Hebben de ouwe dametjes geen stukjes brood naar je gegooid vandaag?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heej lurkert, denk je nou ook al dat dat forum van jouw is
Ohw wat ben je WEER aardig tegen mequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
De dag dat jullie daar je kop laten zien ga ik weer accuut streng modden.![]()
uhhhhh.... hou eens op met mind readen wil jequote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk uit Milagro heeft een nickname alert op haar pc....die is in no time in topics waarin ze genoemd worquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach dat joch zit gewoon te azen op TL's plek, terwijl wij hier het voorwerk doen
Hij weet nog niet dat we Milagro op het oog hebben
Ach gut, hij voelt zich gesteund door een newbiemodquote:
Moest ook Mirago zijn volgens mijquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk uit Milagro heeft een nickname alert op haar pc....die is in no time in topics waarin ze genoemd wor![]()
Hey, Gert is mijn schatje!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach gut, hij voelt zich gesteund door een newbiemod![]()
Als je met een dame wil flirten moet je op z'n minst d'r naam goed spellen, jongen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moest ook Mirago zijn volgens mijDies veel beter
![]()
Hé dit is de SC en niet het Gert adoreer topicquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, Gert is mijn schatje!![]()
Dimmen jij!![]()
Maakt niet uit hoe ze heet, proef je toch nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
Als je met een dame wil flirten moet je op z'n minst d'r naam goed spellen, jongen.
Het is Mirage![]()
En jij zit hier in een BB-topic een andere mod te adoreren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hé dit is de SC en niet het Gert adoreer topic![]()
Joh, ga lekker die gert postma-en!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, Gert is mijn schatje!![]()
Dimmen jij!![]()
Mirage is jammer genoeg geen modquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
En jij zit hier in een BB-topic een andere mod te adoreren.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
En jij zit hier in een BB-topic een andere mod te adoreren.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe ze heet, proef je toch niet
HEIR HEIR!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]aangezien jullie die kutuser uit DGK een beetje af zitten te likken
Wij hebben ook nieuw vleesch nodig
Je bljft maar terugkomen op die Gert Postma.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh, ga lekker die gert postma-en!![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Je bljft maar terugkomen op die Gert Postma.
Ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |