jullie zijn dronken!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Oh boefuckingboeh. Ga je nou zitten zeiken over een verkeerde voornaam. Stefan dan!
Maar ondertussen is dit je 2e Postma-post. Geeft toch, je bent gefasineerd. Je zou het best een keer willen.![]()
Gladys zegt het ook.
quote:
En TL heeft een nieuwe uitdrukking toegevoegd aan de vocabulaire van de modsquote:
jahaaaaa chicken runquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
jullie zijn dronken!![]()
Morgen als jullie nuchter zijn praat ik weer met jullie!
*click*
(lekker het laatste woord!)
We hebben van hem gewonnen, Gladys!quote:
hij heeft al uitgelogd.... Mogen de sterkeren winnenquote:
Manu nu?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
hij heeft al uitgelogd.... Mogen de sterkeren winnen![]()
BOMMIEEEEEE WATJUUUUUUHHHHH![]()
is goedquote:
quote:
Dit is niet slim van je hè?quote:
Er wordt hier een hetze gevoerd tegen de trouwe SC'ers. Het meest bespottelijke is nog wel dat deze ondersteund wordt door een modquote:
quote:
doe eens niet zo zeikenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er wordt hier een hetze gevoerd tegen de trouwe SC'ers. Het meest bespottelijke is nog wel dat deze ondersteund wordt door een modMorgenvroeg als al die werkschuwe mods weer op hun nest liggen zal de anarchie weer hoogtij vieren
Kunnen jullie welquote:
Zijn Nikki en Mirage er nu alquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen jullie welManu kan nooit tegen 2 sterke dames op
![]()
zeiken dusquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik niet zeiken, constateer alleen de feiten![]()
heej kribbiequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kunnen jullie welManu kan nooit tegen 2 sterke dames op
![]()
Ik had het over sterk en niet over zwanger en knapquote:
quote:
Maakt niet uit, de een hebben we nodig voor de bans voor die 'oldbees' de andere omdat ze ons gewoon fantastisch vind (of eigenlijk wij haarquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had het over sterk en niet over zwanger en knap![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dag vrouw naar mijn hart
(en leverworst, spare ribs, biefstuk enz)
![]()
Die bans komen vanzelf welquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de een hebben we nodig voor de bans voor die 'oldbees' de andere omdat ze ons gewoon fantastisch vind (of eigenlijk wij haar)
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet zelf nooit wat ik wel en niet meen
Maar een vrouw die met / in vlees werkt.........
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |