Hé dit is de SC en niet het Gert adoreer topicquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, Gert is mijn schatje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dimmen jij!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maakt niet uit hoe ze heet, proef je toch nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
Als je met een dame wil flirten moet je op z'n minst d'r naam goed spellen, jongen.
Het is Mirageom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En jij zit hier in een BB-topic een andere mod te adoreren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hé dit is de SC en niet het Gert adoreer topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joh, ga lekker die gert postma-en!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, Gert is mijn schatje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dimmen jij!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mirage is jammer genoeg geen modquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
En jij zit hier in een BB-topic een andere mod te adoreren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
En jij zit hier in een BB-topic een andere mod te adoreren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe ze heet, proef je toch nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
HEIR HEIR!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.aangezien jullie die kutuser uit DGK een beetje af zitten te likkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij hebben ook nieuw vleesch nodigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bljft maar terugkomen op die Gert Postma.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh, ga lekker die gert postma-en!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Je bljft maar terugkomen op die Gert Postma.
Ervaring mee?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Man, je kan ons niet eens handelen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.aangezien jullie die kutuser uit DGK een beetje af zitten te likkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij hebben ook nieuw vleesch nodigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
misschien is het wel een ultieme droom van Bommiequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Je bljft maar terugkomen op die Gert Postma.
Ervaring mee?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Man, je kan ons niet eens handelen.
Kom maar terug als je groter bent!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Man, je kan ons niet eens handelen.
Kom maar terug als je groter bent!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat gert met een voorbinddildo genomen wor door day? Nee dankje, ik ben niet zo into dat dildo gebeurenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
misschien is het wel een ultieme droom van Bommieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is er Bommie?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.leer lezen!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dan ga ik wel naar NikkyJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zegt ie nu....quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat gert met een voorbinddildo genomen wor door day? Nee dankje, ik ben niet zo into dat dildo gebeurenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mwah er zijn zat praatgroepen voor mensen die niet kunnen lezen, dus ik doe ff niet mee met je spelletjequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:29 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is er Bommie?
Gevoelig onderwerp dit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil je erover praten ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kep je al een maand geblocked op skippie vanwege je grove taal en onzedelijke toespelingen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
zegt ie nu....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.op skippie zeg je dat ik het niet mocht verklappen dat je dat graag zou willen eensJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nikky en MirageJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep je al een maand geblocked op skippie vanwege je grove taal en onzedelijke toespelingen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh boefuckingboeh. Ga je nou zitten zeiken over een verkeerde voornaam. Stefan dan!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah er zijn zat praatgroepen voor mensen die niet kunnen lezen, dus ik doe ff niet mee met je spelletjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent onverstaanbaar!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat ben je toch een leugenaarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Je hoort maar al te graag mijn rare taaltjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en Gladys heeft altijd gelijkquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Oh boefuckingboeh. Ga je nou zitten zeiken over een verkeerde voornaam. Stefan dan!
Maar ondertussen is dit je 2e Postma-post. Geeft toch, je bent gefasineerd. Je zou het best een keer willen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gladys zegt het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop