Dat wyccie wát is?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:46 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
Nu gaat niemand meer offline voordat zeker is dat wyccie dat is.
En de ervaring leert dat dit lang kan duren..
Inderdaad. Je hoeft maar tiet te roepen en ze verdrinken in hun kwijl.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:46 schreef Lienekien het volgende:
Wat een niveau!
Do2 prefereert de term "potdimme".quote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef Lienekien het volgende:
Godsamme.
Ja, hij dimt lekker de pot op.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Do2 prefereert de term "potdimme".
Hoor ik niet bij de meneren en mevrouwen? Komt het door mijn leef- of geaardheidquote:Op donderdag 2 november 2006 22:50 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik. Offline. En slapen.
Dag, kinders.
Euh, meneren en mevrouwen.En Erik.
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoor ik niet bij de meneren en mevrouwen? Komt het door mijn leef- of geaardheid(uitgesproken werkt het beter)?
tijd en heid?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoor ik niet bij de meneren en mevrouwen? Komt het door mijn leef- of geaardheid(uitgesproken werkt het beter)?
Waarschijnlijk omdat je te jong bent om een meneer te zijn. IQM is ouder dan jij.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Net iets meer dan een jaar.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je te jong bent om een meneer te zijn. IQM is ouder dan jij.
Had er dan leef- en gaartijd van gemaakt...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar nog even over jouw tieten he, ze komen dus niet vanavond?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
Sorry, maar ik heb geen tieten. Ik drink niet genoeg bier, denk ik.
Godsamme LX, natuurlijk niet!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:59 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
Maar nog even over jouw tieten he, ze komen dus niet vanavond?
Nee, dat snap ik ook wel!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Godsamme LX, natuurlijk niet!
Morgen misschien.
Je vindt me gewoon lelijk, hè? En mijn kont is te dik, hè? Zeg het maar.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij hoeft het niet, hoor. Liever niet zelfs.
Nee, je bent te vrouwelijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je vindt me gewoon lelijk, hè? En mijn kont is te dik, hè? Zeg het maar.
Kennelijk alleen maar als ze nog heel veel bier gaat drinken vanavond.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:59 schreef Bram_Duikelaar het volgende:
Maar nog even over jouw tieten he, ze komen dus niet vanavond?
't Is maar een plaatje, en dan zijn we ook gelijk van dat gezeik af.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:11 schreef Lienekien het volgende:
Wyccie!
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
't Is maar een plaatje, en dan zijn we ook gelijk van dat gezeik af.
quote:Op donderdag 2 november 2006 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tieten!
Dat denk je.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is maar een plaatje, en dan zijn we ook gelijk van dat gezeik af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |