Terechte kaart voor Gabri en Stam, gewoon een stomme actie van beiden.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef Jasza het volgende:
Die scheids
Die gele kaart van Gabri sloeg nergens op, ook die van Stam vond ik overdreven.
vond ik ookquote:Op donderdag 2 november 2006 23:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Terechte kaart voor Gabri en Stam, gewoon een stomme actie van beiden.
Gabri ging met 2 benen vooruitquote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef Jasza het volgende:
Die van Gabri sloeg nergens op, ze gingen alle2 hard voor de bal
quote:Stam en Gabri mogelijk afwezig tegen Heracles
03 november 2006
Ajax-trainer Henk ten Cate wilde donderdagavond nog geen duidelijkheid geven of hij zondag in de uitwedstrijd bij Heracles Almelo een beroep doet op Jaap Stam en Gabri. Beide spelers missen bij een gele kaart de volgende competitiewedstrijd tegen kampioen PSV.
"Ik vind het geen argument dat ze bij een volgende gele kaart geschorst zijn", stelde Ten Cate. "Maar het kan natuurlijk ook dat ik vind dat sommige spelers niet goed op kunstgras uit de voeten kunnen. En ik geef soms ook spelers rust. Ik moet nog eens rustig nadenken over de opstelling voor de wedstrijd tegen Heracles. Het zou kunnen dat Stam en Gabri beginnen. Het zou ook zo maar kunnen van niet."
Tuurlijk Henkquote:Stam en Gabri mogelijk afwezig tegen Heracles
03 november 2006
Ajax-trainer Henk ten Cate wilde donderdagavond nog geen duidelijkheid geven of hij zondag in de uitwedstrijd bij Heracles Almelo een beroep doet op Jaap Stam en Gabri. Beide spelers missen bij een gele kaart de volgende competitiewedstrijd tegen kampioen PSV.
"Ik vind het geen argument dat ze bij een volgende gele kaart geschorst zijn", stelde Ten Cate. "Maar het kan natuurlijk ook dat ik vind dat sommige spelers niet goed op kunstgras uit de voeten kunnen. En ik geef soms ook spelers rust. Ik moet nog eens rustig nadenken over de opstelling voor de wedstrijd tegen Heracles. Het zou kunnen dat Stam en Gabri beginnen. Het zou ook zo maar kunnen van niet."
HeatWave, je kloon zat achter mequote:Op donderdag 2 november 2006 21:59 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen we na vanavond Rosales nou echt eens in V&A zetten?
Geen last van gehad. En ze waren echt slecht inderdaad. Behalve die kans die in de eerste 10 minuten weg werd gegeven. Ik hield m'n hart vast...quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:36 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij hebben die gasten echt geen enkel schot tussen de palen gehad.Ik kan het me in elk geval niet voor de geest halen. Scheids was idd flut.
En wat een geklooi bij de ingangen zeg, wat ging dat traaaaaag.
Ja die rij bij Zuid J was te langquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:40 schreef zjroentje het volgende:
Ah, toen stond ik dus nog nat te regenen in de rij buiten.
Rosales was ook echt kut vandaag, eigenlijk het hele vleugspel. Doelpunten uit vrije trappen en een corner, zegt eigenlijk genoeg.
Zuid J idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |