Dat was gelogen denk ik. Even later hoorde Jack Sawyer nog schreeuwen door dat ding.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef Chen het volgende:
Een paar episodes terug zei die vrouw toch dat die intercom al jaren niet meer werkte?
Nee, er stond een - in dat ding dus ze was op dat moment niet zwanger.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Iemand ervaring met zwangerschapstesten trouwens? Dat resultaat van Kate betekent toch dat zij zwanger was? Waarom zei ze daarna "I almost had a baby"?
volgens mij was het resultaat negatief. ze was dus niet zwanger, en moest daar blijkbaar hard om huilen. Ik denk dat het zwanger worden voor haar een reden zou zijn om te settelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat was gelogen denk ik. Even later hoorde Jack Sawyer nog schreeuwen door dat ding.
Iemand ervaring met zwangerschapstesten trouwens? Dat resultaat van Kate betekent toch dat zij zwanger was? Waarom zei ze daarna "I almost had a baby"?
Ik denk dat ze alles vervalst heeft. Volgens mij had ze eerder ook een stapel vervalste paspoorten.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:40 schreef octopussy het volgende:
Ik begrijp trouwens niet helemaal hoe je kan trouwen onder een valse naam. Ze heeft dan blijbaar een zooitje documenten vervalst. Of doen ze daar niet aan in de VS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Symer op 09-11-2006 18:55:20 ]
Wat ik ook vaag vond, is dat haar man haar niet herkende??Hij spoorde toch fugitives op?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:40 schreef octopussy het volgende:
Ik begrijp trouwens niet helemaal hoe je kan trouwen onder een valse naam. Ze heeft dan blijbaar een zooitje documenten vervalst. Of doen ze daar niet aan in de VS?
WATTTTTTTTquote:Op donderdag 9 november 2006 19:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Alex is Ben zn dochter![]()
![]()
Had ik niet verwacht, oftwel, de man van Roussau.
Rousseau was al zwanger toen ze op het eiland strandde en haar man heette Robert. Dus Ben heet eigenlijk Robert (en is Frans) en liegt dat hij op het eiland geboren is en Rousseau speelde onder 1 hoedje met hem toen ze hem in een net hing en in de rug schoot. Dat, of Ben is niet de vader van Alex.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:40 schreef Suerte het volgende:
Maar hoe kan dat nou?Ben is toch op het eiland geboren??En Rousseau heeft Ben toen gevangen, ik neem aan dat ze hem wel herkend zou hebben..
![]()
Misschien heeft het feit dat Alex en Carl de enige niet-volwassenen zijn er ook iets mee te maken.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:07 schreef edejong het volgende:
mmm, vond het dus niet als enige een zwakke aflevering, al ben ik wel benieuwd wat die Ben met Alex heeft, mischien horen hun nog tot de goede ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |