Volgens mij zit er in mijn kleine teen nog meer Ajax gevoel dan in jouw hele lichaamquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:43 schreef JAM het volgende:
[..]
Woonplaats; Vlissingen. Ik zeg u, wat hebt u te zoeken in Amsterdam? Zou u niet eens een lidmaatschap van Club Brugge overwegen?
Ik kan mij goed voorstellen dat de ware Amsterdammers soms een beetje moeten overgeven als ze om zich heen kijken in het stadion.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:45 schreef BoNi het volgende:
Yes, het is weer eens tijd voor die discussie, die hebben we immers nog niet gehad
Oh, dat weet ik wel zeker. Bij mij is werkelijk geen greintje sympathie voor Ajax te bekennen. Ik vraag me enkel af waar dat vandaan komt. Ik bedoel; je komt uit Vlissingen en op een dag denk je: 'Bij Zeus, waar is de mohel, ik laat me besnijden.'quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in mijn kleine teen nog meer Ajax gevoel dan in jouw hele lichaam. Kan ik in Vlissingen wonen of in Rabat, dat maakt mij niet uit
.
Kunnen alleen Amsterdammers Ajacieden zijn? Lijkt mij sterk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat de ware Amsterdammers soms een beetje moeten overgeven als ze om zich heen kijken in het stadion.
Weet ik veel. Kan er ook niet aan doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik wel zeker. Bij mij is werkelijk geen greintje sympathie voor Ajax te bekennen. Ik vraag me enkel af waar dat vandaan komt. Ik bedoel; je komt uit Vlissingen en op een dag denk je: 'Bij Zeus, waar is de mohel, ik laat me besnijden.'
Ik vind het voor de rest ook niet erg hoor, ik vraag me alleen af waar het vandaan komt.
Waar men vandaan komt interesseert me geen reet, de houding en instelling van sommige mensen op de tribune doet mij soms meer 'een beetje overgeven'...quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat de ware Amsterdammers soms een beetje moeten overgeven als ze om zich heen kijken in het stadion.
Nou ja, ik zie iemand uit Uitgeest niet zo snel bij Den Haag op de tribune zitten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kunnen alleen Amsterdammers Ajacieden zijn? Lijkt mij sterk.
Dat is ook logisch. Den Haag is voor niemand aansprekend, tenzij je er in je kinderjaren verplicht elke zondagmiddag heen bent gesleept door je vader.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie iemand uit Uitgeest niet zo snel bij Den Haag op de tribune zitten..
Nee, want een NEderlander mag geen fan zijn van Belgenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar ik mag wel supporter van Club Brugge zijn?
Het giert loeihard door je aderen, dat groen-gele bloed. Daar kunnen ze in Vlissingen nog iets van leren!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is ook logisch. Den Haag is voor niemand aansprekend, tenzij je er in je kinderjaren verplicht elke zondagmiddag heen bent gesleept door je vader.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Het giert loeihard door je aderen, dat groen-gele bloed. Daar kunnen ze in Vlissingen nog iets van leren!.
Ja want je bent er geboren dus moet je per sé voor de dichtsbijzijnde club zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:03 schreef JAM het volgende:
Kijk, je zoekt maar uit van wie je supporter wil zijn, ik vraag me alleen ernstig af hoe het toch komt dat elke teringboer nu persé voor Ajax moet zijn. Waarom niet voor...weet ik veel, Cambuur?
Ik woon zelf in Alkmaar en ik moet zeggen dat het mij juist stoort dat elke teringboer hier de laatste 2 jaar opeens is gaan roepen "Ik ben voor AZ, want die komen uit Alkmaar" waar je ze eerst nooit over voetbal hoorden, of waar ze nog voor Ajax juichten in '95.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:03 schreef JAM het volgende:
Kijk, je zoekt maar uit van wie je supporter wil zijn, ik vraag me alleen ernstig af hoe het toch komt dat elke teringboer nu persé voor Ajax moet zijn. Waarom niet voor...weet ik veel, Cambuur?
Vertel me nu eens, wat trekt men nou allemaal naar Ajax? Ik bedoel, het stadion is strontlelijk en zo sfeerloos als de WC's in een bordeel, het gemiddelde bioscoop publiek is levendiger dan wat zich daar supporter noemt en in het veld staan enkel overbetaalde buitenlanders. Wat maakt dat Ajax nou zo aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want je bent er geboren dus moet je per sé voor de dichtsbijzijnde club zijn.
Ah, nu ben ik een teringboer. Donder toch lekker uit dit topic met je gekanker, dat doe je maar bij je groengele vriendjes.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:03 schreef JAM het volgende:
Anders bekijk je het ff niet subjectief als je antwoord wil krijgen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:09 schreef JAM het volgende:
[..]
Vertel me nu eens, wat trekt men nou allemaal naar Ajax? Ik bedoel, het stadion is strontlelijk en zo sfeerloos als de WC's in een bordeel, het gemiddelde bioscoop publiek is levendiger dan wat zich daar supporter noemt en in het veld staan enkel overbetaalde buitenlanders. Wat maakt dat Ajax nou zo aantrekkelijk?
Dat moet je voelen en is niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:09 schreef JAM het volgende:
Wat maakt dat Ajax nou zo aantrekkelijk?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:12 schreef twi het volgende:
Ik ben het er wel mee eens, ik denk dat we vanaf nu bij de geboorte van een baby aan de hand van de geografische locatie maar in de geboorteakte op moeten nemen voor welke club hij of zij moet zijn. Bij een hemelsbreed gelijke afstand stel ik voor om via de ANWB routeplanner de club te kiezen waarvan de reisafstand het kortst is. Om de ouders tegemoet komen mogen ze dit laatste ook nog veranderen naar de meest economische route.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |