Kon er geen topic over vinden.quote:Vanaf donderdag 2 november zie je bij RTL 4 de gloednieuwe serie De Bouwers, met in de hoofdrol de vrolijke volkszanger Frans Bauer.
In acht afleveringen zie je hoe Frans zich samen met zijn gezin en medewerkers, die voor deze reeks zijn omgedoopt tot 'De Bouwers', voorbereidt op de dertien concerten die Frans in december gaat geven in het Rotterdamse Ahoy'.
Dat kwam omdat Mariska lekkere hapjes in de koelkast had staanquote:Op donderdag 2 november 2006 21:00 schreef the_best het volgende:
Ligt het aan mij, of is íe arroganter geworden?
En dat was net als fragment bij De Wereld Draait Door.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:24 schreef static het volgende:
En er stond helemaal geen 13 december op dat billboard terwijl Frans het diverse malen oplas.
Was wel aardig Frans liep tegen mariska te zeiken over vette dingen in de koelkast maar,gaat vervolgens later wel naar de Mac.quote:
Dat had Frans over bij Boulevard dat er twee extra concerten erbij gepland zijn 19+20 decemberquote:
Klopt helemaal, gisterochtend dus op werk even kaartjes besteldquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat had Frans over bij Boulevard dat er twee extra concerten erbij gepland zijn 19+20 december![]()
En daar gaan wij naar toequote:Op zaterdag 4 november 2006 19:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Misschien dat niet idereen weet dat ie twee extra concerten geeft
Ga je ook naar een van zijn concerten in Rotterdam ?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:48 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben pas nog naar zijn theatershow geweest, was ook erg leuk. Na afloop maakt hij ook gewoon een praatje
Dat vind ik ook raar Als ze bij RTL 4 het weer de bauers hadden genoemt, is het wat duidelijker een vervolg op "De bauers" uit 2004.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef Crush65 het volgende:
Hij heet trouwens toch 'Bauer'? Waarom nu ineens 'Bouwers' ?
Kan ook leuke beelden opleveren alleen om de kijkers audities te laten zien gaat te ver daar,zijn andere programma`s voor. Wel is het schitterend om in een leeg Ahoy te staan,een aantal jaren geleden moest ik voor mijn werk ook naar Ahoy ben in de kleedkamers geweest,heb de weg gelopen die artiesten lopen vanuit hun kleedkamer naar het podium,echt schitterend. Het geeft wel een appart gevoel als je zo in de Arena staat,laat staan als er 10.000 mensen zitten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Het gaatt i.i.g over zijn optredens in Ahoy / of op weg naar ahoy.
Ja dat kan ook zeker mooi zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:54 schreef edje34 het volgende:
[..]
Kan ook leuke beelden opleveren alleen om de kijkers audities te laten zien gaat te ver daar,zijn andere programma`s voor. Wel is het schitterend om in een leeg Ahoy te staan,een aantal jaren geleden moest ik voor mijn werk ook naar Ahoy ben in de kleedkamers geweest,heb de tweg gelopen die artiesten lopen vanuit hun kleedkamer naar het podium,echt schitterend. Het geeft wel een appart gevoel als je zo in de Arena staat,laat staan als er 10.000 mensen zitten.
Dat maakt de serie juist.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Frans kan ook zeuren tegen Mariska vind ik.
Maris koffie is lauw, Maris dit , Maris dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |