abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43191206
nu ga ik echt slapen doei!!
Every war is different, every war is the same.
  donderdag 2 november 2006 @ 23:45:02 #3
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_43191907
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 3 november 2006 @ 00:02:46 #5
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_43192580
Waar waren FJD en IJsmuts vanavond?
Chiel en Stefan waren al online toen kwam ik nog even kijken en hebben we nog net een paar potjes kunnen spelen met 6 man en toen was het weer voorbij

Uiteindelijk wel leuk kunnen knallen met Chiel en Stefan, later ook nog met Baus er bij.

Goed morgen nog even werken, dan een etentje bij mij thuis, dan de stad in, dan zaterdag naar Zwolle en daar een etentje en de stad in. Om Zondag naar +20 graden te gaan in Barcelona
Misschien ben ik voor die tijd nog even online, maar ik denk het niet.

@Admins:
Vergeet maandag niet de server naar IO te zetten.
Slaap zacht
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_43195834
tvp

vrijdag 3 november 2006 @ 08:29:02 #7
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_43196266
goeiemorgen @ all.
Kom ik gisteren thuis. ligt er een leuk briefje in mn postbus waarin staat dat ik doodleuk ben afgesloten van de kabel. geen tv. geen internet goddammit...
hebben de vorige bewoners zn rekening niet betaald. ben ik daar weer lekker de dupe van...
well hell... zal wel goed komen hoop ik
pi_43196387
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waar waren FJD en IJsmuts vanavond?
Chiel en Stefan waren al online toen kwam ik nog even kijken en hebben we nog net een paar potjes kunnen spelen met 6 man en toen was het weer voorbij

Uiteindelijk wel leuk kunnen knallen met Chiel en Stefan, later ook nog met Baus er bij.

Goed morgen nog even werken, dan een etentje bij mij thuis, dan de stad in, dan zaterdag naar Zwolle en daar een etentje en de stad in. Om Zondag naar +20 graden te gaan in Barcelona
Misschien ben ik voor die tijd nog even online, maar ik denk het niet.

@Admins:
Vergeet maandag niet de server naar IO te zetten.
Slaap zacht
staat ie niet al twee weken lang op io

waarom post jij trouwens als enige altijd je gehele agenda van de week hier
pi_43197636
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 08:40 schreef staticdata het volgende:

[..]

Nee, hij staat niet op IO!

Zo vandaag even lekker werken tot een uurtje of 6 daarna lekker douchen en dan gewoon thuis eten, vervolgens lekker even weg en dan naar bedje toe om een uur of 1.

Morgen niet te vroeg op om een paar gipsplaten te gaan halen voor mijn nieuwe bf2 kamer om die vervolgens erop te schroeven! dan weer lekker eten (weer thuis) om misschien morgenavond ook nog even battlefield op te starten.

Oja, ik moet vast nog wel ergens schijten ook tussendoor

En jij Puni???
pi_43197770
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:59 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Morgen niet te vroeg op om een paar gipsplaten te gaan halen voor mijn nieuwe bf2 kamer om die vervolgens erop te schroeven! dan weer lekker eten (weer thuis) om misschien morgenavond ook nog even battlefield op te starten.

Oja, ik moet vast nog wel ergens schijten ook tussendoor

En jij Puni???
BF2 kamer?!! panterplaten aan de muur!!
pi_43197855
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:07 schreef IJsmuts het volgende:

BF2 kamer?!! panterplaten aan de muur!!
Er zitten geen panters in bf2 (of mis ik iets?)
Ik ben naast mijn huis een kantoor voor mijn vriendin aan het bouwen en ik noem het mijn bf2 kamer!
pi_43198129
Gisteravond bij de schoonouders wezen eten, waarna we daarna naar George Michael zijn geweest
Vandaag tot een uurtje of 12:30 werken bij eneco, dan naar huis om thuis verder voor LogicaCMG te werken.
Vanavond naar Scheveningen om een hapje en een drankje te nuttigen met vrienden.
Morgen tot een uur of 12 het huishouden doen. Of misschien naar Morris meubel om ideeen op te doen voor mijn huis.
's avonds een filmpje pakken of lekker thuis op de bank.
zondag staat voorlopig gereserveerd om BF2 IO te spelen.
Maandag om 16:00 een afspraak met de tandarts waarna ik om 16:15 hopelijk weg kan omdat ik ook nog een bezichtiging van me nieuwbouw huis heb. 's avonds gaan we weer even lekker fitnessen.
Dinsdag moet ik mijn auto naar de garage brengen om de kras die een laveloze heeft veroorzaakt te laten repareren.

nou dat was het wel

pi_43198162
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:12 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Er zitten geen panters in bf2 (of mis ik iets?)
Ik ben naast mijn huis een kantoor voor mijn vriendin aan het bouwen en ik noem het mijn bf2 kamer!
]

sorry typo bedoelde panserplaten, je weet wel, van die kogelvrije
pi_43198225
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:24 schreef staticdata het volgende:
..... waarna we daarna naar George Michael zijn geweest
HOMO!!!!
pi_43198266
moguh
pi_43198306
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:28 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

HOMO!!!!
Homo of niet, het was een super concert
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:35:38 #17
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_43198362
Ok mijn planning....

Vanavond in discotheek werken, is een optreden van Beef. Morgen uitslapen tot ongeveer 13:00 uur en dan chillen. 's-Avonds heb ik nog geen plannen, misschien film kijken of iets dergelijks. Zondag Feyenoord kijken en op m'n 360 gamen met vrienden.
pi_43198366
waar blijf ursel trouwens?
  vrijdag 3 november 2006 @ 10:51:19 #19
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_43198767
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 08:40 schreef staticdata het volgende:

[..]

Tja, weet ik eigenlijk ook niet
Maar in dit geval is het ook om aan te geven dat ik volgende week niet beschikbaar ben voor BFS

O en om natuurlijk aan te geven dat ik lekker naar Barcelona ga
Tja als je geen stats hebt die de moeite van het vertellen waard zijn dan maar patsen met me trip naar Barcelona
2de in de Tour de BoF!
pi_43198772
nou dan mijn planning:

vandaag werken tot een uurtje of 18.00, daarna etentje van mn werk in schiedam, de molen ofzo.
dan naar amsterdam, mn vriendin ophalen, in 1 ruk door naar mn ouwelui in bant. ga ik ff 1 potje BF doen, om mn vriendin te laten zien hoe erg ik own, slapen.

zaterdag mn auto omwisselen bij de garage, leren voor mn tentamens (10 november) en dan naar mn zus om 1500 uur om op de kinderen te passen (2, 4 en 6 jaar )
dat duurt tot zondag 1500uur. daarna weer naar adam, leren.

en dat is dan weekend

@ puni, speelde GM ook fast love, spinning the weel & amazing ? zijn mn favo songs!!! vooral amazing!!
pi_43199012
spinning the weel
Fast love ook volgens mij en amazing dacht ik ook

zoiezo gespeelt:

Father Figure
Freedom
Faith
Careless whisper
Shoot the dog
Outside
Here i am
Jesus to a child
i'm your man
pi_43201682
mijn planning, nu eerst goed wakker worden... 2142, dan ff naar den haag... en dan zie ik wel weer
pi_43202112
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:31 schreef RudyCarell het volgende:
mijn planning, nu eerst goed wakker worden... 2142, dan ff naar den haag... en dan zie ik wel weer
je speelt anders nu scarface
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:59:05 #24
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_43202440
Mijn planning voor vandaag:
GridView
  • Printen - de huidige functionaliteit werkt moet worden omgezet naar de gridview. Kan best eens lastig zijn.
  • Sorteren - Gerard heeft hier al eens naar gekeken, maar ik wil er ook nog heel kort even naar kijken.
  • Exporteren - Het zit inmiddels al in het grid, maar het ziet er niet mooi uit. Ik wil kijken of dit te verbeteren is.
  • Uitklappen op basis van IDs - Dit is inmiddels geimplementeerd.
  • Selecteren op basis van ID - Dit is inmiddels geimplementeerd.
  • Snapshots - Het kunnen maken en terugzetten van snapshots om de tabellen op de detailpagina's (Toevoegen/Wijzigen/Raadplegen) in dezelfde state te tonen.
  • Paging - Initieel wordt de paging niet correct weergegeven.
  • Plusjes tonen - Het tonen van de plusjes mag alleen wanneer er daadwerkelijk data onder zit.

WV53
  • Business rules - deze kon ik afgelopen week nog niet implementeren, aangezien ik niet bij de bestanden kon.
  • Sortering - Uitbreiden van de stored procedures. Kleine inspanning, maar het moet nog wel gebeuren.
  • Wissen van Formulier - Hier heb ik dinsdagmiddag een bug ondekt. Bij het wijzigen mag je bij wissen niet de klant en het productcontract wissen.

Uitzoeken
  • Ajax - Kijken of we ajax zonder problemen kunnen gebruiken voor de meeste grids. Helaas is het voor WV53 niet mogelijk om Ajax te gebruiken, aangezien we door een het selecteren van een rij, een actie willen uitvoeren die buiten het grid ligt. We willen namelijk op basis van de geselecteerde rij de juiste buttons tonen.
  • Ajax Loading template - Wanneer een Ajax call wordt gemaakt krijg je in het scherm een gif-je te zien met de boodschap "Loading". Deze functionaliteit is alleen te gebruiken in combinatie met Ajax.
  • Non Ajax Loading template - Op dit moment krijgt de gebruiker in beeld "Even geduld…" te zien, wanneer een actie meer dan 2 seconden duurt. Ik wil kijken of ik deze boodschap kan vervangen door een gif-je met een soortgelijke boodschap. Deze oplossing is niet afhankelijk van Ajax.

Bugs
  • Pas Sessie verlopen melding - Momenteel komt het sporadisch voor dat vrijwel direct na het opstarten van de applicatie (meestal na 2 actie's) er een sessie time out optreedt. Dit mag niet gebeuren. Ik vermoed dat dit te maken heeft met de migratie naar .Net 2.0. Ik wil kijken of ik de sessie op een andere manier kan implementeren om zo deze fout tegen te gaan.

• Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    pi_43202616
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    * veeeeeel te lang lulverhaal
    Dan waren zelfs IJsmuts zijn msn-logs spannender
      vrijdag 3 november 2006 @ 13:23:08 #26
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_43203136
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 13:05 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Dan waren zelfs IJsmuts zijn msn-logs spannender

Ik heb dan ook erg veel zin in het weekend.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_43203185
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 12:45 schreef staticdata het volgende:

[..]

je speelt anders nu scarface
    ja ok
      vrijdag 3 november 2006 @ 13:47:10 #28
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_43203881
    Straks om half 3 busje ophalen, volgas naar Corus. Dan ga ik een uurtje stinken in mijn veel te grote kantoor, ff de planning voor vanavond doornemen en wat patience spelen ofzo.
    Dan ga ik her en der wat mensen ophalen en naar hun werkplekken brengen, ondertussen een stuk of 8 telefoontjes afhandelen.

Dan naar McDonalds om vervolgens een paar mensen om te zetten naar een andere werkplek. Dan ga ik eens kijken of mijn broertje aan het werk is, en zo ja dan ga ik die ff lastig vallen. Dan weer wat mensen ophalen en wegbrengen. Aanvragen voor volgende week doornemen en de planning voor maandag ochtend grotendeels maken.
    Rukken.
    Laatste mensen ophalen en wegbrengen en dan ben ik rond 2230 uur weer thuis.
    Eten, weer ff rukken, douchen. Onderhoud plegen aan m4a1, ff interneten en dan slapen!

Morgenochtend ff wat kleding shoppen of een nieuwe muis kopen, beetje opruimen en dan BF2 spelen!!!
    I'd rather be whacking Tango's
    HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
    pi_43204049
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 13:47 schreef Mr_Baus het volgende:
    Straks om half 3 busje ophalen, volgas naar Corus. Dan ga ik een uurtje stinken in mijn veel te grote kantoor, ff de planning voor vanavond doornemen en wat patience spelen ofzo.
    Dan ga ik her en der wat mensen ophalen en naar hun werkplekken brengen, ondertussen een stuk of 8 telefoontjes afhandelen.

Dan naar McDonalds om vervolgens een paar mensen om te zetten naar een andere werkplek. Dan ga ik eens kijken of mijn broertje aan het werk is, en zo ja dan ga ik die ff lastig vallen. Dan weer wat mensen ophalen en wegbrengen. Aanvragen voor volgende week doornemen en de planning voor maandag ochtend grotendeels maken.
    Rukken.
    Laatste mensen ophalen en wegbrengen en dan ben ik rond 2230 uur weer thuis.
    Eten, weer ff rukken, douchen. Onderhoud plegen aan m4a1, ff interneten en dan slapen!

Morgenochtend ff wat kleding shoppen of een nieuwe muis kopen, beetje opruimen en dan BF2 spelen!!!
    briljant hoe deze rukpauze ingepland staat!!!
    pi_43204159
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Ik heb dan ook erg veel zin in het weekend.
    Heb jij geen rukpauze?
    pi_43204313
    foutje
      vrijdag 3 november 2006 @ 14:35:32 #32
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_43205167
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 13:58 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Heb jij geen rukpauze?
    Wij mogen tegenwoordig niet meer binnen rukken, eerder hadden we nog aparte rukkamers, maar tegenwoordig hebben we buiten in doorzichtige rukhokjes (soort bushokjes) rukken. Het doorzichtige moet confronterend werken ofzo.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_43205240
    op een moment zijn die dingen niet meer doorzichtig hoor
    pi_43205281
    ben lekker thuis aan het werken
    pi_43205291
    durft ursel niet meer te posten ofzo??
    pi_43205850
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 14:40 schreef staticdata het volgende:
    ben lekker thuis aan het werken
    Je liegt dat je barst!
    pi_43205912
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 14:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Wij mogen tegenwoordig niet meer binnen rukken, eerder hadden we nog aparte rukkamers, maar tegenwoordig hebben we buiten in doorzichtige rukhokjes (soort bushokjes) rukken. Het doorzichtige moet confronterend werken ofzo.
    Dus niet meer achter gesloten deuren
      vrijdag 3 november 2006 @ 15:08:06 #38
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_43206027
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 14:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

nou lekker dan... zelfs onder werktijd mag je al niet meer rukken. ach je hebt altijd de shitter nog
      vrijdag 3 november 2006 @ 16:02:18 #39
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_43207655
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 15:08 schreef egg-bird het volgende:

[..]

nou lekker dan... zelfs onder werktijd mag je al niet meer rukken. ach je hebt altijd de shitter nog
    Nee helaas, daar hebben ze rukmelders geinstalleerd.
    2de in de Tour de BoF!
      vrijdag 3 november 2006 @ 16:03:28 #40
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_43207686
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 10:35 schreef dekkered het volgende:
    waar blijf ursel trouwens?
    Gooeeeddee morgen allemaal...
    Ik ben ook weer ontwaakt uit mijn coma..

Wat ik ga doen... Denk ff wakker worden en dan nog wat administratie en lekker chillen..
    Volgende week gesprek voor een baan in zwijndrecht..
    Vacature was 17 sept geplaatst, maar vond toen zwijdrecht te ver. Reageren binnen 14 dagen. Ik zat gisteren weer ff te snuffelen. Stond die er nog steeds op. Denk bel ff om te checken of die nog vacant was. Kon ik als het ware al telefonisch een afspraak bevestigen...
    CV en brief gestuurd en vandaag per mail uitnodiging binnen..
    pi_43207820
    waar in zwijndrecht? aangezien ik daar woon
    pi_43208368
    http://binaries4all.nl/sabnzbd/index.php
    dat is handig Timminater gaat effe testen
    Ctrl + W
    Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
      vrijdag 3 november 2006 @ 16:34:37 #43
    63192 ursel
    pi_43208553
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 16:07 schreef staticdata het volgende:
    waar in zwijndrecht? aangezien ik daar woon
    Hercules.
      vrijdag 3 november 2006 @ 17:13:26 #44
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_43209658
    nou monteur heeft net gebeld, zou weer aangesloten zijn dus t zal mij benieuwen als ik zometeen thuis ben. sssssssssssssssspannnend... nou iig. @all fijn weekend (er van uit gaande dat t nog steeds niet werk uiteraad )
    pi_43210837
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 13:58 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Heb jij geen rukpauze?
    Allemaal rukkers hier
      vrijdag 3 november 2006 @ 18:04:33 #46
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_43210873
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 16:28 schreef Timminater het volgende:
    Ziet er goed uit. Morgen eens instellen
    pi_43211214
    Wat ik ga doen?

Nou uhm, bier drinken en dan denk ik ja, bier drinken, misschien dat ik als afsluiter nog een biertje drink en dan blijf ik nog tot de echt allerlaatste ronde en dan drink ik misschien, tja ik denk een biertje.

Dan word ik morgen wakker en dan begin ik met een.....boterham
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
    pi_43212240
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 18:19 schreef FJD het volgende:
    Wat ik ga doen?

Nou uhm, bier drinken en dan denk ik ja, bier drinken, misschien dat ik als afsluiter nog een biertje drink en dan blijf ik nog tot de echt allerlaatste ronde en dan drink ik misschien, tja ik denk een biertje.

pi_43212767
    tvp
    Narf!
    pi_43214988
    Potverdorrie! Het sneeuwt hier heerlijk!! Maar ik heb er voornamelijk vanachter het raam naar kunnen kijken aangezien ik vanaf 9 uur vanmorgen tot 19 uur vanavond alleen maar vergaderingen gehad heb!! pfffffffff .......... SAAAAAAAAAAAAAAAAI!!!

Morgenochtend vergaderingen, morgenmiddag eindelijk lekker naar buiten!!!

Ik mis mijn manneke!!!
    Altijd blijven lachen!!
    pi_43221180
    tering wat is dit een dood topic zeg
    pi_43227355
    stilte in de zaal!!!!!!!!!!!!!
      zaterdag 4 november 2006 @ 11:58:58 #53
    63192 ursel
    pi_43228885

Goedemorgen een ieder..
    Denk dat ik vandaag nog wel ff een uurtje ga spelen..
      zaterdag 4 november 2006 @ 12:09:44 #54
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_43229128
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 18:19 schreef FJD het volgende:
    Wat ik ga doen?

Ja, dus. Als ik ook elk biertje in mijn post ga vermelden, was ik nu nog bezig geweest.
    2de in de Tour de BoF!
      zaterdag 4 november 2006 @ 12:21:24 #55
    63192 ursel
    pi_43229367
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 12:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ja, dus. Als ik ook elk biertje in mijn post ga vermelden, was ik nu nog bezig geweest.
    Valt toch wel mee:
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 12:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Zuipen tot het krat leeg is.
    Hopeloos zoeken naar nieuw krat
    slapen
    's ochtends de restjes van alle flesjes bij elkaar gooien en nog van 2 slokken gister-avond genieten
    pi_43234835
    Stelletje alcoholisten zijn jullie Ik zou niet durven

Wat spelen we vanavond?
      zaterdag 4 november 2006 @ 16:24:25 #57
    63192 ursel
    pi_43235024
    Bier zuipen..

IJs. Morgen is er weer een beurs. Dit keer in Nijmegen. Ik ben morgen al vroeg onderweg.
    HIER heb je een linkje naar de beurs.

Laat even weten als je komt koekeloeren..
    pi_43235885
      zaterdag 4 november 2006 @ 16:58:30 #59
    63192 ursel
    pi_43235950
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 16:56 schreef Incolumis het volgende:
    pi_43235966
    Wordt er vanavond nog gespeeld of gaan we allemaal bier drinken?
    pi_43235987
    gespeeld met wat?
      zaterdag 4 november 2006 @ 17:02:24 #62
    63192 ursel
    pi_43236057
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 16:59 schreef Incolumis het volgende:
    gespeeld met wat?
    Met je vrienden..
    pi_43236193
    pi_43236232
    Gezellig

Voor vanavond twijfel ik nog tussen 2142 en BF2
    pi_43236276
    I'm in
    pi_43236385
    Ik begin al wel vroeg, mn vriendin gaat naar een reunie maar s avonds word ik natuurlijk weer achter de PC vandaan geslagen
      zaterdag 4 november 2006 @ 17:19:58 #67
    63192 ursel
    pi_43236592
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 17:06 schreef jpjedi het volgende:
    JP onder zijn eigen account..
    pi_43236905
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 17:12 schreef FJD het volgende:
    Ik begin al wel vroeg, mn vriendin gaat naar een reunie maar s avonds word ik natuurlijk weer achter de PC vandaan geslagen
    Man wat ben jij een doetje zeg Smack haar maar eens dan zal ze je nooit meer achter de pc wegmeppen
    pi_43237196
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 16:28 schreef Timminater het volgende:
    leuk progje
    pi_43237372
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 17:29 schreef Viro het volgende:
    Man wat ben jij een doetje zeg Smack haar maar eens dan zal ze je nooit meer achter de pc wegmeppen
    pi_43237980
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 17:29 schreef Viro het volgende:

[..]

vandaar dat jij ergens over je ex-vriendin sprak
    pi_43238545
    server vullen!!!

kef & veer
    Narf!
    pi_43240130
    Kom op jongens Nog een paar nodig en dan draait de server de hele avond door
    pi_43240294
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef FJD het volgende:
    Kom op jongens Nog een paar nodig en dan draait de server de hele avond door
    was wel ff leuk
    ff dan..
    Narf!
    pi_43243035
    Toch mooi Henkus geknifed

Nu nog even 2142
    pi_43244412
    Gisteravond ook nog even de server gevuld, na een tijdje met een of andere mof wat aan te hebben geklooid kwamen oa Henkus, Deathpunker, Bugworks en later Calimero even spelen waarna de server in no-time vol zat en flink gevuld is gebleven tot na 4en!!

Het valt me op dat er op een avond altijd wel 1 a 2 kneuzen tussen zitten die baserapen ed waardoor er leuke/goede spelers snel geneigd zijn om op te stappen, dus 2 kicks en een ban op een avondje en de server zit gewoon lekker vol.
    pi_43247479
    voetbalpoules

3 van de 4 helemaal goed 32 punten
    derest zal wel niet goed gaan maar toch
    Narf!
    pi_43253448
    morguh!

Mijn schatje komt zo terug uit Zwitserland.

No bedankt iedereen voor de leuke berichtjes op de bruiloftsite!!

De regroup bulkmail is verstuurd gisteravond en we hebben nog wel wat plekjes vrij dus denk er toch eens over na of je meegaat. Het is gewoon een SUPER evenement!
      zondag 5 november 2006 @ 10:48:26 #79
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_43253862
    pi_43253975

Heb ik al
    pi_43258264
    quote:
    leuk hoeveel watt ie idle wegtrekt
    Narf!
    pi_43258875
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 14:06 schreef Sickert het volgende:
    leuk hoeveel watt ie idle wegtrekt
    He kijk een Ferrari!

Leuk maar kijk hoeveel benzine ie verbruikt

pi_43259326
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 14:30 schreef FJD het volgende:

[..]

He kijk een Ferrari!

pi_43260045
    Is er iets mis met de server? Dat ie steeds een andere naam heeft en plots mappen draait van EF?

pi_43260269
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 15:10 schreef BugWorks het volgende:
    Is er iets mis met de server? Dat ie steeds een andere naam heeft en plots mappen draait van EF?
    [afbeelding]

[afbeelding]

HEEJ EEN NIEUW IEMAND

pi_43261883
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 14:30 schreef FJD het volgende:

[..]

He kijk een Ferrari!

dow
    een ferari verbruikt stationair niet zoveel in verhouding als die video kaart stroom verbruikt

ik vind 229 wat IDLE voor een video kaart gewoon veel
    mn 7800 verbruikt trouwens ook enorm veel
    Narf!
      zondag 5 november 2006 @ 16:10:28 #87
    150180 Veerie
    Sickert O+
    pi_43262122
    tvp
    Music was my first love and it will be my last...
    pi_43262258
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 15:10 schreef BugWorks het volgende:
    [afbeelding]

[afbeelding]

De onderste is van ons ja maar Road is gewoon een BF2 map en geen EF voor zover ik weet
    pi_43262403
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 16:13 schreef FJD het volgende:

[..]

De onderste is van ons ja maar Road is gewoon een BF2 map en geen EF voor zover ik weet
    Maar die bovenste niet, maar heeft wel hetzelfde ip adres als de bof server. Ik zie het bij x-fire steeds veranderen om de x aantal minuten
      zondag 5 november 2006 @ 16:52:17 #90
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_43263597
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 16:05 schreef Sickert het volgende:

[..]

dow
    een ferari verbruikt stationair niet zoveel in verhouding als die video kaart stroom verbruikt

ik vind 229 wat IDLE voor een video kaart gewoon veel
    mn 7800 verbruikt trouwens ook enorm veel
    Die waardes die in het artikel op GoT staan zijn waardes voor het volledige systeem...
    Die 8800GTX doet full loaded om en nabij de 184 watt heb ik ergens anders gelezen.
    Het valt allemaal wel mee, enige nadeel wat ik kan vinden is dat ie idioot groot is.
    Hoe dan ook, ik ga hem mijzelf cadeau doen voor de kerst
    pi_43263769
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 16:52 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Die waardes die in het artikel op GoT staan zijn waardes voor het volledige systeem...
    Die 8800GTX doet full loaded om en nabij de 184 watt heb ik ergens anders gelezen.
    Het valt allemaal wel mee, enige nadeel wat ik kan vinden is dat ie idioot groot is.
    Hoe dan ook, ik ga hem mijzelf cadeau doen voor de kerst
    ik niet
    mn 7800 gtxje kan nogsteeds elke game met gemak op full aan

voorlopig geen ander kaartje voor kefje
    Narf!
    pi_43263875
    Nou mijn pc gaat helemaal los in de verkoop. Weinig animo voor een compleet systeem zoals verwacht.

Ik zal eerst hier alle specs even lanceren met de prijzen en na een paar dagen ga ik er mee de boer op. (lees GoT)

Voor mij geen game-PC meer.. Geen tijd om te gamen. Ik knal de HD`s wel bij Lies in haar PC.
    Moet nu alleen nog uitvogelen hoe ik dat ga doen met Regroup want daar heb ik wel ontzettend veel zin in.
    pi_43264023
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 17:02 schreef jpjedi het volgende:
    Nou mijn pc gaat helemaal los in de verkoop. Weinig animo voor een compleet systeem zoals verwacht.

Ik zal eerst hier alle specs even lanceren met de prijzen en na een paar dagen ga ik er mee de boer op. (lees GoT)

Voor mij geen game-PC meer.. Geen tijd om te gamen. Ik knal de HD`s wel bij Lies in haar PC.
    Moet nu alleen nog uitvogelen hoe ik dat ga doen met Regroup want daar heb ik wel ontzettend veel zin in.
    zorgen dat je pc werkt..

dat moederboard wat je hebt er ff in knallen en dan werkt ie mischien

desnoods laat je tim er ff naar kijken
    Narf!
    pi_43264052
    @ Jp

stuur eerst je lijstej onderdelen eens naar mij
    wil mischien je brander wel
    Narf!
    pi_43264365
    voor de 6e keer gekicked omdat ze dachten dat ik deed cheaten

maar wel me nieuwe rang
    pi_43264457
    quote:

't is dat ik geen geld had, anders had ik allang een bod gedaan
    pi_43265407
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 17:07 schreef Sickert het volgende:

[..]

zorgen dat je pc werkt..

dat moederboard wat je hebt er ff in knallen en dan werkt ie mischien

desnoods laat je tim er ff naar kijken
    zorg dat dat kreng even werkt voor regroup joh! en daarna wil ik graag je processor en geheugen
    pi_43265621
    He leef jij ook nog
    pi_43265998
    pi_43266426
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 17:59 schreef FJD het volgende:
    He leef jij ook nog
    hey modder-eter, gooi dit forum es open man
    pi_43266465
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 18:31 schreef Incolumis het volgende:
    hey modder-eter, gooi dit forum es open man
    Ow kut ik zit op t draadje, vandaar dat t nog dicht zit

Nee het is mee naar achter genomen en daar zijn ze nu aan het kijken Zou voor ons wel fijn zijn idd maar op dit moment ligt het dus niet meer op ons bord

Maar goed dat ik vandaag niet naar de dierentuin in Arnhem ben geweest. De SP was er met duizenden aanhangers Dat had vast een hoop ergernis opgeleverd voor mij
    pi_43266528
    zwaaien naar de aapjes
    pi_43266742
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 18:35 schreef Incolumis het volgende:
    zwaaien naar de aapjes
    idd ja

SP socialistische staat
    pi_43267154
    quote:
    Op zaterdag 4 november 2006 18:03 schreef staticdata het volgende:

[..]

vandaar dat jij ergens over je ex-vriendin sprak
    ex-vriendin Ik heb nog steeds een vaste relatie hoor Waar heb ik ergens gehad over ex vriendin?
      zondag 5 november 2006 @ 19:17:36 #105
    63192 ursel
    pi_43267790
    IJs.. kheb je niet gezien vandaag... Mja.. online ook niet veel, dus dat scheelt..
      zondag 5 november 2006 @ 19:28:48 #106
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_43268116
    quote:

Koop een Xbox 360 of PS3
    pi_43268430
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 19:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Koop een Xbox 360 of PS3
    Zit daar ook SSX op ? Kan JP weer wat oefenen
    pi_43269408
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 19:28 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Koop een Xbox 360 of PS3
    PS3 : ¤499 voor uitgeklede pack en ¤599 voor volledige pack Gelukkig komt ie pas in 2007 in EU dan heb ik allang al genoeg gespaard (hoop ik)
    pi_43271792
    jaja ik leef nog
    weekendje op de kids passen gaat je niet in de koude kleren zitten

he ferdi, heb je je meissie nog gesmacked

he ursel, beurs in nijmegen ging ik dus niet redden, ga wel weer een keertje naar hoorn/harmelen

he puni, feli met je rang, dubbele pispaal toch

he rest,
      zondag 5 november 2006 @ 21:10:46 #110
    63192 ursel
    pi_43271861
    19 oktober Den Bosch
    3 December Breda

Grote kans dat wij daar ook weer staan of komen kijken.
    pi_43271945
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 21:10 schreef ursel het volgende:
    19 oktober Den Bosch
    3 December Breda

Grote kans dat wij daar ook weer staan of komen kijken.
    ik zie een BoF meet op de reptielen/spinnen beurs!!!
    pi_43272175
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 20:05 schreef Viro het volgende:

[..]

PS3 : ¤499 voor uitgeklede pack en ¤599 voor volledige pack Gelukkig komt ie pas in 2007 in EU dan heb ik allang al genoeg gespaard (hoop ik)
    Maar jezelf niet verzekeren hoor
    pi_43272217
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 21:12 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

quote:
    Op zondag 5 november 2006 21:16 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Maar jezelf niet verzekeren hoor
    Nu heb ik geen geld, maar tegen december begin januari ben ik weer verzekerd. Dan ga ik beginnen te sparen voor een PS3
    pi_43272687
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 21:17 schreef Viro het volgende:

maar tegen december begin januari ben ik weer verzekerd. Dan ga ik beginnen te sparen voor een PS3
    Dan is het goed, je moet prioriteiten stellen.
    pi_43272885
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 21:25 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Dan is het goed, je moet prioriteiten stellen.
    pappa chiel

nou, ik ga lekker sparen voor een 8800 GTX SLI met driebubbele core2quattro
      zondag 5 november 2006 @ 21:37:11 #116
    63192 ursel
    pi_43273322
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 21:12 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Dus je komt..
    pi_43274244
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 21:29 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

pappa chiel

nou, ik ga lekker sparen voor een 8800 GTX SLI met driebubbele core2quattro
    Papa chiel
    Papa chiel tijdens een potje BF2 met zijn zoon : je moet die klote tank spotten, zoon.
    Zoon : Sorry hoor pa maar ik was dood en jij had me kunnen reviven maar nee je was druk bezig die tank kapot te knallen met je G36E
    Papa chiel : Noob kind

Een core2 quatro gaat rond de ¤1000 kosten, ijsmuts
    En die 8800GTX kan ik niet zeggen, maar verkoop je auto alvast als je wilt beginnen met sparen
    pi_43274440
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 21:54 schreef Viro het volgende:
    En die 8800GTX kan ik niet zeggen, maar verkoop je auto alvast als je wilt beginnen met sparen
    550,-

Zo'n gare bak heeft IJsmuts niet hoor
    pi_43274712
    goh, ik denk ik maak ff een flutopmerking met mn zelfbedachte core 2 quattro, blijkt dat ding echt te bestaan
    en 550 is natuurlijk wel onwijs veel geld voor een kaart, maar eerlijk gezegd vind ik het nog wel meevallen, dacht dat ze wel 650 700 zouden gaan kosten

ff checken, zijn er boffers in om bier te zuipen op een reptielenbeurs??
    pi_43274869
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 21:58 schreef FJD het volgende:

[..]

550,-

Zo'n gare bak heeft IJsmuts niet hoor
    Pff ¤550 voor een stroomslurper
    quote:
    In 'idle'-toestand ligt dit verbruik op 229 Watt voor de 8800 GTX tegen 184 Watt voor de Radeon.
    Van tweakers.net
    [Benchmarks 8800GTX : http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=4812
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 22:04 schreef IJsmuts het volgende:
    goh, ik denk ik maak ff een flutopmerking met mn zelfbedachte core 2 quattro, blijkt dat ding echt te bestaan
    en 550 is natuurlijk wel onwijs veel geld voor een kaart, maar eerlijk gezegd vind ik het nog wel meevallen, dacht dat ze wel 650 700 zouden gaan kosten

Wacht maar als de R600 van Ati uitkomt

1. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1141957
    2. http://pda.tweakers.net/?nieuws/43113
    3. http://www.itreviews.co.uk/hardware/h1076.htm
    4. http://www.hardware.info/(...)ield_op_de_pijnbank/
    Meer linkjes kome er aan

[ Bericht 19% gewijzigd door Viro op 05-11-2006 22:22:09 ]
    pi_43276456
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 22:04 schreef IJsmuts het volgende:

Ik krijg nog een krat van je! en van Viro ook!
      zondag 5 november 2006 @ 23:14:08 #122
    63192 ursel
    pi_43277579
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 22:44 schreef FJD het volgende:

[..]

En wat krijg ik van jou na die mislukte weddenschap van de Macarena..
    pi_43277723
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 23:14 schreef ursel het volgende:
    En wat krijg ik van jou na die mislukte weddenschap van de Macarena..
    Er stond toch geen tegenprestatie tegenover Dan krijg je een sixpack van de kratten hoor

Dan krijg je 5 januari bier van me bij Jorrit
    pi_43277745
    quote:

[..]

Oh dat was ik helemaal vergeten Wodka ook goed?

@ijsmuts : Ga maar 2 x 8800 in SLI draaien : doei doei tegen ¤1100 + PSU van 700 Watt : ¤109 a ¤149

[ Bericht 8% gewijzigd door Viro op 05-11-2006 23:25:32 ]
    pi_43277765
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 23:18 schreef Viro het volgende:
    Oh dat was ik helemaal vergeten. Wodka ook goed?
    Ow ja nu al vergeten

Toen je toegang wilde krijgen op dit subforum
    pi_43277878
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 23:19 schreef FJD het volgende:

[..]

Ow ja nu al vergeten

Toen je toegang wilde krijgen op dit subforum
    Ja k heb last van geheugenverlies
    Effe serieus ik heb er echt last van
    pi_43277926
    5 Januari
    pi_43278013
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 23:24 schreef FJD het volgende:
    5 Januari
    Bent gij ook op regroup? Anders weet ik niet hoe ik je je prijsje moet overhandigen
    pi_43278047
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 23:27 schreef Viro het volgende:
    Bent gij ook op regroup? Anders weet ik niet hoe ik je je prijsje moet overhandigen
    Geef maar aan Jorrit mee, die heeft er een goed plaatsje voor denk ik
    en nee Jorrit, dan bedoel ik niet in je maag
    pi_43278262
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef FJD het volgende:

[..]

Geef maar aan Jorrit mee, die heeft er een goed plaatsje voor denk ik
    en nee Jorrit, dan bedoel ik niet in je maag

Is goed,
    k zal wel een extra verzegeling opzetten voor het geval je jorrit niet vertrouwt

Euh welke wodka vind je eigenlijk lekker ?
    K ben ook een student dus hou daar ook rekening mee
    pi_43280433
    Zo, de server staat al op IO, met de mappen Karkand, Road to Jalalalalalabad, Mashtuur en Sharqi.
    Morgen allemaal bijtijds ff vullen dan zit de server in no-time gevuld!!

Tot morgen
    pi_43282527
    quote:

[..]

jaja jij krijgt nog een krat juup van me maar 5 januari ga ik niet redden, dat je het dus even weet! ik kom wel even langs in hongarije/bulgarije/turkije

@ allen, zitten jullie al te knallen op jullie werk??
    pi_43282542
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 23:34 schreef Viro het volgende:
    Euh welke wodka vind je eigenlijk lekker ?
    K ben ook een student dus hou daar ook rekening mee
    Kies maar ik zie t vanzelf

@IJs, ik zie je vanzelf verschijnen in Roemenie. Neem je snowboard mee
    pi_43282678
      maandag 6 november 2006 @ 08:06:13 #135
    63192 ursel
    pi_43282759
    Goedemorgen..

.. Tis weer een werkdag.. IJs heeft weer tijd om te spammen..
    pi_43282788
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 08:06 schreef ursel het volgende:
    Goedemorgen..

.. Tis weer een werkdag.. IJs heeft weer tijd om te spammen..
    SPAMMEN!!!!
      maandag 6 november 2006 @ 08:13:36 #137
    63192 ursel
    pi_43282806
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 23:18 schreef FJD het volgende:

[..]

Er stond toch geen tegenprestatie tegenover Dan krijg je een sixpack van de kratten hoor

Dan krijg je 5 januari bier van me bij Jorrit
    oohja.. fuck..
    Voortaan toch betere weddenschappen aflsuiten..
    pi_43283054
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 08:33 schreef ursel het volgende:

[..]

Spammen doe je ergens anders..
    sorry wil dat topic uit mn AT hebben
    pi_43283072
    geen zin om te werken
    pi_43283282
    ferdi, krijg nu je mailtje pas binnen
    vandaar dat ik er niet bijwas.
    Ctrl + W
    Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
      maandag 6 november 2006 @ 09:11:46 #141
    63192 ursel
    pi_43283463
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 08:56 schreef Timminater het volgende:
    ferdi, krijg nu je mailtje pas binnen
    vandaar dat ik er niet bijwas.

Verslag komt vandaag.. Mijn lab-manager heeft getekend voor 1 november (met terugwerkende kracht). Dus eentje minder die nog op mijn vingers kijkt. De facility manager (welke niet ontslage is) zit vast op een vliegveld in verweggistan en komt morgen pas terug.. En ik weet niet wat ik moet doen..

Ik heb mijn studie boeken maar meegenomen..

Tim, jij wist nog een online/webbased ftp-proggie toch?
    Ik ga ff op zoek naar een progje dat ik een server-omgeving op USB kan zetten..
    pi_43283754
    hoi hoi
    pi_43283837
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 09:34 schreef dekkered het volgende:
    hoi hoi
    geneukt dit weekend?

je klinkt zo vrolijk
    pi_43283933
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 09:40 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

geneukt dit weekend?

je klinkt zo vrolijk
    ben ik niet hor
    pi_43283972
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 09:44 schreef dekkered het volgende:

[..]

ben ik niet hor
    ow, waarom niet dan? nog steeds niet over inge heen?
    figuurlijk dan....
    pi_43283984
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 09:47 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ow, waarom niet dan? nog steeds niet over inge heen?
    figuurlijk dan....
    inge??
    pi_43284029
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 09:48 schreef dekkered het volgende:

[..]

inge??
    weet ik veel hoe je ex heet, op je msn naam staat toch steeds iets van "inge kom op"
    ik bedoel dus je ex joh
    pi_43284199
    dinsdag zal ik wel even komen koekeloeren op de servert.

en ijsmuts ja ik ben nu een dubbele zilvere staaf
    pi_43284217
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 09:50 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

weet ik veel hoe je ex heet, op je msn naam staat toch steeds iets van "inge kom op"
    ik bedoel dus je ex joh
    ja nou maar dan is die men ex toch nog nie
    pi_43284274
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 10:01 schreef dekkered het volgende:

[..]

ja nou maar dan is die men ex toch nog nie
    owke, boeie, ik dacht ik doe ff aardig
    pi_43284321
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 10:05 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

owke, boeie, ik dacht ik doe ff aardig
    leg het alleen maar uit hor
    pi_43284591
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 10:07 schreef dekkered het volgende:

[..]

leg het alleen maar uit hor
    nou prima, probeer ik het nog een keer:

morguh lief dekkeredje, waarom ben je niet vrolijk? nog steeds niet over je ex heen?
    figuurlijk dan...

maandag 6 november 2006 @ 10:42:35 #153
    63192 ursel
    pi_43285046
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 10:23 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

morguh lief dekkeredje, waarom ben je niet vrolijk? nog steeds niet over je ex heen?
    figuurlijk dan...

pi_43285436
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 10:23 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

figuurlijk dan...

ja daarom ja
    pi_43285791
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 11:00 schreef dekkered het volgende:

[..]

ja daarom ja
    dan moet je je ondertitel even aanpassen in LUCTOR ET BLIJF ONDER
    pi_43285926
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 11:15 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

??
    pi_43286008
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 11:20 schreef dekkered het volgende:

[..]

??
    je ondertitel geeft aan dat ondanks de zware tijd van je verbroken relatie (worsteling) je toch boven komt/overwint.
    aangezien dit blijkbaar niet het geval is, kun je hem beter veranderen in

" ik worstel en blijf onder/verzuip"

maandag 6 november 2006 @ 11:49:18 #158
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_43286703
    quote:

[..]

mooi werk dat latijns... jammer dat ze t niet hadden op de MAVO
    pi_43286751
    I'm back .. en zo te zien ben ik niet echt gemist ...
    Altijd blijven lachen!!
    pi_43287237
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 11:50 schreef BattleLies het volgende:
    I'm back .. en zo te zien ben ik niet echt gemist ...
    hoezo we zijn heel blij dat je weer terug bent hoor

@ calimero,
      maandag 6 november 2006 @ 12:10:59 #161
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_43287442
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 12:04 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

@ calimero,
    @ all
    @
    pi_43287875
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 12:04 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

@ calimero,
    Ooh gewoon
    Altijd blijven lachen!!
    pi_43287907
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 12:26 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Ooh gewoon
    Ooh gewoon

@ rudy,
    pi_43288014
    pi_43288245
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 12:29 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Ooh gewoon
    Ik berichtjes vanuit Davos posten om toch aan de eis SPAMMEN te voldoen .. 0,0 reactie ...
    Altijd blijven lachen!!
    pi_43288282
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 12:43 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Ik berichtjes vanuit Davos posten om toch aan de eis SPAMMEN te voldoen .. 0,0 reactie ...
    Davos? Als in http://www.davos.ch/live-bilder-001-010500-de.htm anders moet je ff langs die cam lopen
    pi_43288444
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 12:45 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Davos? Als in http://www.davos.ch/live-bilder-001-010500-de.htm anders moet je ff langs die cam lopen
    Ja die Davos ja! maar ben nu weer thuis hoor!!
    Altijd blijven lachen!!
    pi_43288615
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 12:52 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Ja die Davos ja! maar ben nu weer thuis hoor!!
    Dacht eerst aan een een of andere Griek ofzo... Maar denk niet dat JP dat leuk had gevonden...

Over Griek gesproken, iemand Iwan Spyros (I-Spy24) nog eens gezien?
    pi_43288855
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 12:43 schreef BattleLies het volgende:

[..]

owjo, ik dacht dat je gewoon in prinsenbeek zat, half hallucinerend fictieve sneeuwballen te gooien...
    omdat je zo ziek was ofzo
      maandag 6 november 2006 @ 13:11:42 #171
    63192 ursel
    pi_43288893
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 13:09 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

owjo, ik dacht dat je gewoon in prinsenbeek zat, half hallucinerend fictieve sneeuwballen te gooien...
    Dat ze als eerste dat online gotcha had opgestart zeker..
    pi_43289958
    hoi
      maandag 6 november 2006 @ 13:56:59 #174
    63192 ursel
    pi_43290022
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 13:54 schreef dekkered het volgende:
    hoi
    . Lekker dutje gedaan jongen..
    pi_43290146
    had hier laatst de mozart case gepost, die was vet.....
    maar deze zalman is toch wel iets vetter nog

dik 600 eurootjes

http://tweakers.net/price(...)-Zwart)-prijzen.html
    pi_43290261
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 13:56 schreef ursel het volgende:

[..]

. Lekker dutje gedaan jongen..
    ja op school
    pi_43291139
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 14:01 schreef IJsmuts het volgende:

[afbeelding]

dik 600 eurootjes

en dan maar 350w en geen fans
    veel te duur! wel mooi!

Deze is mooi!

http://www.eugenesargent.com/case1.htm
      maandag 6 november 2006 @ 15:15:09 #178
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_43292110
    quote:
    Vaag verhaal.. Ik weet iig 100% zeker dat het niet om alle GTX'en gaat. Ken iemand die al een hele dikke 3dmark06 benchmark heeft gescored met die 8800GTX
    pi_43292237
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 15:15 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Vaag verhaal.. Ik weet iig 100% zeker dat het niet om alle GTX'en gaat. Ken iemand die al een hele dikke 3dmark06 benchmark heeft gescored met die 8800GTX
    en ze zijn er nog niet?
    quote:
    De release op 8 november van nVidia's nieuwe topmodel, de GeForce 8800 GTX, wordt bedreigd door een administratief foutje.
      maandag 6 november 2006 @ 15:27:49 #180
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_43292422
    Reviewers
    pi_43292482
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 15:27 schreef Mr_Baus het volgende:
    Reviewers
    als de nieuwe ATI's getest moeten worden, dan stel ik me wel beschikbaar
    pi_43292498
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 14:38 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Deze is mooi!
    [afbeelding]
    wel goed gemaakt idd, maar niet echt mijn smaak!! maarja, custom made case voor $1400 is natuurlijk wel vet!
      maandag 6 november 2006 @ 15:31:15 #183
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_43292509
    1 van de jongens van xtremesystems probeert ze trouwens al in SLI te draaien :S

Wil nog niet echt lukken

Met een enkele 8800GTX (overclocked) zit ie nu op een 3dmark06 score van 14092!!! Super ziek! 2x zo hoog als een x1950xtx
    pi_43292572
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 15:31 schreef Mr_Baus het volgende:
    1 van de jongens van xtremesystems probeert ze trouwens al in SLI te draaien :S
    [afbeelding]
    Wil nog niet echt lukken

Met een enkele 8800GTX (overclocked) zit ie nu op een 3dmark06 score van 14092!!! Super ziek! 2x zo hoog als een x1950xtx
    Jammer voor deze ATI-man... Me volgende wordt toch weer ATI/AMD...
    pi_43292659
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 15:34 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Jammer voor deze ATI-man... Me volgende wordt toch weer ATI/AMD...
    nou zo jammer is dat niet hoor, die specs van de R600 liegen er ook niet om...

ATi R580+ en R600 gebruiken GDDR4-geheugen
    Door Thijs Terlouw - woensdag 24 mei 2006 10:55 - Bron: The Inquirer - Views: 24.199 - Permalink
    Zowel de ATi R580+ als R600-videochips zullen gebruik maken van GDDR4-geheugen, aldus The Inquirer. De site meldt dat ATi's R580+ dezelfde 90nm-architectuur gebruikt als de huidige generatie chips, wat in tegenspraak is met eerdere informatie waar gesproken werd over het 80nm-proces. De R580+ zal aanpassingen bevatten om in plaats van GDDR3 nu GDDR4 te ondersteunen. Volgens Ati kan ook de R520, die wordt gebruikt in de Radeon X1800-generatie, het snelle videogeheugen ondersteunen, maar moet het bedrijf daar nog enkele dingen voor aanpassen. Snelheden van de gpu en het geheugen zijn op dit moment nog onbekend. Samsung heeft reeds 512Mbit, 32bits-brede GDDR4-chips ontworpen die effectief hun werk doen op 3,2GHz en een totale bandbreedte leveren van 12,8GB/s. Dit is duidelijk sneller dan de 1,6GHz die de allerbeste GDDR3-geheugens van dit moment laten zien.

Volgens geruchten zal de R600 de grootste, heetste en snelste gpu tot nu toe worden. Hoewel er geluiden waren dat de chip hetzelfde zou zijn als de grafische chip in de Xbox 360, zal het volgens de nieuwste informatie om een aangepast ontwerp gaan waarbij het geïntegreerde geheugen is komen te vervallen. Mocht de indrukwekkende hoeveelheid van 64 shader units waarheid blijken te worden, zal de chip veel sneller zijn dan de chip in de Xbox 360. De R580+ wordt over enkele maanden verwacht en de R600 staat voor het einde van het jaar op het programma.

maar es wachten tot ze allbei op de markt zijn....misschien wordt ik ook wel ati fanboy
    pi_43293098
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 13:09 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Hoezo fictief:

Altijd blijven lachen!!
      maandag 6 november 2006 @ 15:57:44 #187
    63192 ursel
    pi_43293246
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 15:54 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Hoezo fictief:

[afbeelding]
    Dat is gewoon een foto van vorig jaar..
    pi_43293417
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 15:57 schreef ursel het volgende:

[..]

Dat is gewoon een foto van vorig jaar..
    Echt niet!!
    Altijd blijven lachen!!
    pi_43293614
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 16:02 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Echt niet!!
    bewijs dan
    pi_43294357
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 16:08 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

bewijs dan
    Wat jij wil!!

Altijd blijven lachen!!
      maandag 6 november 2006 @ 16:38:25 #191
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_43294550
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 14:01 schreef IJsmuts het volgende:

[afbeelding]

dik 600 eurootjes

Afschuwelijk!
    pi_43294588
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 16:32 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Wat jij wil!!

[afbeelding]
    owke anne-elisabeth, het is goed ik geloof je
    pi_43294611
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 16:38 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Afschuwelijk!
    is frank ook weer met zn subtiele tvp
    pi_43295077
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 16:40 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

wel een laate
    pi_43295090
    quote:

Wat jij zegt!
    pi_43295113
    quote:

[..]

ej ik kom wel boven maar donder meestal weer naar beneden
      maandag 6 november 2006 @ 16:59:42 #197
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_43295222
    quote:

[..]

Niks subtiel, ik meen het Vind em echt oerlelijk en heel erg duur.

Trouwens voor de mensen die interesse hebben....morgenavond tussen 17:00 en 21:00 uur bij alle Bart Smit vestigingen 15% korting op het gehele assortiment!!
    pi_43295231
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 16:56 schreef dekkered het volgende:

[..]

ej ik kom wel boven maar donder meestal weer naar beneden
    ej het heeft je toch niet een hele schooldag gekost om tot dit antwoord te komen he
    pi_43295320
    quote:
    De achterban van de SP blowt vaker dan de kiezers die de voorkeur geven aan een andere partij. CDA'ers zijn niet erg uitgesproken, VVD-aanhangers verdienen in meerderheid bovenmodaal en PvdA'ers hebben materiële zaken nodig om gelukkig te worden. Deze vooroordelen worden bevestigd door een onderzoek van de Radboud Universiteit Nijmegen onder ruim tweeduizend mensen.
    Klopt aardig
    pi_43295373
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 16:59 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

mmm jammer, wilde net:

"nou prima, in dat geval bedankt voor je aanvullende post"

oid replyen, maar jij lafbek hebt al geedit
    pi_43295402
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 16:39 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

owke anneAnna-elisabeth, het is goed ik geloof je
    Altijd blijven lachen!!
    pi_43295404
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 17:02 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Klopt aardig
    owja, jij wordt alleen maar blij van een nieuwe ati
    pi_43295424
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 17:05 schreef BattleLies het volgende:

[..]
    pi_43295448
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 17:05 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

owja, jij wordt alleen maar blij van een nieuwe ati
    pi_43295481
    quote:

[..]

Trouwens voor de mensen die interesse hebben....morgenavond tussen 17:00 en 21:00 uur bij alle Bart Smit vestigingen 15% korting op het gehele assortiment!!
    Ook op Winx-merchandising?
    pi_43295529
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 17:00 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ej het heeft je toch niet een hele schooldag gekost om tot dit antwoord te komen he
    lol nee was druk bezig dus
    pi_43295703
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 17:07 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

je wilt toch niet zeggen dat je wel eens een stickie rookt????!!!!
      maandag 6 november 2006 @ 17:15:48 #208
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_43295732
    quote:

[..]
    Thnxs voor de tip!
    pi_43295917
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 17:15 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Thnxs voor de tip!
    kan je eindelijk je barbie collectie aanvullen!!
    pi_43295947
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 17:21 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

pi_43296094
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 17:22 schreef dekkered het volgende:

[..]

ja die is goed he!!!
    zelf bedacht!!

maandag 6 november 2006 @ 17:50:59 #212
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_43296900
    JA! ik wil deze nog

Barbie's oudere zus, wil ik al een tijdje mee spelen

En deze

Dan heb ik ook nog een bandieten pakje nodig

Dan heb ik wel zo'n beetje alles in huis voor een vet kinky rollenspel als de sint langskomt
    pi_43299667
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 17:02 schreef RudyCarell het volgende:
    Klopt aardig
    SP Blij dat ik niet naar de dierentuin ben gegaan afgelopen zondag, allemaal SPers voor een bijeenkomst
    Mensen die een socialistische staat nastreven Zoals ik in een vorig topic al uiteen heb gezet gaat het van democratie via communistisch naar socialistisch maar is er nog geen enkele staat op aarde die de stap van communistisch naar socialistisch heeft gemaakt, simpelweg omdat het afstaan van macht tegen de menselijke aard ingaat waardoor je dus in het communisme blijft hangen en dat is een 'business model' wat nog nergens succesvol is gebleken.
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 16:39 schreef IJsmuts het volgende:
    owke anne-elisabeth, het is goed ik geloof je
    Toen ik t zag dacht ik al "oh oh dat is niet zo slim Anna-elisabeth"
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 17:21 schreef IJsmuts het volgende:

Geld dat ook voor de pre-order van de Wii ? dan ga ik die morgen even pre-orderen
    pi_43300934
    Een socialistiche staat zou perfect zijn om in te leven. Een mens heeft simpelweg een leider nodig die hem of haar aanstuurt, veligheid en geborgenheid geeft, ook al stelt diegene zich nog zo individualistich op. Dit is geen hogere psychology, maar gewoon een overblijfsel van diegene waar wij van afstammen, de (zoog) dieren. Dat het door de eeuwen heen compleet verkeerd werd uitgevoerd is een ander verhaal. ik zal niet ontkennen dat een socialistische/communistische samenleving moeilijk te bereiken is, maar het zal het land en haar inwoners veel goeds brengen. Een dergelijke samenleving kan er voor zorgen dat alle mensen gelijkwaardig zijn, genoeg hebben en prestatiedrang in negatieve zin laten varen.
    In de huidige samenleving blijven er miljarden hangen die beter besteed hadden kunnen worden. Of je het met de essentie van mijn verhaal eens bent of niet, dit is simpelweg een feit. Ook een feit is dat er aan de ene kant mensen zich puissant verrijken en dat er aan de andere kant gezinnen amper rondkomen van de bijstand. Om nu een prachtige communitsche samenleving te verkrijgen stel ik voor de volledige macht terug te geven aan het koningshuis. Deze zullen hier uiteraard wel een stuk oud geld voor moeten inleveren. Vervolgens moet de hele privatisering van grote bedrijven terug gedraaid worden. Multinationals zoals bijvoorbeeld Shell worden staatsbedrijven en de volledige opbrengsten van deze bedijven gaat de staatskas in. Kleine ondernemers en MKB bedrijven blijven zelfstandig opereren, maar leveren het resultaat ook bij de staat in. De staat wordt dus een grrot commercieel bedrijf dat ook buiten haar eigen grenzen opereerdt en maximaal winstbelang heeft, om haar eigen volk meer welvaart te brengen. Belastingen en salarissen worden afgeschaft en iedere inwoner ontvang een onkostenvergoeding waarvan geleefd kan worden. Deze onkostenvergoeding stijgt uiteraard met de welvaart mee.
    Opleidingen worden geprofessionaliseerd, banen worden toegedeeld naar persoonlijk vermogen, maar allemaal voor dezelfde vergoeding.

Vervolgens bouwen we een supergroot leger en veroveren we de wereld. We pikken alle rijkdom in en iedereen mag in een door de staat gefinancieerde Rolls rijden en een exotische huisneger houden. We stichtten daadwerkelijk een Derde Rijk en regeren over de wereld tot deze vergaat.

pi_43301013
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 15:30 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

als de nieuwe ATI's getest moeten worden, dan stel ik me wel beschikbaar
    Me 2
    pi_43301372
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 19:39 schreef IJsmuts het volgende:
    bla,bla,bla..........................
    iedereen mag en een exotische huisneger houden.
    bla,bla,bla..................
    Daar neem ik jou dan voor! goed idee

kan je een beetje zuigen?
    pi_43301510
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Daar neem ik jou dan voor! goed idee

kan je een beetje zuigen?
    ik verwachte een rechtse reactie van ferdi, lees ik dit!!!

ja hoor chiel, ik wil wel je huisneger zijn
    ik zuig wel met 1600 watt, dus tape je ballen maar goed vast
    pi_43302172
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 19:39 schreef IJsmuts het volgende:
    In de huidige samenleving blijven er miljarden hangen die beter besteed hadden kunnen worden. Of je het met de essentie van mijn verhaal eens bent of niet, dit is simpelweg een feit.
    Bij een socialistische staat komt overhead niet voor
    quote:
    Ook een feit is dat er aan de ene kant mensen zich puissant verrijken en dat er aan de andere kant gezinnen amper rondkomen van de bijstand.
    Marktwerking: Neem risico en het verhoogt je return. Werk en je krijgt return. Natuurlijk kent het systeem z'n inperfecties maar waarom zou ik meer en harder willen werken, waarom zou ik willen investeren in kennis als m'n return (mn salaris) net zo hoog is als dat ik op m'n 16e als vuilnisman begin? Je investeert en daarvoor krijg je return, investeer je niet dan krijg je geen return.
    quote:
    Om nu een prachtige communitsche samenleving te verkrijgen stel ik voor de volledige macht terug te geven aan het koningshuis.
    Dus waar we op dit moment 150 kamerleden voor nodig hebben gaat straks naar 1 persoon toe? (en straks 2 personen). Er is een reden voor het ontstaan van de trias politica en dat is om te voorkomen dat een van de drie partijen te machtig kan worden en zo het hele land kan controleren. Alhoewel ook de Trias Politica in Nederland niet helemaal 100% is uitgevoerd blijft het altijd beter dan dat 1 partij zowel wetgevend, uitvoerend als rechterlijke macht wordt. Dan krijg je namelijk uiteindelijk de schitterende praktijken die we kennen uit het communisme; het spontaan verdwijnen van mensen met een afwijkende mening.
    quote:
    Vervolgens moet de hele privatisering van grote bedrijven terug gedraaid worden. Multinationals zoals bijvoorbeeld Shell worden staatsbedrijven en de volledige opbrengsten van deze bedijven gaat de staatskas in.
    Staatsbedrijven zijn inefficient. Dat is overal bewezen en dat blijkt keer op keer. Zo zijn staatsbedrijven bv. niet klantgericht. Het is niet voor niets dat je als je naar de outputcijfers van voormalig Oostblok landen kijkt dat er een enorme dip in de output komt op het moment dat het communistische regime enkele jaren weg is, dat is namelijk de dip waarin de grootste inefficienties van de staatsbedrijven weggewerkt worden. Daarnaast blijft ook hier weer dezelfde vraag, waarom zou een Jeroen v/d Veer nog z'n kennis, kunde en tijd steken in werk dat net zoveel verdient als iemand die schroefjes aandraait op een boorplatform? Dan gaat Jeroen v/d Veer ook om klokslag 5 uur naar huis en kan het hem geen zak meer schelen wat er met het bedrijf gebeurt.
    quote:
    Kleine ondernemers en MKB bedrijven blijven zelfstandig opereren, maar leveren het resultaat ook bij de staat in.
    De verliezen die kleine ondernemers maken liggen ook bij de staat of blijven die bij ondernemers liggen? In het eerste geval wederom de grote vraag waarom iemand zoiets zou willen opzetten als hij/zij net zoveel geld verdient bij z'n huidige werkgever. In het laatste geval, waarom zou iemand het risico van het ondernemerschap willen nemen als de return net zo hoog ligt als bij een veilige baan?
    quote:
    De staat wordt dus een grrot commercieel bedrijf dat ook buiten haar eigen grenzen opereerdt en maximaal winstbelang heeft, om haar eigen volk meer welvaart te brengen.
    Als je denkt dat het kapitalisme een grote verspilling kent dan moet je eens rond lopen bij wat staatsbedrijven. Er zijn genoeg taken te bedenken waar marktwerking onacceptabel is (defensie, dijken etc.) maar voor 99% v/d markten is de overheid op geen enkele manier een efficiente ondernemer, dat moet dus gewoon aan de markt worden overgelaten.
    quote:
    Opleidingen worden geprofessionaliseerd, banen worden toegedeeld naar persoonlijk vermogen, maar allemaal voor dezelfde vergoeding.
    Waarom zou ik leren voor arts als ik netzoveel verdien als ik vuilnisman zou worden? Sterker nog, omdat ik op mn 18e al vuilnisman kan worden en arts pas als ik 30 ben verdien ik per saldo zelfs meer omdat ik meer jaren werk. Dan kun je studenten natuurlijk dezelfde vergoeding gaan geven maar dan gaat iedereen studeren om het studeren, voor weinig studie tijd krijg je namelijk een volwaardige vergoeding.
    quote:
    Vervolgens bouwen we een supergroot leger en veroveren we de wereld. We pikken alle rijkdom in en iedereen mag in een door de staat gefinancieerde Rolls rijden en een exotische huisneger houden. We stichtten daadwerkelijk een Derde Rijk en regeren over de wereld tot deze vergaat.
    Lijkt me een goed plan

en ja ik weet dat je loopt te fucken maar ik wil gewoon graag gelijk hebben
      maandag 6 november 2006 @ 20:22:53 #219
    63192 ursel
    pi_43302702
    Ik pas... Ik ga wel wat NUTTIGS doen..
    pi_43303590
    Verdorie Ferdi, ik wil een hapje eten maar je dwingt me gewoon om je kapitalistische gebral te bestrijden.
    quote:
    Bij een socialistische staat komt overhead niet voor

Heb ik dat gezegd dan? Tuurlijk hebben we overhead kosten. Zoals ik al zei zal de staat als een internationaal bedrijf gaan opereren. Er zal alleen wel een bijzonder strakke kostenbeheersing moeten plaatsvinden. Maar ik doelde meer op het huidige beleid/staatsvorm. Democratie en de daarbij horende bureaucratie is een kostenslurper. "Ja we praten al 30 jaar over het verlengen van de A4, nu zijn we eruit, de 6 kilometer tunnel gaat nu maar (hoeveel was het ook al weer) 6 miljard kosten, omdat we anders de natuur schade aan doen" DIt is natuurlijk de grootste onzin. Die weg is economiscg goed, die leggen we er in een week neer. Zulk soort grappen moeten dus onmiddelijk verdwijnen.
    quote:
    Marktwerking: Neem risico en het verhoogt je return. Werk en je krijgt return. Natuurlijk kent het systeem z'n inperfecties maar waarom zou ik meer en harder willen werken, waarom zou ik willen investeren in kennis als m'n return (mn salaris) net zo hoog is als dat ik op m'n 16e als vuilnisman begin? Je investeert en daarvoor krijg je return, investeer je niet dan krijg je geen return.
    Je wilt ROI van de uurtjes dat je in de schoolbanken hebt gezeten? Ja Ferdi, je praat nu als een rechtse rakken en daar kan ik weinig tegen doen. Jammer dat je niet ziet dat door de individuele verrijking de kloof tussen arm en rijk alleen maar groter wordt wat maatschappelijke splitsing brengt wat gewoon niet juist is. Hierdoor krijg je problemen waar we momenteel mee kampen. Door de educatie aan te passen zullen jongetjes zoals jij op school bewust worden dat het niet om de individu gaat, maar om de staat. Samen sta je sterk en een vuilnisman heeft evenveel waarde in een samenleving als een professor. Denk je eens in als die vuilnisman er niet zo zijn. Dat zou dezelfde ramp zijn als dat die professor er niet was. Het communistsiche systeem staat of valt met het geloof in de staat en de onbaatzuchtigheid van haar inwoners.
    quote:
    Dus waar we op dit moment 150 kamerleden voor nodig hebben gaat straks naar 1 persoon toe? (en straks 2 personen). Er is een reden voor het ontstaan van de trias politica en dat is om te voorkomen dat een van de drie partijen te machtig kan worden en zo het hele land kan controleren. Alhoewel ook de Trias Politica in Nederland niet helemaal 100% is uitgevoerd blijft het altijd beter dan dat 1 partij zowel wetgevend, uitvoerend als rechterlijke macht wordt. Dan krijg je namelijk uiteindelijk de schitterende praktijken die we kennen uit het communisme; het spontaan verdwijnen van mensen met een afwijkende mening.
    De Trias Politicas is idd een instrument van de democratie en is dus helemaal niet aan de orde. In de communistische staat worden de regels gemaakt door de leider en de straffen op het niet naleven van de regels uitgedeeld door de leider. Dit kun je simpelweg vergelijken met de opvoeding van een kind. De ouders zijn thuis de baas en als kind volg je de regels op. Dit is logisch en heel aanvaardbaar. Dat jij de het onder 1 dak samenbrengen van de wetgevende, uitvoerende en rechterlijke macht direct gelijk maakt aan dictatuur is heel jammer, maar wel begrijpelijk. Helaas kent onze geschiedenis hier nare voorbeelden van.

Helaas ga ik nu echt even happen, vanavond of morgen zal ik even de rest van je zwamverhaal van repliek bedienen.

maandag 6 november 2006 @ 20:45:26 #221
    63192 ursel
    pi_43303701
    qoute..
    pi_43304087
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 20:45 schreef ursel het volgende:
    qoute..
    idd een nuttige aanvulling
      maandag 6 november 2006 @ 20:57:33 #223
    63192 ursel
    pi_43304282
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 20:53 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

idd een nuttige aanvulling
    Dat jij nou snel je post veranderd en niet aangeeft wat je in je post aangepast hebt..
    pi_43304307
    och nee he beginnen we weer
      maandag 6 november 2006 @ 20:59:30 #225
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_43304380
    Patatje Metal
    pi_43304448
    Ijsmuts, Ijsmuts,, is dit frustratie repliek ofwat?

Markx had een prachtig verhaal in theorie maar op dezelfde basis als jij het socialisme omschrijft is het communisme niet levensvatbaar gebleken.

Socialisme is een mooie overgangspolitiek naar een welvarende maatschappij maar is zeker niet geschikt als solide basis voor de maatschappij waarin wij leven. Klassenverschil is een resultaat van menselijk instinkt zoals Ferdi het omschrijft en niet zozeer van de politiek die we bedrijven.

Jafarx kan hier waarschijnlijk een fantastisch betoog aan wijden.
    pi_43304452
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Patatje Metal
    en dat is??
      maandag 6 november 2006 @ 21:06:25 #228
    63192 ursel
    pi_43304681
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 21:01 schreef jpjedi het volgende:
    Ijsmuts, Ijsmuts,, is dit frustratie repliek ofwat?

Markx had een prachtig verhaal in theorie maar op dezelfde basis als jij het socialisme omschrijft is het communisme niet levensvatbaar gebleken.

Socialisme is een mooie overgangspolitiek naar een welvarende maatschappij maar is zeker niet geschikt als solide basis voor de maatschappij waarin wij leven. Klassenverschil is een resultaat van menselijk instinkt zoals Ferdi het omschrijft en niet zozeer van de politiek die we bedrijven.

Jafarx kan hier waarschijnlijk een fantastisch betoog aan wijden.
    JP

Breng die gasten aub weer een beetje in het gareel dat ze weer normaal gaan spammen, zodat ik ook weer NUTIGGE informatie kan spammen...
    pi_43304714
    Ik had nog wat Tamil kenissen en die spreken dezelfde taal als in zuid India.. Nu heeft mij moeder wat laten opschrijven en er is geen hond die me wil helpen vertalen.

klik

Iemand bekend hiermee?
      maandag 6 november 2006 @ 21:12:07 #230
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_43304863
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 21:01 schreef dekkered het volgende:

[..]

en dat is??
    Een NL band die van Nederlandse popliedjes rockversies maakt
    pi_43305162
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 20:43 schreef IJsmuts het volgende:
    Verdorie Ferdi, ik wil een hapje eten maar je dwingt me gewoon om je kapitalistische gebral te bestrijden.
    Graag. Ik dacht al dat je weg was gerend
    quote:
    Heb ik dat gezegd dan? Tuurlijk hebben we overhead kosten. Zoals ik al zei zal de staat als een internationaal bedrijf gaan opereren. Er zal alleen wel een bijzonder strakke kostenbeheersing moeten plaatsvinden.
    Waarom zou zoiets dergelijks gebeuren? Omdat dat in het gemeenschappelijk belang zou zijn? Als dat niet gebeurt doordat er lamballen bij zitten die niet in het gemeenschappelijk belang handelen, wie gaat dat dan corrigeren? Het koningshuis? en dan vervolgens net als in de Sovjet zo ver komen dat de gerapporteerde productiecijfers veel hoger lagen dan de werkelijke productiecijfers?

Nogmaals; staatsbedrijven zijn voor 99% v/d markten vele malen in-efficienter dan marktbedrijven, niet voor niets draaien de belangrijkste economieen op dat model en niet voor niets daalden de output cijfers in de Oostblok landen enorm toen de staatsbedrijven opeens klantgericht moesten opereren.
    quote:
    Maar ik doelde meer op het huidige beleid/staatsvorm. Democratie en de daarbij horende bureaucratie is een kostenslurper. "Ja we praten al 30 jaar over het verlengen van de A4, nu zijn we eruit, de 6 kilometer tunnel gaat nu maar (hoeveel was het ook al weer) 6 miljard kosten, omdat we anders de natuur schade aan doen" DIt is natuurlijk de grootste onzin. Die weg is economiscg goed, die leggen we er in een week neer. Zulk soort grappen moeten dus onmiddelijk verdwijnen.
    Als economie het hoogste goed is (je zegt immers "de weg is economisch goed dus leggen we die aan"), waarom wil je dan uberhaupt richting het socialisme of het communisme? De geschiedenis biedt overtuigend bewijs dat het kapitalisme op het gebied van economisch groei superieur is aan het socialisme of communisme. Rusland en China beginnen nu pas weer fatsoenlijk te groeien (China eerder dan Rusland) nu men zich richting de marktwerking ging bewegen.
    quote:
    Je wilt ROI van de uurtjes dat je in de schoolbanken hebt gezeten? Ja Ferdi, je praat nu als een rechtse rakken en daar kan ik weinig tegen doen. Jammer dat je niet ziet dat door de individuele verrijking de kloof tussen arm en rijk alleen maar groter wordt wat maatschappelijke splitsing brengt wat gewoon niet juist is.
    Je gaat er van uit dat iedereen zich volledig voor de volle 100% inzet en daarom ook gelijk beloont dient te worden. Helaas gaat dat tegen de menselijke natuur. De grote vraag, en tevens het grote manco van je hele systeem, blijft: Waarom zou ik me inzetten voor iets waar ik zelf de vruchten niet van pluk. Waarom zou iedereen dat doen. Het hele systeem is gebaseerd op de gedachte dat iedereen zich voor de volle 100% in gaat zetten, zodra 1% dat echter niet doet zal deze groep oneigenlijk profiteren van het systeem en zal er de neiging gaan ontstaan om deze mensen buiten te sluiten en de 99% dus meer te belonen voor hun gedrag, zie daar de introductie v/d marktwerking.
    quote:
    Hierdoor krijg je problemen waar we momenteel mee kampen. Door de educatie aan te passen zullen jongetjes zoals jij op school bewust worden dat het niet om de individu gaat, maar om de staat. Samen sta je sterk en een vuilnisman heeft evenveel waarde in een samenleving als een professor. Denk je eens in als die vuilnisman er niet zo zijn. Dat zou dezelfde ramp zijn als dat die professor er niet was. Het communistsiche systeem staat of valt met het geloof in de staat en de onbaatzuchtigheid van haar inwoners.
    Dan nogmaals de vraag, waarom zou ik een tiental extra jaren in m'n opleiding steken als ik als vuilnisman hetzelfde kan verdienen op een jongere leeftijd? Ja om het systeem te helpen maar helaas gaat dat nog steeds in tegen de menselijke natuur: survival of the fittest. Het vergroot mijn overlevingskansen op geen enkele manier als ik doorstudeer, sterker nog, ik reduceer mn overlevingskansen omdat ik tien jaar van mn leven aan het studeren ben om vervolgens net zoveel te verdienen als ik dat niet zo doen.
    quote:
    De Trias Politicas is idd een instrument van de democratie en is dus helemaal niet aan de orde. In de communistische staat worden de regels gemaakt door de leider en de straffen op het niet naleven van de regels uitgedeeld door de leider. Dit kun je simpelweg vergelijken met de opvoeding van een kind. De ouders zijn thuis de baas en als kind volg je de regels op. Dit is logisch en heel aanvaardbaar. Dat jij de het onder 1 dak samenbrengen van de wetgevende, uitvoerende en rechterlijke macht direct gelijk maakt aan dictatuur is heel jammer, maar wel begrijpelijk. Helaas kent onze geschiedenis hier nare voorbeelden van.
    Trias Policita gaat uit van de scheiding der machten (bedacht door dhr. Montesquieu) en is dus wel degelijk relevant in dit stuk. Wat jij namelijk voorstelt is om de gescheiden machten van de democratie samen te brengen onder de macht van 1 leider. Dat betekent dat die ene leider de volmacht heeft om alles te doen wat hij wil. Mag ik je dan bv. wijzen op de Grote Zuivering van dhr. Stalin? Ook een man die alle macht in handen had. Vervolgens vermoordde hij alles wat los en vast zat; de halve legertop, opposistieleiders, partijleiders en ga zo maar door om vervolgens gelovigen te vervolgen. Uiteraard bijgestaan door een uitstekend functionerende NKVD.

Er was op dat moment geen enkel instrument om dhr. Stalin te stoppen waardoor hij gewoon z'n gang kon gaan en het enige wat jij aandraagt is "ja er zitten fouten in maar als alles goed gaat en iedereen voor het algemeen belang werkt dan komt het goed". Een dergelijke visie op de menselijke natuur getuigt van enorme naiviteit. Er is ten alle tijde een manier nodig om welke macht dan ook tot de orde te roepen of af te laten treden en daar is de Trias Politica voor bedacht.

[ Bericht 1% gewijzigd door FJD op 06-11-2006 21:29:28 ]
    pi_43305417
    FERDI FOR PRESIDENT!!!
    pi_43306127
    Ursel!!!

Ouwe gek..man prachtig toch zo`n links-rechts steekspel zonder winnaars?

*wacht op Jafar zijn post..
      maandag 6 november 2006 @ 21:41:13 #234
    53211 Umm-Qasr
    Fatality!!!
    pi_43306392
    tvp voor laterssssss
    Before all else, be armed.
      maandag 6 november 2006 @ 21:44:10 #235
    63192 ursel
    pi_43306533
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 21:36 schreef jpjedi het volgende:
    Ursel!!!

Ouwe gek..man prachtig toch zo`n links-rechts steekspel zonder winnaars?

*wacht op Jafar zijn post..
    Mja, uit diverse testen is gebleken dat ik meer iemand ben van het anarchisme..
      maandag 6 november 2006 @ 22:00:47 #236
    63192 ursel
    pi_43307418
    hehe.... en daar zijn jullie stil van he.
      maandag 6 november 2006 @ 22:01:35 #237
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_43307454
    Ik stem VVD of CDA.....waarschijnlijk VVD
      maandag 6 november 2006 @ 22:03:46 #238
    63192 ursel
    pi_43307569
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ik stem VVD of CDA.....waarschijnlijk SP
    pi_43307599
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ik stem VVD of CDA.....waarschijnlijk VVD
    ambtenaars antwoord

PVDA
    CDA
    VVD

heb nog geen idee wat ik stem
    maar zeker niet 1 van die drie..
    waarschijnlijk een kleine partij..
    ben het nergens mee eens :S

en neig naar stemmen uit sympathie :S
    Narf!
    pi_43307673
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:04 schreef Sickert het volgende:

[..]

ambtenaars antwoord

PVDA
    CDA
    VVD

Join the real side, the right.
    pi_43307819
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef jpjedi het volgende:

[..]

links stemmen doe ik nooit
    heb een kef kef
    geen fem fem (@ Ferdi Linksaf linksaf!!)
    Narf!
      maandag 6 november 2006 @ 22:11:09 #242
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_43307912
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:04 schreef Sickert het volgende:

[..]

ambtenaars antwoord

PVDA
    CDA
    VVD

Zoek eerst zelf een goede baan

Alles beter dan GroenLinks, SP, ChristenUnie & SGP. Via de StemWijzer kom ik op Groep Wilders uit, via de StemKompas kom ik helemaal op het CDA uit....
    pi_43307932
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:09 schreef Sickert het volgende:
    geen fem fem (@ Ferdi Linksaf linksaf!!)
    FemFem
    pi_43307941
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Pauper reactie.

Alles beter dan GroenLinks, SP, ChristenUnie & SGP.
    niet helemaal mee eens
    VVD is zeker niet beter
    capitalisten aan de top is ook niet alles
    Narf!
      maandag 6 november 2006 @ 22:12:59 #245
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_43307987
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef Sickert het volgende:

[..]

niet helemaal mee eens
    VVD is zeker niet beter
    capitalisten aan de top is ook niet alles
    Beter dan die linkse partijen vind ik...
    pi_43308019
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Beter dan die linkse partijen vind ik...
    daarom ben je ook ambtenaar jongen
    geeft niks hoor
    verder vind ik je een prima jongen
    Narf!
      maandag 6 november 2006 @ 22:15:36 #247
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_43308086
    Dus elke ambtenaar stemt rechts
    pi_43308106
    Misschien is de gedachte van mijn communistische staat wel naief, ik snap natuurlijk zelf ook drommels goed dat dit een utopie is. Ik basseer mijn gedachten op de fundamenten van Israel, de Kibutz. Nu wil ik Israel als gesprek even overslaan, het gaat me alleen om de kibutz.

Voor diegene die niet weten wat een Kibutz is zal ik dit even kort toelichten. Bij de opbouw van Israel zijn de pioniers samen gaan wonen in een leefgemeenschap. Er was een taak, namelijk het bewoonbaar maken van de woestijn. Een Kibutz is een leefgemeenschap die je kunt vergelijken met wat ik eerder omschreven heb. Een groep mensen die samenwonen en geen bezittingen hebben. Alles wordt in gemeenschap gedaan en gedeeldt. Soms zijn er fabrieken te vinden waarin iedereen meewerkt en waarvan het resultaat volledig voor rekening voor de gemeenschap is. Dus ook een negatief resultaat... Samen proberen deze mensen de gemeenschap te laten bloeien en onafhankelijk succesvol te laten bestaan.

Om alles af te schuiven op dat het socialisme/communisme geen draagvlakheeft, is gedoemd te mislukken etc. is kortzichtig rechts gelul. Zolang ik geqoute wordt, maar de zaken waar wel een (idealistische) kern van waarheid genegeerd worden zal ik mij alleen maar harder maken voor mijn staat. Want zoals julllie hebben gelezen ben ik absoluut tegen een dictatoriale staat en helemaal niet tegen "kapitalisme". De hedendaagse politiek is haar geloofwaardigheid kwijt. Zij praat maar en zij praat maar over pietluttigheden. Dat dit tenenkrommend is moet je me nageven. Het beleid dat nu gepropagandeerd wordt als de beste keus in november is niets meer dan een slechte trekpleister die uiteindelijk, nadat hij zijn werk heeft gedaan, in de afvalbak wordt gesmeten. Door de samenstelling van de Nederlandse politiek moeten er na de verkiezingen teveel concessies gedaan worden om een regering te vormen waardoor alle mooie beloften verdwijnen en eigenlijk alleen de rechts georrienteerde issue overblijven en doorgedrukt worden.

Het bedrijfsleven doet aan puissante zelfverrijking, miljoenen worden er verspild aan nutteloze onderwerpen en activiteiten. Mensen die afhankelijk zijn worden steeds meer geknepen in hun inkomsten en vrijheden.
    Zo kan je natuurlijk wel doorgaan met opsommen.
    Een socialistische samenleving waarin iedereen zijn of haar steentje bijdraagt naar een beter leven is helemaal zo gek niet. Het is jammer dat er, als dit gezegd wordt, direct een pijl getrokken wordt naar Noord Korea of het oude Rusland.
    Ik praat over een centraal aangestuurde organisatie, met het doel om commercieel goed te presteren zodat het geld terug geinvesteerd kan worden naar de samenleving. Eenn samenleving waarin iedereen die niet in staat is om een universitaire opleiding af te ronden en de samenleving vanaf een hoger niveau kan helpen opbloeien, wel eens een activiteit moet ondernemen die minder leuk is dan de andere.

Het is simpelweg managen van geld. Dit moet op de juiste plekken komen om de samenleving beter te laten worden. Door een democratie en kapitalisme wordt een deel van de samenleving een stuk beter, maar een groot deel van de samenleving raakt achter.

blablabla, moet er weer vandoor. Ik zal de stukjes eens in een word filetje opslaan, er nog eens over nadenken en tzt maar weer eens een vlammend betoog houden.
      maandag 6 november 2006 @ 22:18:24 #249
    63192 ursel
    pi_43308194
    Jongens... waar kopieren jullie al die lappen tekst zo snel vandaan dan??
    Waarom niet gewoon een gezellig koningshuis die goed zijn in poppenkast spelen en verder geen gezeik..
    Mja,. alleen dat die af en toe snauwt naar wat aussie pers, wel graag een pilske lust en en lekker op rampestampt met zijn eigen allochtoontje..

Kunnen we nu weer gezellig met zijn allen SP stemmen en de rest afknallen op het veld..
    pi_43308246
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 21:23 schreef jpjedi het volgende:
    FERDI FOR PRESIDENT!!!
    Ferdi mag nog lang niet voor president
      maandag 6 november 2006 @ 22:21:43 #251
    63192 ursel
    pi_43308328
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:19 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Ferdi mag nog lang niet voor president
    ah.. de oppositie
    pi_43308680
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Dus elke ambtenaar stemt rechts
    frank toch

serieuze meneer dat je bent

ff wat anders

van onze vriendelijke vriend ferdi

Hangjeugd zet hek onder stroom
    Narf!
    pi_43308839
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:06 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ik mis je!

Kom nou eens thuis!!!
    Altijd blijven lachen!!
    pi_43308965
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:33 schreef BattleLies het volgende:

[..]

ik mis je!

Kom nou eens thuis!!!
    hij wil niet onder het bureau vandaan komen
    heb al 2 keer gezegd dat hij weg mag maar hij vind het te leuk
    Narf!
    pi_43309202
    Ik zweef tussen VVD en CDA en CDA heeft op het moment mij meer te bieden en vormt beter blok tegen links.

@ijsmuts: Kibutz heeft wel sociale controle met verantwoordelijkheids verplichtingen die een socialistische maatschappij met individuen niet kent.

En die zelfverijkende bedrijven betalen wel dik belasting als de aandelen al niet gedeeltelijk in handen van de staat zijn.

@Ursel: Ik ben voor een koningshuis aangezien zij een stabiliteit bieden en een noodfonds bij rampen. (Beatrix heeft het noodfonds voor de overstromingen van de maas en Rijn van een paar jaar geleden uit eigen zak gevuld als voorbeeld)
    pi_43309287
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:35 schreef Sickert het volgende:

[..]

hij wil niet onder het bureau vandaan komen
    heb al 2 keer gezegd dat hij weg mag maar hij vind het te leuk
    pi_43310609
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:40 schreef jpjedi het volgende:

@ijsmuts: Kibutz heeft wel sociale controle met verantwoordelijkheids verplichtingen die een socialistische maatschappij met individuen niet kent.

En die zelfverijkende bedrijven betalen wel dik belasting als de aandelen al niet gedeeltelijk in handen van de staat zijn.
    Het verantwoordelijkheids gevoel en de sociale controle in een kibutz komen ook ergens vandaam JP Het is maar net met wat voor een normen en waarden je opgevoed wordt. Waarom zou dit in een socialistische samenleving niet kunnen bestaan? Jij snapt toch ook dat je op je werk niet onbeperkt mag Fokken omdat dat nou eenmaal tegen de regels = normen en waarden van het bedrijf is?
    Dat in de huidige maatschappij normen en waarden, sociale controle en verantwoordelijkheidsgevoel ver te zoeken zijn betekend niet dat ze niet kunnen bestaan...

En winstgevende bedrijven betalen idd belasting. Of dit een hoop is hangt natuurlijk van het resultaat af. Ik wil alleen zeggen dat die 20 miljard euro netto winst van Shell ook goed besteed had kunnen worden aan de samenleving.

nu slapen!
    pi_43311159
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef IJsmuts het volgende:
    Misschien is de gedachte van mijn communistische staat wel naief, ik snap natuurlijk zelf ook drommels goed dat dit een utopie is. Ik basseer mijn gedachten op de fundamenten van Israel, de Kibutz. Nu wil ik Israel als gesprek even overslaan, het gaat me alleen om de kibutz.

Voor diegene die niet weten wat een Kibutz is zal ik dit even kort toelichten. Bij de opbouw van Israel zijn de pioniers samen gaan wonen in een leefgemeenschap. Er was een taak, namelijk het bewoonbaar maken van de woestijn. Een Kibutz is een leefgemeenschap die je kunt vergelijken met wat ik eerder omschreven heb. Een groep mensen die samenwonen en geen bezittingen hebben. Alles wordt in gemeenschap gedaan en gedeeldt. Soms zijn er fabrieken te vinden waarin iedereen meewerkt en waarvan het resultaat volledig voor rekening voor de gemeenschap is. Dus ook een negatief resultaat... Samen proberen deze mensen de gemeenschap te laten bloeien en onafhankelijk succesvol te laten bestaan.
    Grappig dat je de Kibutz aanhaalt. Een samenlevingsvorm die immers ook steeds meer en meer afneemt en dus blijkbaar ook niet "de" oplossing is. Deze samenlevingsvorm is ontstaan in een tijd waarin individueel landbouwen niet rendabel was en samenwerken op dat vlak pure noodzaak was. Voor geruime tijd ging dit weliswaar goed maar tegenwoordig zijn de Kibutz nauwelijks meer anders dan kapitalistische ondernemingen en normale dorpsgemeenschappen waarvan het de tegenbeweging zou zijn. Sterker nog, in de jaren 50 al huurden mensen in de Kibutz mensen in om hun land te bewerken en de infrastructuur aan te leggen. Daarnaast bewoog de Kibutz zich in die periode al meer richting het Westen. Het leverde weliswaar een ideologische strijd op met leden van de Kibutz die zich lieten inspireren door de ideologie Marx maar toen duidelijk werd wat voor schade Stalin had aangebracht en toen duidelijk werd dat de Soviet Unie ook anti semtisch bleek te zijn. Kortom, al sinds begin/halverwege vorige eeuw heeft de Kibutz zich meer richting het Westen bewogen dan richting het socialistische/communistische model. Wat dat betreft zijn de Kibutz dus niet echt een juist voorbeeld. Daarnaast werd het basisprincipe ook erg lastig toen deze personen herstelbetalingen kregen vanwege de oorlogsmisdaden in WO2. Het socialistische principe zegt dat de herstelbetalingen ook gedeeld moeten worden, immers dat is in het belang van de meeste mensen. Echter, kun je dat zo maar zeggen als slechts enkele personen dat hebben meegemaakt? maar goed dat is een kleine zijweg.
    quote:
    Om alles af te schuiven op dat het socialisme/communisme geen draagvlakheeft, is gedoemd te mislukken etc. is kortzichtig rechts gelul. Zolang ik geqoute wordt, maar de zaken waar wel een (idealistische) kern van waarheid genegeerd worden zal ik mij alleen maar harder maken voor mijn staat.
    Idealisme en haalbaarheid liggen blijkbaar mijlenver uit elkaar. Het enige wat ik zeg is dat het socialisme/communisme niet gaat werken simpelwel omdat het tegen de menselijke natuur in gaat. Dat is ook een van de redenen waarom een socialistische/communistische staat het nooit heeft gered en het nooit zal redden. Op het moment dat het enige wat je daar tegen in kunt brengen "kortzichtig rechts gelul" is dan wordt je gebrek aan (tegen)argumenten op dit punt erg duidelijk.
    quote:
    Want zoals julllie hebben gelezen...doorgedrukt worden.
    Voegt naar mijn mening weinig toe behalve wat makkelijke one-liners, generalisaties en drogredenaties maar goed Natuurlijk is democratie geen perfect systeem maar het is altijd te prefereren boven een systeem waar 1 leider alle macht heeft en niet afgezet kan worden.
    quote:
    Het bedrijfsleven doet aan puissante zelfverrijking, miljoenen worden er verspild aan nutteloze onderwerpen en activiteiten. Mensen die afhankelijk zijn worden steeds meer geknepen in hun inkomsten en vrijheden. Zo kan je natuurlijk wel doorgaan met opsommen.
    Wederom, makkelijke one-liners & generalisaties.
    quote:
    Een socialistische samenleving waarin iedereen zijn of haar steentje bijdraagt naar een beter leven is helemaal zo gek niet.
    Zoals ik al aangaf zit hier dus het grote manco van het systeem. Het gaat er vanuit dat iedereen z'n steentje bij wil en zal dragen. De vraag blijft wederom, wat gebeurt er met mensen die dat niet doen? Die helemaal niets bijdragen?
    quote:
    Het is jammer dat er, als dit gezegd wordt, direct een pijl getrokken wordt naar Noord Korea of het oude Rusland.
    Het zijn de meeste recente en de meest belangrijke voorbeelden van waartoe een het streven naar een socialistische staat (want dat is het communisme eigenlijk) kan leiden en dus is het niet mogelijk om je ogen te sluiten voor deze voorbeelden en de wanprestaties van deze voorbeelden.
    quote:
    Ik praat over een centraal aangestuurde organisatie, met het doel om commercieel goed te presteren zodat het geld terug geinvesteerd kan worden naar de samenleving.
    Als we dan gewoon marktwerking nemen he. Dus Shell is een marktbedrijf behaald winst. Vervolgens, heel gek idee, maar vervolgens betalen ze vennootschapbelasting etc. etc.. Dan gaat dat geld naar de overheid en die kan het investeren in de samenleving Verrek.

Doordat een markt georienteerd bedrijf efficienter is dan een staatsbedrijf (op 99% v/d vlakken) behalen ze hogere winsten en dienen ze meer belasting af te dragen en heeft de overheid meer geld om te besteden aan de samenleving
    quote:
    Het is simpelweg managen van geld. Dit moet op de juiste plekken komen om de samenleving beter te laten worden. Door een democratie en kapitalisme wordt een deel van de samenleving een stuk beter, maar een groot deel van de samenleving raakt achter.
    Als je het puur over het idealisme achter de beweging hebt dan komt het liberalisme/kapitalisme beter tegemoet aan de natuur van de mens dan het socialisme/communisme. Op het moment dat je namelijk meer investeert in je leven dan krijg je daarvoor meer terug waardoor er een natuurlijke drive is om beter te presteren en meer te investeren. De achterliggende natuur daarvoor is survival of the fittest; investeer ik meer, dan presteer ik meer en dus gaat mn kans op overleven omhoog. Daarentegen, bij het socialisme/communisme wordt eigen initiatief en ontwikkeling ontmoedigd omdat het toch niets oplevert en je er dus geen energie in zult steken.

Dat het liberalisme/kapitalisme ook haar fouten heeft (bv. de assumptie dat iedereen gelijke kansen heeft, iets wat zonder overheid niet zo is) dat zal ik als eerste bekennen maar de ideologie, hoe utopisch die ook is, achter het liberalisme is superieur aan het socialisme omdat het tegemoet komt aan de menselijk natuur: survival of the fittest, ik presteer dus ik oogst dus ik overleef.
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 23:07 schreef IJsmuts het volgende:
    En winstgevende bedrijven betalen idd belasting. Of dit een hoop is hangt natuurlijk van het resultaat af. Ik wil alleen zeggen dat die 20 miljard euro netto winst van Shell ook goed besteed had kunnen worden aan de samenleving.
    De assumptie dat staatsbedrijven net zo efficient zijn als marktbedrijven is fout.
    http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Olie/olielanden.html

"Maar sinds 1987 daalt de productie door de inefficiëntie van de voormalige staatsbedrijven, waarvan Lukoil de bekendste is. Deze maatschappijen beheersen de volledige productieketen, van exploratie en winning tot raffinage en verkoop"

Op het moment dat staatsbedrijven buiten de bescherming van de overheid komen wordt pas duidelijk hoe inefficient deze bedrijven zijn. Dat zie je ook bij de voormalig Oostbloklanden.
    quote:
    blablabla, moet er weer vandoor. Ik zal de stukjes eens in een word filetje opslaan, er nog eens over nadenken en tzt maar weer eens een vlammend betoog houden.
    Tot zover mijn vlammend betoog Ik denk dat we het over de juiste biersoort sneller eens gaan worden dan hierover maar goed ik vermaak me prima

[ Bericht 6% gewijzigd door FJD op 06-11-2006 23:28:03 ]
    pi_43313877
    Mense houd eens allemaal op met dat nutteloze politieke bullshit (just mine opinion)
    Lijkt wel of jullie allemaal te veel vrije tijd hebben met zulke mega lange post waar ik na 5 regels lezen in slaap val
    Ga knallen, rukken ofzo
    pi_43315880
    heej

over een uurtje ongeveer weer terug op school
    pi_43315911
    pi_43315912
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 00:44 schreef Viro het volgende:
    Ga knallen, rukken ofzo
    Vanavond op communisten jagen mensen met rode naamtag
    pi_43315932
    quote:
    Op het moment dat het enige wat je daar tegen in kunt brengen "kortzichtig rechts gelul" is dan wordt je gebrek aan (tegen)argumenten op dit punt erg duidelijk.
    He ferdi, vergeet niet dat ik je alleen maar een leuke tijd probeer te bezorgen he
    pi_43315938
    maaruh, ik open wel een nieuw topic deze dag waar we alles centraal kunnen houden
      dinsdag 7 november 2006 @ 07:59:25 #266
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_43316106
    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMORNING
    @ all
      dinsdag 7 november 2006 @ 08:11:12 #267
    63192 ursel
    pi_43316185
    .. goedemorgen allemaal..
    Ff kijken wat ik vandaag ook alweer ga doen..

mja.. denk dat ik ook maar een website ga opzoeken waar ik anarchistische punten vandaan kan kopieren,,
      dinsdag 7 november 2006 @ 08:13:33 #268
    63192 ursel
    pi_43316206
    quote:
    @Ursel: Ik ben voor een koningshuis aangezien zij een stabiliteit bieden en een noodfonds bij rampen. (Beatrix heeft het noodfonds voor de overstromingen van de maas en Rijn van een paar jaar geleden uit eigen zak gevuld als voorbeeld)
    Ooh.. dat wist ik dan weer niet dat ze dat gedaan hebben. Ben zelf ook wel voor het koningshuis hoor. Maar soms vindt ik het wel een grappig poppenspel.. that's all..
      dinsdag 7 november 2006 @ 08:25:19 #269
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_43316316
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 08:13 schreef ursel het volgende:

[..]

Ooh.. dat wist ik dan weer niet dat ze dat gedaan hebben. Ben zelf ook wel voor het koningshuis hoor. Maar soms vindt ik het wel een grappig poppenspel.. that's all..
    ja soms wel, laatst met jensen was die gozer van rtl boulevard er, die legde nog in globale lijnen uit dat t koningshuis veel meer doet dan de meeste mensen denken dus ze zijn wel goed bezig voor t volk
    pi_43316369
    Stem Partij voor de Dieren

Goedemorgen!
    pi_43316434
    het komt weer op gang eindelijk
      dinsdag 7 november 2006 @ 08:38:32 #272
    63192 ursel
    pi_43316447
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 08:37 schreef dekkered het volgende:
    het komt weer op gang eindelijk
    Moet je schijten dan??
      dinsdag 7 november 2006 @ 08:42:27 #273
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_43316497
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 08:38 schreef ursel het volgende:

[..]

Moet je schijten dan??
    ik moest lachen
    pi_43316585
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 08:38 schreef ursel het volgende:

[..]

Moet je schijten dan??
    haha
    pi_43317197
    druk hier
      dinsdag 7 november 2006 @ 09:37:37 #277
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_43317289
    @chiel en stefan!
    Die togho1 van t potje van gisteravond is men nieuwe favorite victim geworden hahaha. wat een homo.
    pi_43317352
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 23:21 schreef FJD het volgende:
    Veeeeel te lang, recht uit het schoolboekje geplukt verhaal.........................
    quote:
    Op Nov 5 2006 in een donker hoekje van een ander forum schreef FJD het volgende
    Hoe gaan we huidige leden binden, hoe gaan we nieuwe leden krijgen, hoe krijgen we oude leden terug en hoe blijven we leden boeien en komt de fun terug?
    Is dit jou idee van de leden binden/boeien??
      dinsdag 7 november 2006 @ 09:43:49 #279
    63192 ursel
    pi_43317393
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 09:41 schreef -chiel- het volgende:

[..]

[..]

Is dit jou idee van de leden binden/boeien??
    Wordt er hier ff eentje flink afgeschoten..

Kheb overigens ff zitten tellen, en hoef nog maar 9 dagen te werken..
    24 November mijn laatste werkdag. Rest allemaal heerlijk korte weekjes en elke woensdag gezellig cursus..
    pi_43317482
    moguh!
    Altijd blijven lachen!!
    pi_43317498
    quote:
    Ik ben voor een koningshuis aangezien zij een stabiliteit bieden en een noodfonds bij rampen. (Beatrix heeft het noodfonds voor de overstromingen van de maas en Rijn van een paar jaar geleden uit eigen zak gevuld als voorbeeld)
    Als ik nog nooit van mijn leven belasting had betaald dan had ik ook veeeeel meer aan goede doelen kunnen geven!
    pi_43317549
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 09:50 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Als ik nog nooit van mijn leven belasting had betaald dan had ik ook veeeeel meer aan goede doelen kunnen geven!
    pi_43317559
    quote:
    BEDANKT BALKENENDE! MAAR WORDT HET NIET WAT TE DOL?
    De huidige regering is goed voor ons geweest, en we zijn de meerderheid van onze politici
    zeer dankbaar. U hebt de hypotheekaftrek in stand gehouden, evenals onze koopkracht. U
    heeft zelfverrijkende topmanagers in de gezondheidszorg of volkshuisvesting geen
    strobreed in de weg gelegd. Wij behoren, wat inkomens betreft, tot de gelukkigste 10
    procent van de Nederlanders. Met welke problemen we ook rondlopen, geldzorgen hebben we
    niet. En u hebt ons nog extra geholpen! Door u bijvoorbeeld kranig te weren tegen zelfs
    de kleinste aantasting van de geldpotten die na onze pensionering op ons staan te
    wachten. Door bijvoorbeeld ons recht op kinderbijslag in stand te houden, ook al hebben
    we dat geld niet echt nodig. Wordt het niet wat te dol?

Tijdens deze kabinetsperiode zijn de verschillen tussen de hoogste en de laagste inkomens
    toegenomen. Het aantal huishoudens met een inkomen op of rond het minimum is sinds 2002
    gestegen van 9 naar 11 procent. In 2005 groeiden 430 duizend kinderen op in armoede. Dat
    is 12,5 procent van alle kinderen tot 18 jaar. Ook het aantal werkende armen groeit:
    mensen mét een baan die toch niet meer verdienen dan een inkomen op
    bijstandsniveau. Dat zijn er nu 200.000 in Nederland. Onderwijzers en leraren worden
    onderbetaald, en dat geldt ook voor degenen die in de zorg en de verpleging werken. In de
    ziekenhuizen wordt steeds meer werk opgeknapt door stagiaires leve de kostenbesparing!
    Voor jongeren is de woningmarkt bijna nog slechter dan in de jaren vijftig, maar het
    woord woningnood is verbannen uit het politieke debat. Het Nederlandse openbare vervoer
    heeft zijn faam van betrouwbaarheid verloren leve het rendement! De publieke omroep
    verloedert in hoog tempo tot een hopeloos gevecht om de kijkcijfers er moet immers,
    uniek in Europa, ook nog een centje mee worden verdiend. En de sociale zekerheid? Die is
    de afgelopen jaren in hoog tempo afgebroken in plaats van gemoderniseerd. Zelfs een goede
    regeling voor zorgverlof, zo noodzakelijk voor jonge gezinnen, is er niet gekomen.

Wij zijn en blijven bovenal burgers van dit land. En als burgers maken we ons grote
    zorgen. Over het onderwijs. Over de zorg voor zieken en bejaarden. Over de uitsluiting en
    vernedering die armoede op de lange duur met zich meebrengt. Over de toenemende kloof
    tussen arm en rijk, jong en oud. We weten dat veel mensen met een goed inkomen deze
    zorgen delen. Er wordt nog altijd teveel overheidsgeld in allerlei onzin gestoken, dat is
    zeker. Maar dit gaat om iets anders: om rechtvaardigheid, om het behoud van een zeker
    evenwicht. We hoeven niet rijker te worden, zeker niet ten koste van medeburgers die het
    een stuk minder hebben. Het is wel mooi geweest. Wij willen best wat afstaan als u het
    eerlijk verdeelt.

Wij doen u vijf voorstellen:
    1. Als u investeert in de kwaliteit van goede en gratis kinderopvang voor ieder kind, dan
    staan wij daar graag onze kinderbijslag voor af. Als u de kinderbijslag
    inkomensafhankelijk maakt levert dat jaarlijks een miljard euro op waar armere ouders en
    kinderen van profiteren.
    2. Als u investeert in de kansen van starters op de woningmarkt, dan hebben wij er geen
    bezwaar tegen dat u onze hypotheekrenteaftrek beperkt. Als de hypotheekrenteaftrek zich
    richt op de lage en de middeninkomens besparen we met elkaar twee miljard. Dat geld kunt
    u gebruiken om het voor starters eenvoudiger te maken een huis te kopen.
    3. Als u er voor zorgt dat chronisch zieken, gehandicapten en mensen op het minimum
    fatsoenlijke en ruim voldoende zorg krijgen, dan willen wij graag een hogere zorgpremie
    betalen. Als u de no-claim afschaft en de zorgpremie inkomensafhankelijk maakt dan hoeven
    chronisch zieken, gehandicapten en mensen rond het minimum veel minder te betalen.
    4. Als u bereid bent om de AOW met tien procent te verhogen, voor de mensen die geen
    aanvullend pensioen hebben, dan willen wij na ons pensioen graag blijven meebetalen aan
    de AOW.
    5. Als u er bovendien voor zorgt dat de jongeren van nu als zij oud zijn zekerheid hebben,
    dan willen wij onze subsidie voor pensioensparen graag inleveren. Als u de subsidie
    beperkt tot anderhalf keer modaal komt er een miljard euro vrij dat kan worden
    geïnvesteerd in vermindering van de staatsschuld, zodat ook de jongeren van nu
    straks AOW krijgen en gebruik kunnen maken van goede en betaalbare zorg.

Voor een goed land willen wij goed betalen.

Aziz, mode-ontwerper
    Khalid Boulahrouz, voetballer
    Femke Halsema, lijsttrekker GroenLinks
    Cees Korvinus, strafrechtadvocaat
    Geert Mak, auteur
    Jan Mulder, gepensioneerde side-kick
    Youri Mulder, voetbalanalist
    Jan Oosterwijk, ondernemer
    Odette Oostindiën, directeur Shakies
    Michiel Rexwinkel, directeur Greenchoice
    Marjan Sax, oprichtster Mama Cash, directeur Sax Consultancy
    Pauline Terreehorst, directeur Centraal Museum Utrecht
    Bas Vos, directeur Taxicentrale Amsterdam
    Harry de Winter, media-ondernemer
    Eckart Wintzen, ondernemer
    Rupert van Woerkom, bladenmaker
    pi_43317982
    blablablabla
    pi_43318038
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 10:19 schreef staticdata het volgende:
    blablablabla
    ja ik dacht ik post ook ff wat... schaamteloos gejat van een site, maar omdat iedereen hier schijnbaar de behoefte heeft zijn politieke standpunt door te drukken, en andere neer te halen... kijk als we allemaal hetzelfde willen had het makkelijk geweest en waren er geen 80 rechtse parijen geweest... fokking egos allemaal daar... willen allemaal de baas zijn...
    pi_43318101
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 10:22 schreef RudyCarell het volgende:
    kijk als we allemaal hetzelfde willen had het makkelijk geweest en waren er geen 80 rechtse parijen geweest... fokking egos allemaal daar... willen allemaal de baas zijn...
    En dat is bij de linkse partijen niet het geval
    pi_43318293
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 10:25 schreef -chiel- het volgende:

[..]

En dat is bij de linkse partijen niet het geval
    nee... ik bedoel die rechtse 1 manspartijen, ja lekker nuttig, lijst 5 fortuin, tuurlijk....
    pi_43318407
    Hoe ik het nu ervaar is dat de meeste linkse partijen teveel willen zagen aan de poten van de midden en hogere inkomens.
    Dat ze socialistisch willen zijn met lagere inkomens kan ik snappen maar, ik wil niet dat het belastingpercentage weer omhoog wordt gegooid.
    pi_43318491
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 10:39 schreef staticdata het volgende:
    Hoe ik het nu ervaar is dat de meeste linkse partijen teveel willen zagen aan de poten van de midden en hogere inkomens.
    Dat ze socialistisch willen zijn met lagere inkomens kan ik snappen maar, ik wil niet dat het belastingpercentage weer omhoog wordt gegooid.
    en de rechtse partijen zagen aan de stoelpoten van de lagere klasse..., das pas erg
    pi_43318548
    ik ga maar in belgie wonen
    pi_43318616
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 10:39 schreef staticdata het volgende:
    Nou niet echt de middeninkomens, wel op de hogere... En de middeninkomens zijn afgelopen jaren al minder geworden, dus ik hoop niet dat ze daar teveel aan doen... En de hogere inkomens hebben idd genoeg geld voor hun hypotheek kinderbijslag etc...

PS. Niet alles draait om geld...
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 10:44 schreef staticdata het volgende:
    pi_43318624
    quote:
    gezellig met bausje
    pi_43318629
    Welke punten die tijdens de vorige verkiezingen door de partijen zijn genoemd zijn trouwens daadwerkelijk gerealiseerd?
    pi_43318648
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 10:47 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

PS. Niet alles draait om geld...
    [..]

Wat wil je hiermee zeggen?
    pi_43318671
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 10:48 schreef staticdata het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen?
    Precies wat er staat... En dat ik dan wel mee ga naar Belgie... Legaal Airsoften!
    pi_43318688
    En plaats een nieuwe kerncentrale!
    pi_43318693
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 10:49 schreef staticdata het volgende:
    En plaats een nieuwe kerncentrale!
    Daar ben ik niet op tegen btw...
    pi_43318702
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 10:49 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Precies wat er staat...
    nou hiermee lijkt het alsof je suggereert dat het bij me alleen om geld draait
      dinsdag 7 november 2006 @ 10:53:01 #299
    63192 ursel
    pi_43318755
    quote:
    Daar maken ze zich niet druk om geld. Taal, dat is bij hun het belangrijkst..
    pi_43318795
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 10:50 schreef staticdata het volgende:

[..]

nou hiermee lijkt het alsof je suggereert dat het bij me alleen om geld draait
    Ok, nee maar die reactie ging enkel over inkomens. En ik bedoelde dat de politieke keuzes niet alleen op geld worden gebaseerd. Heb het een beetje verkeerd geformuleerd, maar dat ben je wel gewend van me toch...
    pi_43318806
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 10:53 schreef ursel het volgende:

[..]

Daar maken ze zich niet druk om geld. Taal, dat is bij hun het belangrijkst..
    en frieten...

OOPS Vol... wie maakt een nieuwe
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')