abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:54:19 #201
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43200580
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:51 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik wil hier niet de advocaat van de duivel spelen, maar daar gaat de komende CL wedstrijden verandering in komen, vrees ik. PSV gaat nog genoeg punten pakken.
niet zo eng praten
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:55:59 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43200645
PSV pakt wellicht nog 3 of 4 puntjes, dan is de pret voor dit seizoen ook weer voorbij. Dat hysterische gedoe over hoe goed PSV wel niet is komt me ook de strot uit. Een paar wedstrijdjes spelen ze aardig (niet meer dan dat, Galatasaray uit had gewoon verloren kunnen worden) en gelijk is iedereen bang voor PSV? Flikker toch op zeg.
pi_43200723
Ik niet hoor.
Houd van een lijntje.
pi_43200758
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef twi het volgende:
PSV pakt wellicht nog 3 of 4 puntjes, dan is de pret voor dit seizoen ook weer voorbij. Dat hysterische gedoe over hoe goed PSV wel niet is komt me ook de strot uit. Een paar wedstrijdjes spelen ze aardig (niet meer dan dat, Galatasaray uit had gewoon verloren kunnen worden) en gelijk is iedereen bang voor PSV? Flikker toch op zeg.
Raar dat jij meteen zo spastisch reageert op wat ik zeg. Je kan namelijk ook gewoon naar de feiten kijken en zien dat PSV wel degelijk goed speelt de laatste tijd, waardoor de kans dat ze genoeg extra punten gaan pakken groot is.

Mij komt het de strot uit dat je klaarblijkelijk niets positiefs over andere Nederlandse clubs dan Ajax mag zeggen.
pi_43200769
Huntelaar moet trouwens toch wel iets scherper worden. Die bal rand 16 na een sublieme pass van Manu moet gewoon hoog de netten in, niet zo lafjes rechtdoor
pi_43200819
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:58 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Raar dat jij meteen zo spastisch reageert op wat ik zeg. Je kan namelijk ook gewoon naar de feiten kijken en zien dat PSV wel degelijk goed speelt de laatste tijd, waardoor de kans dat ze genoeg extra punten gaan pakken groot is.

Mij komt het de strot uit dat je klaarblijkelijk niets positiefs over andere Nederlandse clubs dan Ajax mag zeggen.
Je had het woord 'goed' weg moeten laten. Degelijk zijn ze namelijk ja, goed niet. Als die prutser die bal gewoon stopt, hadden ze nu nog problemen gehad. Dat is een kwestie van geluk, meer niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43200826
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 01:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je bedoelt die onleesbare met gele letters?

With one win in Vienna, we achieved more then you ever will oid.
Than?
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:02:05 #208
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43200866
Jongens jongens, geen ruzie maken!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43200896
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je had het woord 'goed' weg moeten laten. Degelijk zijn ze namelijk ja, goed niet. Als die prutser die bal gewoon stopt, hadden ze nu nog problemen gehad. Dat is een kwestie van geluk, meer niet.
Degelijk kan ook goed zijn.

En nu hou ik op met lullen over PSV in een Ajax topic, heb er zelf ook geen zin meer in. Maar het feit dat je hier niet eens mag zeggen dat je verwacht dat PSV nog extra punten gaat pakken en daar meteen zo'n zeiksnor als twi overheen krijgt omdat je ook maar iets positiefs over een andere Nederlandse club zegt, is echt te jammer voor woorden.

Nog iets over gisteravond: regelmatige overwinning, klaar, uit, lekker doorgaan naar de volgende.
pi_43200956
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:00 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Than?
Jij was eten

Then, than. Het was toch niet leesbaar met die lelijke kleuren
pi_43201115
Is maar goed ook dat het niet te lezen was.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:13:35 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43201200
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:02 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Degelijk kan ook goed zijn.

En nu hou ik op met lullen over PSV in een Ajax topic, heb er zelf ook geen zin meer in. Maar het feit dat je hier niet eens mag zeggen dat je verwacht dat PSV nog extra punten gaat pakken en daar meteen zo'n zeiksnor als twi overheen krijgt omdat je ook maar iets positiefs over een andere Nederlandse club zegt, is echt te jammer voor woorden.

Nog iets over gisteravond: regelmatige overwinning, klaar, uit, lekker doorgaan naar de volgende.
't Is niet alleen jouw reactie hoor, maar die tendens van "PSV zou de CL wel kunnen winnen" na een AZ dat wederom met faalangst kampt, een gelukkig gewonnen wedstrijdje uit bij Galatasaray en aardige overwinningen op RKC en Sparta. Dat is gewoon meelullen met de pers, bij wie het ineens in hun bol geschoten lijkt. Over PSV - Galatasaray kan ik niet oordelen, toen ben ik na 20 minuten in slaap gevallen. En dat laatste is ook gelijk m'n mening over hoe "goed" PSV is.
pi_43201220
Is Rosenberg al verkocht aan Lyon?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43201254
Ja voor 0,7 miljoen
Houd van een lijntje.
pi_43201413
Heb me gister best vermaakt, vooral in de metro vol met Austria supporters

Dat mannetje die die bal op wilde vangen idd

Verder gewoon prima resultaat, op naar Praag en de volgende ronde.
pi_43201775
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:21 schreef Ayaxola het volgende:

Dat mannetje die die bal op wilde vangen idd
Was idd lache
MOKUM XXX RATED
pi_43201799
Owja, waarom werd er trouwens weer over Postma gezongen?
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:12:00 #218
82589 S-Two
barba macacu
pi_43202805
Best een saaie wedstrijd; werd niet echt veel gecreeerd. Maar goed, 3-0 is uiteindelijk gewoon een goede overwinning.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:25:10 #219
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_43203219
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 12:35 schreef Ayaxola het volgende:
Owja, waarom werd er trouwens weer over Postma gezongen?
Gebeurde ook in Heerenveen na de wedstrijd, begrijp ik ook niet helemaal....
Aan de andere kant: Zit je AZ en Heerenveen in de UEFA cup te kijken en dan hoor je daar op de tribunes ook: 'Wie niet springt....'
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_43203264
Goede overwinning gisteren. Leuk dat Edgar z'n goaltje heeft meegepikt
pi_43203267
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:12 schreef S-Two het volgende:
Best een saaie wedstrijd; werd niet echt veel gecreeerd. Maar goed, 3-0 is uiteindelijk gewoon een goede overwinning.
Die gasten speelden ook 4-5-1. Dan heb je goede vleugelspelers nodig die er langs gaan en een voorzet afleveren. De enige spelers die ik dat zie doen zijn Mitea en Manucharyan. Perez gaat de hele tijd naar binnen of doet een tikkie terug. En Rosales en De Mul komen sowieso hun man niet voorbij.
lollig
pi_43203288
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:25 schreef BoNi het volgende:

[..]

Gebeurde ook in Heerenveen na de wedstrijd, begrijp ik ook niet helemaal....
Aan de andere kant: Zit je AZ en Heerenveen in de UEFA cup te kijken en dan hoor je daar op de tribunes ook: 'Wie niet springt....'
Tja dat moeten hun weten. Ik vind het ook een beetje onzin om over Postma te zingen terwijl we tegen fucking Austria Wien spelen. Zelfde geldt trouwens voor dat "bommen op rotterdam" terwijl we tegen bijvoorbeeld Vitesse spelen.
pi_43203312
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:26 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Die gasten speelden ook 5-5-1. Dan heb je goede vleugelspelers nodig die er langs gaan en een voorzet afleveren. De enige spelers die ik dat zie doen zijn Mitea en Manucharyan
Zonder keeper?
pi_43203319
Austria Wien speelde echt dramatisch verdedigend zeg....
Maarja sfeertje was verder wel goed dus heb me wel vermaakt.

Alleen ajax dat 3x uit een standaardsituatie scoort?? Lijken psv wel (zouden we dan toch kampioen worden )
AFC Ajax
pi_43203334
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:27 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Zonder keeper?
4-5-1 sorry.
lollig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: