stoned(bijna) maar na 2 uur 's nachts mag het toch wel?
Maar als je het mist, nog maar een keer dan:Hoi Donald Duck
![]()
Ik begin zo deonken stoned en weet ik veel wat allemaal te worden, dat ik denk dat ik aan het hallucineren benquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben niet dronken of stoned(bijna) maar na 2 uur 's nachts mag het toch wel?
Maar als je het mist, nog maar een keer dan:Hoi Donald Duck
![]()
Nee, ik was weer effe een rondje Tijn-bashenquote:
Groot bedrijf! 2 ploegen of 3?quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:14 schreef Gladys het volgende:
[..]
om 14 uur klaarvolgende week gelukkig van 14u tot 23u
Allemaal plus dat ik even een paar dagen in het ziekenhuis was en daar geen laptop hadquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
ff andere vraag ? ben jij nou nooit op skippie ? of nog geen nieuwe headset ?
Ik haal zo mijn postings weer weg om een beetje verwarring bij je te zaaienquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begin zo deonken stoned en weet ik veel wat allemaal te worden, dat ik denk dat ik aan het hallucineren ben![]()
Ja, maar ik moest van Suikeroom nou 'ns m'n janksmoel houden.quote:
Tijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:16 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ik was weer effe een rondje Tijn-bashen
Hoi Kribs
Schande!!!!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest van Suikeroom nou 'ns m'n janksmoel houden.
Die COS-users hebben tegenwoordig helemaal geen respect meer voor mods, man.
Is het de oom van die @#^$ van een Johanaaaquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
Terroristen zijn het, zou meteen Nikky aan het werk zettenquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |