quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:36 schreef PyTh het volgende:
Normaal gesproken niet, maar je weet nooit....
Als iedereen zich zo door blijft ontwikkelen kan er wel wat moois groeien denk ik
Dat is niks nieuws hoor, kijk eens naar oude beelden en je zult zien dat ze toen veel geniepiger en harder waren dan nu, omdat het toen kon en tegenwoordig niet meer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
KJH wordt (logisch) super strak gedekt altijd, ze hangen aan hem, schoppen, slaan etc, er DAT mag allemaal, maar als hij EEN keer iets doet om zich los te werken van zo'n kutverdediger die het met voetbal niet kan, dan krijgt HIJ een kaart!
Pure verkrachting van het voetbal, bescherm de aanvallers nou eens, ZIJ maken het spel met goals etc, DAAR komt het publiek voor...
Sukkeltje, sukkeltje, sukkeltjequote:Op vrijdag 3 november 2006 09:35 schreef the_hunter het volgende:
Die gozer die die bal wilde vangen trouwens hahaha![]()
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld isquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef Erwtensoep het volgende:
PSV wint de CL dit jaar. De enige reden waarom wij eerste staan is omdat psv dat voorlopig toelaat.
Moet je nagaan dat Ryan Babel geblesseerd was en het er dus acht konden zijn, best netjes!quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Van Nijnatten heeft waarschijnlijk flink wat boze mailtjes gehad, want hij komt vandaag zowaar met een positief stuk over Ajax!
7 Nederlanders in de basis gisteren, dat is wel eens anders geweest.
Idd ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:35 schreef the_hunter het volgende:
Inderdaad lekker handig van hemquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:35 schreef the_hunter het volgende:
Plus het feit dat de meerderheid spelers uit de eigen jeugd zijn. Ajax is goed bezig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat Ryan Babel geblesseerd was en het er dus acht konden zijn, best netjes!![]()
het woordje "bier" zit bij jouw standaard onder Ctrl V he?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:56 schreef Sethje het volgende:
Het bier was lekker gister
Hehe nee dat niet. Maar het was voor gister wel typerend. Geen bijster interesante wedstrijd, wel een goede overwinning. Al kneep ik hem even bij de buitenspel 1-1, en de grote kans begin tweede helft toen die linksbuiten Johnny dolde. Maar 3-0 is lekker, in Praag kunnen we ons al plaatsen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:59 schreef jna het volgende:
[..]
het woordje "bier" zit bij jouw standaard onder Ctrl V he?![]()
Je mag niet naar het verleden kijken want het is duidelijk dat als je naar de afgelopen 10 jaar kijkt, dat psv dan de beste isquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
nog een leuk feitje over de Beste Nederlandse Club in de Champions League:
[afbeelding]
Evenveel wedstrijden gespeeld, en toch boven PSV
Ik weet niet eens meer wie het wasquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe dat zei iemand he. Ik zal geen namen noemen.
NEEEEEEEEJJJJ!!!!!!!! Die kaart van Gabri was echt onterecht.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Terechte kaart voor Gabri en Stam, gewoon een stomme actie van beiden.
hehquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe dat zei iemand he. Ik zal geen namen noemen.
PyThje heeft liever niet dat we naar het verleden kijken, maar als PSV straks in Amsterdam verliest, gaat hij de vorige seizoenen erbij halen. Let maar op!quote:Keje Molenaar, oud-speler van Ajax. "Ik zweer het je, als het zo doorgaat vliegen ze er nog uit. Feyenoord heeft momenteel het niveau van een eerstedivisieclub. Deze ploeg is zo ziek."
Ik wil hier niet de advocaat van de duivel spelen, maar daar gaat de komende CL wedstrijden verandering in komen, vrees ik. PSV gaat nog genoeg punten pakken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
nog een leuk feitje over de Beste Nederlandse Club in de Champions League:
[afbeelding]
Evenveel wedstrijden gespeeld, en toch boven PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |