abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43189597
Heitinga is geen back, Henk!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_43189606
Degelijke overwinning; niets meer, niets minder.

Rosales en De Mul waren zwakjes vandaag. Manu daarentegen maakte een goede indruk. Die wil ik vaker zien dit seizoen.

Wel opvallend overigens dat de enige 3 gele kaarten gepakt werden door onze ervaren spelers: Stam, Gabri en Perez.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43189607
Manu blijf ik een leuke speler vinden

De Mul mag van mij voorlopig de voorkeur krijgen boven Rosales, ook al was hij vandaag niet heel goed.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_43189807
John "tikie-terug" Heitinga.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43190603
Rosales was weer drama, Manucharyan vond ik ook niet veel. Ik heb het niet op hem, weet niet hoezo

Verder was het allemaal weer slaapverwekkend
  donderdag 2 november 2006 @ 23:20:07 #131
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43190891
woei
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_43190940
Die scheids

Die gele kaart van Gabri sloeg nergens op, ook die van Stam vond ik overdreven.
pi_43191042
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef Jasza het volgende:
Die scheids

Die gele kaart van Gabri sloeg nergens op, ook die van Stam vond ik overdreven.
Terechte kaart voor Gabri en Stam, gewoon een stomme actie van beiden.
  donderdag 2 november 2006 @ 23:25:12 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43191095
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

Terechte kaart voor Gabri en Stam, gewoon een stomme actie van beiden.
vond ik ook
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_43191132
Die van Gabri sloeg nergens op, ze gingen alle2 hard voor de bal

Alleen omdat die Austria kneus ging janken kreeg Gabri geel, en Huntelaar kreeg de debielste dingen tegen
pi_43191170
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef Jasza het volgende:
Die van Gabri sloeg nergens op, ze gingen alle2 hard voor de bal
Gabri ging met 2 benen vooruit
pi_43191346
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Gabri ging met 2 benen vooruit
Hmm ok, ik dacht dat ie gewoon hard voor de bal ging
pi_43191510
Gele kaart van Stam was ook wel terecht.

Toch wel een beetje stom eigenlijk. Dat ervaren spelers als Stam en Gabri nog een onnodige gele kaart pakken bij een 3-0 stand.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_43192919
quote:
Stam en Gabri mogelijk afwezig tegen Heracles
03 november 2006

Ajax-trainer Henk ten Cate wilde donderdagavond nog geen duidelijkheid geven of hij zondag in de uitwedstrijd bij Heracles Almelo een beroep doet op Jaap Stam en Gabri. Beide spelers missen bij een gele kaart de volgende competitiewedstrijd tegen kampioen PSV.

"Ik vind het geen argument dat ze bij een volgende gele kaart geschorst zijn", stelde Ten Cate. "Maar het kan natuurlijk ook dat ik vind dat sommige spelers niet goed op kunstgras uit de voeten kunnen. En ik geef soms ook spelers rust. Ik moet nog eens rustig nadenken over de opstelling voor de wedstrijd tegen Heracles. Het zou kunnen dat Stam en Gabri beginnen. Het zou ook zo maar kunnen van niet."
pi_43193001
quote:
Stam en Gabri mogelijk afwezig tegen Heracles
03 november 2006

Ajax-trainer Henk ten Cate wilde donderdagavond nog geen duidelijkheid geven of hij zondag in de uitwedstrijd bij Heracles Almelo een beroep doet op Jaap Stam en Gabri. Beide spelers missen bij een gele kaart de volgende competitiewedstrijd tegen kampioen PSV.

"Ik vind het geen argument dat ze bij een volgende gele kaart geschorst zijn", stelde Ten Cate. "Maar het kan natuurlijk ook dat ik vind dat sommige spelers niet goed op kunstgras uit de voeten kunnen. En ik geef soms ook spelers rust. Ik moet nog eens rustig nadenken over de opstelling voor de wedstrijd tegen Heracles. Het zou kunnen dat Stam en Gabri beginnen. Het zou ook zo maar kunnen van niet."
Tuurlijk Henk
pi_43193120
Stam en Gabri vervangen door respectievelijk Ogararu en Vertonghen. Verder mag Heitinga lekker de bank warm houden, samen met Rosales.
  vrijdag 3 november 2006 @ 00:30:12 #142
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43193270
Zo, weer terug. Was best een saaie pot, en die scheids was een drama zeg. Maargoed, dan hadden die knakkers van Austria ook eens balbezit. Manucharyan 2 ballen gehad na de rust, waarvan 1 een prima steekpass en de ander een goal. Jammer dat die bal op de lat en die grote kans 1-op-1 (van Huntelaar?) er niet in gingen...
pi_43193400
Volgens mij hebben die gasten echt geen enkel schot tussen de palen gehad. Ik kan het me in elk geval niet voor de geest halen. Scheids was idd flut.

En wat een geklooi bij de ingangen zeg, wat ging dat traaaaaag.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 3 november 2006 @ 00:37:55 #144
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43193431
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:59 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen we na vanavond Rosales nou echt eens in V&A zetten?
HeatWave, je kloon zat achter me Een gast die heel de wedstrijd op Rosales en Gabri aan het zeiken was, niet normaal. Ging nog 5 minuten voor tijd weg ook, de held op sokken.
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:36 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij hebben die gasten echt geen enkel schot tussen de palen gehad. Ik kan het me in elk geval niet voor de geest halen. Scheids was idd flut.

En wat een geklooi bij de ingangen zeg, wat ging dat traaaaaag.
Geen last van gehad. En ze waren echt slecht inderdaad. Behalve die kans die in de eerste 10 minuten weg werd gegeven. Ik hield m'n hart vast...
pi_43193469
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef Erwtensoep het volgende:
3-0
Houd van een lijntje.
pi_43193473
Ah, toen stond ik dus nog nat te regenen in de rij buiten.

Rosales was ook echt kut vandaag, eigenlijk het hele vleugelspel. Doelpunten uit vrije trappen en een corner, zegt eigenlijk genoeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door zjroentje op 03-11-2006 00:45:23 ]
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 3 november 2006 @ 00:43:29 #147
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_43193536
Ook weer terug, was inderdaad geen geweldige wedstrijd, gelukkig liepen de dode spelsituaties lekker
Jawel, je keek.
pi_43193550
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:40 schreef zjroentje het volgende:
Ah, toen stond ik dus nog nat te regenen in de rij buiten.

Rosales was ook echt kut vandaag, eigenlijk het hele vleugspel. Doelpunten uit vrije trappen en een corner, zegt eigenlijk genoeg.
Ja die rij bij Zuid J was te lang

Ik ben maar rechtsvoor ertussen geduwd hehe
pi_43193558
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja die rij bij Zuid J was te lang
Zuid J idd.

Volgens mij ben ik uiteindelijk ook in 429 ipv 428 terecht gekomen.
pi_43193588
Redelijke wedstrijd, redelijke uitslag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')