Dta is een flinke domper. Voor de aanloop: Nieuwe serie 'De Bouwers'.quote:Slecht nieuws voor Frans Bauer, maar ook voor zijn fans. Bij de zanger is tijdens een routinecontrole een poliep op de stembanden geconstateerd. Hij moet zo snel mogelijk onder het mes.
Verplaatst
De ontdekking komt vlak voor de geplande mega-concertenreeks in de Rotterdamse Ahoy'. De 15 concerten zouden vanaf 7 december plaatsvinden en worden nu allemaal verplaatst.
Beschadigen
Dat gebeurt na overleg met de artsen. De poliep kan bij overmatig stemgebruik de stembanden blijvend beschadigen. Het management van Bauer zegt eind deze week meer te weten over nieuwe data.
15x de capaciteit van Ahoy.quote:Op maandag 27 november 2006 18:52 schreef DrDentz het volgende:
kom op, de stembanden van Frans Bauer, who cares![]()
Je hebt helemaal gelijk. Echt sneu voor die organisatie. Lopen gewoon geld mis. En dan post ik dit hier. Vinden die mensen echt niet leukquote:Op dinsdag 28 november 2006 04:16 schreef Hapertje het volgende:
Zeg DrDentz... doe eens niet zo denigrerend. Het hoeft niet jouw soort muziek te zijn, maar er zijn genoeg mensen die het erg vinden dat het niet doorgaat. En ik denk dat het voor de organisatie ook niet leuk is. Die verliest klauwen met geld hierdoor.
dat is gemeen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef Aventura het volgende:
Wat zielig zeg. Ik denk dat hij vooral jankt vanwege de centjes. Want hij is hiervoor niet verzekerd.
deze opmerking slaat nergens opquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef Aventura het volgende:
Wat zielig zeg. Ik denk dat hij vooral jankt vanwege de centjes. Want hij is hiervoor niet verzekerd.
Ik hoorde zojuist op Shownieuws (SBS6) dat de kans groot is, dat het pas begin mei gaat worden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:08 schreef edje34 het volgende:
Als Frans 2 maanden niet mag optreden zullen zijn concerten pas begin maart gaan plaats vinden denk ik.
wij zouden 17 Dec gaan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:27 schreef Papabear het volgende:
Ik hoorde zojuist op Shownieuws (SBS6) dat de kans groot is, dat het pas begin mei gaat worden.
* Papabear heeft 6 kaarten voor 16 dec. Ben benieuwd wanneer we mogen en wens Frans heel veel succes en beterschap de komende tijd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |