2 jaar lang die dwerg bashenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat TL snel weer terugkomt![]()
speak for yourselfquote:
nee beter nog: een COS-SC zonder scheiding!quote:
En die wickedangel een mislukte Ingridquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kunnen we er twee voor de prijs van 1 bashen! Het zijn toch een beetje de menno's van de subfora geworden!
Jij gaat gewoon mee, draak!quote:
Als we had heel lief vragen ga je toch wel mee?quote:
je noemt me draakquote:
doe maar eerst eens smeken danquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als we had heel lief vragen ga je toch wel mee?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
joh jij gaat gewoon mee....je zult me teveel missen andersquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
je noemt me draakdat is niet echt bevordelijk om me mee te krijgen he
![]()
Heej lurkert, denk je nou ook al dat dat forum van jouw isquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
Jullie zijn allemaal welkom bij de DGK-familie straks.
Zelfs Manu. Leuk toch, als er op het DGK-subforum ook een soort van Natasia rondloopt die door iedereen veracht en belachelijk gemaakt wordt, en die dat zelf allemaal best vindt zolang het maar aandacht betekent.![]()
oww getver,wat ben je toch een naar mennekequote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh jij gaat gewoon mee....je zult me teveel missen anders![]()
Zo af en toe ben je eigenlijk best lievvvvvvvvvvquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
Zelfs Manu. Leuk toch, als er op het DGK-subforum ook een soort van Natasia rondloopt die door iedereen veracht en belachelijk gemaakt wordt, en die dat zelf allemaal best vindt zolang het maar aandacht betekent.![]()
Zolang Manu niet zo de moraalridder als you uit gaat hangen komt het helemaal goed met die jongenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:07 schreef Gert het volgende:
Gert is going downquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heej lurkert, denk je nou ook al dat dat forum van jouw is
Ik kan niet wachten![]()
De dag dat jullie daar je kop laten zien ga ik weer accuut streng modden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee beter nog: een COS-SC zonder scheiding!![]()
je weet dat ik gelijk hebquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
oww getver,wat ben je toch een naar menneke![]()
Ach dat joch zit gewoon te azen op TL's plek, terwijl wij hier het voorwerk doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heej lurkert, denk je nou ook al dat dat forum van jouw is
Ik kan niet wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |