SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf van mn UserIcon af Admins :@
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo gek toch?![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:34 schreef 7eVeNL het volgende:
Gelet op de Promo's van de herfst final, denk ik dat dit gaat gebeuren;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo gek toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:34 schreef 7eVeNL het volgende:
Gelet op de Promo's van de herfst final, denk ik dat dit gaat gebeuren;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo gek toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb het gezienquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:50 schreef Miguel het volgende:
Hey Suerte, gisteren Hurley nog gezien bij Conan? Ben wel benieuwd naar die 'Deck the halls' film
Dat filmpje tegen La Bamba bij de 'verkiezingen' was trouwens echt goedEn daarna die filmpjes tegen Conan. 'Hey! Nice shoes'
Vond dat verhaal over dat spel wat hij speelt met zijn vriendin in de slaapkamer maar raarquote:Op woensdag 8 november 2006 00:52 schreef MaJo het volgende:
Zag trouwens een ander stukje hurley interview: http://www.youtube.com/watch?v=XdS7m8WJOiw Het lijkt wel alsof ie niet helemaal spoort
Ja dat stukje bedoel ik inderdaad, het lijkt wel alsof hij niet helemaal spoort?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:00 schreef Suerte het volgende:
[..]
Vond dat verhaal over dat spel wat hij speelt met zijn vriendin in de slaapkamer maar raarIk snapte het ook niet echt geloof ik, misschien moet je erbij zijn om het leuk te vinden
![]()
Heb die toevallig net vanavond ontdektquote:Op woensdag 8 november 2006 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://abc.go.com/primetime/lost/connections/index
Volgens mij spoort hij idd nietquote:Op woensdag 8 november 2006 02:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat stukje bedoel ik inderdaad, het lijkt wel alsof hij niet helemaal spoort?
Wat dacht je van Locke die bij de grote liefde van Sayid iets komt repareren!quote:Op woensdag 8 november 2006 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb die toevallig net vanavond ontdektWel interessant trouwens, er zitten wat links tussen die ik niet gezien had (zoals Sayid die bij iemand op de achtergrond op tv was). Hurley op de achtergrond op tv bij Jin was me wel opgevallen
Ja die is ook coolquote:Op woensdag 8 november 2006 10:18 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
Wat dacht je van Locke die bij de grote liefde van Sayid iets komt repareren!
Zoiets staat ook op de S2 DVD's... Maar daar is het lastiger kijken...quote:Op woensdag 8 november 2006 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Coolquote:Op woensdag 8 november 2006 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
welkom, welkom!! ik was eigenlijk gelijk helemaal hooked na de pilot, maarja wie ben ikquote:Op woensdag 8 november 2006 17:22 schreef Kantar het volgende:
*nieuwe Lost fan meldt zicht*![]()
Echt zo raar, bijna twee jaar geleden heb ik de pilot van Lost gekeken en vond het echt ongelooflijk slaapverwekkend. Ik heb hem toen zelfs niet eens afgekeken volgens mij, en voor de rest ook geen aandacht meer besteed aan de serie. Tot een (nieuwe) klasgenote mij de hele ''stalkte'' en me probeerde over te halen om het toch te gaan kijken, want ze wist zeker dat ik het leuk zou vinden. Nou ja, goed, na een tijdje heb ik maar toegegeven en haar dvd's geleend. We zijn nu twee weken verder en ik heb eergister 3x05 gekeken.Hoezo addict?
![]()
En dan kom ik er net ook nog eens achter dat de komende aflevering de fall-finale is..
Fijn is dat, ben ik net helemaal verslaafd, lassen ze een pauze in..
![]()
Maar goed, vanaf nu ben ik dus ook een trouwe Lost-fan.![]()
Welkomquote:Op woensdag 8 november 2006 17:22 schreef Kantar het volgende:
*nieuwe Lost fan meldt zicht*![]()
Echt zo raar, bijna twee jaar geleden heb ik de pilot van Lost gekeken en vond het echt ongelooflijk slaapverwekkend. Ik heb hem toen zelfs niet eens afgekeken volgens mij, en voor de rest ook geen aandacht meer besteed aan de serie. Tot een (nieuwe) klasgenote mij de hele tijd ''stalkte'' en me probeerde over te halen om het toch te gaan kijken, want ze wist zeker dat ik het leuk zou vinden. Nou ja, goed, na een tijdje heb ik maar toegegeven en haar dvd's geleend. We zijn nu twee weken verder en ik heb eergister 3x05 gekeken.Hoezo addict?
![]()
En dan kom ik er net ook nog eens achter dat de komende aflevering de fall-finale is..
Fijn is dat, ben ik net helemaal verslaafd, lassen ze een pauze in..
![]()
Maar goed, vanaf nu ben ik dus ook een trouwe Lost-fan.![]()
Beter is om het helemaal te missen tot ze stoppen. Dan kan je alle seizoenen in 1 week bekijkenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
WelkomIk heb zelf Lost pas halverwege seizoen 2 ontdekt (had er nog nooit van gehoord zelfs
) wat wel weer als voordeel had dat ik seizoen 1 en 2 kon kijken en toen meteen verder kon kijken volgens het USA schema
Inderdaad wel balen dat ze zo'n flinke pauze gaan inlasten.. Maar aan de andere kant moet ik ook hard bezig aan mijn afstuderen dus voor mij komt het wel goed uit
Jij bent de enige die haar mistquote:Op woensdag 8 november 2006 16:37 schreef BlueCurl het volgende:
tvp en tevens vraag ik me af waar claire ineens heen is. je ziet er niet meer echt..
Hey! Dat had ik nog helemaal niet bedacht.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:20 schreef koentje.k het volgende:
Waarom wordt Ben niet beter gemaakt door het eiland? Ik zit net een oude aflevering te kijken en dat zette me aan het denken... Zou dat komen omdat Ben een Bad-Guy is?
Zo heb ik ook nog niemand gehoord over het feit dat er in 3x01 als ze uit zoomen van het dorpje er een vogel vliegt... dat is de 2e vogel in de serie.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey! Dat had ik nog helemaal niet bedacht.
Das een goeiequote:Op woensdag 8 november 2006 19:20 schreef koentje.k het volgende:
Waarom wordt Ben niet beter gemaakt door het eiland? Ik zit net een oude aflevering te kijken en dat zette me aan het denken... Zou dat komen omdat Ben een Bad-Guy is?
Lijkt me niet, en je hebt ze toch al op je pc staanquote:Op woensdag 8 november 2006 20:45 schreef Darklight het volgende:
Kut, na morgen weer een lange pauze
Ze gaan toch herhaliingen uitzenden tijdens de pauze?
Vanaf volgende week komt er een nieuwe serie, 'Day Break' heet het.Denk niet dat ik ga kijken; ik vond het er duf uitzienquote:Op woensdag 8 november 2006 20:45 schreef Darklight het volgende:
Kut, na morgen weer een lange pauze
Ze gaan toch herhaliingen uitzenden tijdens de pauze?
Ergens een promoquote:Op woensdag 8 november 2006 20:56 schreef Suerte het volgende:
[..]
Vanaf volgende week komt er een nieuwe serie, 'Day Break' heet het.Denk niet dat ik ga kijken; ik vond het er duf uitzien![]()
Helaas niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:53 schreef Isegrim het volgende:
Is abc eigenlijk te ontvangen in NL?
Lijkt mij wel leuk, Groudhog Day in serie-vorm. Ik hoop alleen niet dat die kerel elke aflevering aan z'n vriendin uit gaat leggen wat er aan de hand is, want dat zou snel gaan vervelen.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:56 schreef Suerte het volgende:
[..]
Vanaf volgende week komt er een nieuwe serie, 'Day Break' heet het.Denk niet dat ik ga kijken; ik vond het er duf uitzien![]()
De promo ziet er wel leuk uit, de vraag is of de serie ook leuk isquote:Op woensdag 8 november 2006 21:28 schreef Suerte het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=crF-_BMqVVs
Promo Day Break
Maarehm... is dat niet gewoon hetzelfde als die serie waarquote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk, Groudhog Day in serie-vorm. Ik hoop alleen niet dat die kerel elke aflevering aan z'n vriendin uit gaat leggen wat er aan de hand is, want dat zou snel gaan vervelen.
Ik zou zeggen: kijk volgende weekquote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
De promo ziet er wel leuk uit, de vraag is of de serie ook leuk is![]()
Verrek!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:18 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
Wat dacht je van Locke die bij de grote liefde van Sayid iets komt repareren!
Dat had ik ook ja, toen ik dat fragment zag.Kan het me ook niet meer herinneren.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:39 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Verrek!
Gewoon een halve minuut aan het lullen en zelfs 'mr locke', lag ik soms te slapen tijdens die uitzending![]()
*dvd opzoekt*quote:Op donderdag 9 november 2006 00:44 schreef Suerte het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja, toen ik dat fragment zag.Kan het me ook niet meer herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |