DGK is zoooooooooo sensatiehoeren he!quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:59 schreef Gladys het volgende:
dgkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb het vandaag voor het eerst gezien... met wie lag die hersenloze nena op bed ? samen net een iq van 2 bij elkaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
DGK is zoooooooooo sensatiehoeren he!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 jaar toch?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar we kunnen daar wel het komende jaar in de SC zittenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hetgeen we ook gaan doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar we kunnen daar wel het komende jaar in de SC zittenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat scanman het maar niet horenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb het vandaag voor het eerst gezien... met wie lag die hersenloze nena op bed ? samen net een iq van 2 bij elkaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn zelfde geliefde moddiemodsquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
hetgeen we ook gaan doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die gaat gelijk huilen met GERT!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat scanman het maar niet horenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
one big fucking party, kijken wie de meeste bans krijgt in 2 jaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
2 jaar toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oef....2 jaar op mijn tenen lopen hahahahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
one big fucking party, kijken wie de meeste bans krijgt in 2 jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet te hard roepen, straks komt Nikky ook nogquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn zelfde geliefde moddiemodsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En APKquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
die gaat gelijk huilen met GERT!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is weer helemaal dik aan met nikky he?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet te hard roepen, straks komt Nikky ook nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop dat TL snel weer terugkomtquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
one big fucking party, kijken wie de meeste bans krijgt in 2 jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kunnen we er twee voor de prijs van 1 bashen! Het zijn toch een beetje de menno's van de subfora geworden!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
En APKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
We hebben daar geen SC!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar we kunnen daar wel het komende jaar in de SC zittenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 jaar lang die dwerg bashenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat TL snel weer terugkomtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
speak for yourselfquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
hetgeen we ook gaan doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee beter nog: een COS-SC zonder scheiding!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
We hebben daar geen SC!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En die wickedangel een mislukte Ingridquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kunnen we er twee voor de prijs van 1 bashen! Het zijn toch een beetje de menno's van de subfora geworden!
Jij gaat gewoon mee, draak!quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
speak for yourselfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop