abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43230042
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:43 schreef JAM het volgende:

[..]

Woonplaats; Vlissingen. Ik zeg u, wat hebt u te zoeken in Amsterdam? Zou u niet eens een lidmaatschap van Club Brugge overwegen?
Volgens mij zit er in mijn kleine teen nog meer Ajax gevoel dan in jouw hele lichaam . Kan ik in Vlissingen wonen of in Rabat, dat maakt mij niet uit .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:49:34 #277
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_43230059
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:45 schreef BoNi het volgende:
Yes, het is weer eens tijd voor die discussie, die hebben we immers nog niet gehad
Ik kan mij goed voorstellen dat de ware Amsterdammers soms een beetje moeten overgeven als ze om zich heen kijken in het stadion.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:51:18 #278
37950 JAM
pi_43230102
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Volgens mij zit er in mijn kleine teen nog meer Ajax gevoel dan in jouw hele lichaam . Kan ik in Vlissingen wonen of in Rabat, dat maakt mij niet uit .
Oh, dat weet ik wel zeker. Bij mij is werkelijk geen greintje sympathie voor Ajax te bekennen. Ik vraag me enkel af waar dat vandaan komt. Ik bedoel; je komt uit Vlissingen en op een dag denk je: 'Bij Zeus, waar is de mohel, ik laat me besnijden.'
Ik vind het voor de rest ook niet erg hoor, ik vraag me alleen af waar het vandaan komt.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_43230105
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:49 schreef JAM het volgende:

[..]

Ik kan mij goed voorstellen dat de ware Amsterdammers soms een beetje moeten overgeven als ze om zich heen kijken in het stadion.
Kunnen alleen Amsterdammers Ajacieden zijn? Lijkt mij sterk.
pi_43230128
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:51 schreef JAM het volgende:

[..]

Oh, dat weet ik wel zeker. Bij mij is werkelijk geen greintje sympathie voor Ajax te bekennen. Ik vraag me enkel af waar dat vandaan komt. Ik bedoel; je komt uit Vlissingen en op een dag denk je: 'Bij Zeus, waar is de mohel, ik laat me besnijden.'
Ik vind het voor de rest ook niet erg hoor, ik vraag me alleen af waar het vandaan komt.
Weet ik veel. Kan er ook niet aan doen .
In Southern Sun
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:53:04 #281
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_43230148
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:49 schreef JAM het volgende:

[..]

Waar men vandaan komt interesseert me geen reet, de houding en instelling van sommige mensen op de tribune doet mij soms meer 'een beetje overgeven'...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:54:46 #282
37950 JAM
pi_43230184
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Kunnen alleen Amsterdammers Ajacieden zijn? Lijkt mij sterk.
Nou ja, ik zie iemand uit Uitgeest niet zo snel bij Den Haag op de tribune zitten. .
pi_43230245
Maar ik mag wel supporter van Club Brugge zijn?
In Southern Sun
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:59:13 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43230294
Mensen uit andere steden en dorpen heb ik, mits geen debiel accent, geen problemen mee.

Vorige wedstrjid die "gangsta reppers" die het over "tjek die weerie schot, die tranga is dope" hadden, die mogen zonder ENIG pardon zo van de bovenste ring de gracht in gemieterd worden, geen hond die dat soort idioten mist op deze planeet. . Ga naar kickboxen ofzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:59:31 #285
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_43230305
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:54 schreef JAM het volgende:

[..]

Nou ja, ik zie iemand uit Uitgeest niet zo snel bij Den Haag op de tribune zitten. .
Dat is ook logisch. Den Haag is voor niemand aansprekend, tenzij je er in je kinderjaren verplicht elke zondagmiddag heen bent gesleept door je vader.
Gourmetten of steengrillen?
pi_43230325
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar ik mag wel supporter van Club Brugge zijn?
Nee, want een NEderlander mag geen fan zijn van Belgen
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:02:18 #287
37950 JAM
pi_43230372
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is ook logisch. Den Haag is voor niemand aansprekend, tenzij je er in je kinderjaren verplicht elke zondagmiddag heen bent gesleept door je vader.
Het giert loeihard door je aderen, dat groen-gele bloed. Daar kunnen ze in Vlissingen nog iets van leren! .
pi_43230395
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:02 schreef JAM het volgende:

[..]

Het giert loeihard door je aderen, dat groen-gele bloed. Daar kunnen ze in Vlissingen nog iets van leren! .
.
In Southern Sun
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:03:20 #289
37950 JAM
pi_43230404
Kijk, je zoekt maar uit van wie je supporter wil zijn, ik vraag me alleen ernstig af hoe het toch komt dat elke teringboer nu persé voor Ajax moet zijn. Waarom niet voor...weet ik veel, Cambuur?
pi_43230484
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:03 schreef JAM het volgende:
Kijk, je zoekt maar uit van wie je supporter wil zijn, ik vraag me alleen ernstig af hoe het toch komt dat elke teringboer nu persé voor Ajax moet zijn. Waarom niet voor...weet ik veel, Cambuur?
Ja want je bent er geboren dus moet je per sé voor de dichtsbijzijnde club zijn.
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:07:41 #291
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_43230519
quote:
Ik woon zelf in Alkmaar en ik moet zeggen dat het mij juist stoort dat elke teringboer hier de laatste 2 jaar opeens is gaan roepen "Ik ben voor AZ, want die komen uit Alkmaar" waar je ze eerst nooit over voetbal hoorden, of waar ze nog voor Ajax juichten in '95.

De allereerste keer dat ik in een voetbal stadion kwam was tijdens een Ajax - Feyenoord. Ik weet niet meer precies hoe oud ik was, ik weet niet meer wat ik aan had, ik weet niet meer hoe alles onderweg er uitzag; maar ik zal nooit vergeten hoe mooi ik het vond om Ajax Feyenoord een pak op de broek te zien geven waar je u tegen zegt. Sindsdien ben ik Ajacied. Ik zie echt niet in, waarom het plaatsgebonden moet zijn.

Overigens ben ik zeer regelmatig in Amsterdam, maar dat terzijde.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:09:50 #292
37950 JAM
pi_43230570
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:06 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ja want je bent er geboren dus moet je per sé voor de dichtsbijzijnde club zijn.
Vertel me nu eens, wat trekt men nou allemaal naar Ajax? Ik bedoel, het stadion is strontlelijk en zo sfeerloos als de WC's in een bordeel, het gemiddelde bioscoop publiek is levendiger dan wat zich daar supporter noemt en in het veld staan enkel overbetaalde buitenlanders. Wat maakt dat Ajax nou zo aantrekkelijk?
pi_43230589
quote:
Ah, nu ben ik een teringboer. Donder toch lekker uit dit topic met je gekanker, dat doe je maar bij je groengele vriendjes.
In Southern Sun
pi_43230601
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:09 schreef JAM het volgende:

[..]

Vertel me nu eens, wat trekt men nou allemaal naar Ajax? Ik bedoel, het stadion is strontlelijk en zo sfeerloos als de WC's in een bordeel, het gemiddelde bioscoop publiek is levendiger dan wat zich daar supporter noemt en in het veld staan enkel overbetaalde buitenlanders. Wat maakt dat Ajax nou zo aantrekkelijk?
Anders bekijk je het ff niet subjectief als je antwoord wil krijgen.

Genoeg gepraat erover.
pi_43230618
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:09 schreef JAM het volgende:
Wat maakt dat Ajax nou zo aantrekkelijk?
Dat moet je voelen en is niet uit te leggen.
In Southern Sun
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:12:53 #296
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43230652
Ik ben het er wel mee eens, ik denk dat we vanaf nu bij de geboorte van een baby aan de hand van de geografische locatie maar in de geboorteakte op moeten nemen voor welke club hij of zij moet zijn. Bij een hemelsbreed gelijke afstand stel ik voor om via de ANWB routeplanner de club te kiezen waarvan de reisafstand het kortst is. Om de ouders tegemoet komen mogen ze dit laatste ook nog veranderen naar de meest economische route.
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:14:29 #297
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_43230699
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:12 schreef twi het volgende:
Ik ben het er wel mee eens, ik denk dat we vanaf nu bij de geboorte van een baby aan de hand van de geografische locatie maar in de geboorteakte op moeten nemen voor welke club hij of zij moet zijn. Bij een hemelsbreed gelijke afstand stel ik voor om via de ANWB routeplanner de club te kiezen waarvan de reisafstand het kortst is. Om de ouders tegemoet komen mogen ze dit laatste ook nog veranderen naar de meest economische route.
.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:15:20 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43230714
Ik denk dat ik maar een ADO sjaaltje ga kopen nu. Mag dat, JAM?
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:15:37 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43230723
Als ik ergens niet voor kan zijn is het die sjagerijnige, agressieve, ultra negatievelingen die hagenezen heten.

Het zelfmoord percentage moet dat zowat 100% zijn, die gasten hebben nooit een lach op hun gezicht, pure blinde haat tegen Amsterdam, en zijn zo dom als wat..

Soort f'noorders, maar dan helemaal zonder enige vorm van succes of oude glorie..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 4 november 2006 @ 13:16:43 #300
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43230756
Kom op he, HeatWave, da's niet waar. Ze hebben Aadje Mansveld nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')