Oh laat maar, ik weet het alquote:Op donderdag 2 november 2006 20:11 schreef Suerte het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat of Sawyer of Kate of Ben volgende week dood gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:12 schreef Symer het volgende:
[..]"Close your eyes" toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
[..]Ik vraag meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest ook heel de tijd denken aan die piloot uit de trailerquote:Op donderdag 2 november 2006 20:27 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het er best komisch uitzien hoe Eko tegen een boom aan werd geslagen door die hand enzo![]()
Nu weten we ook wat er met die piloot is gebeurt
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:28 schreef Suerte het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik weet het al![]()
Over de promo:Nee, Locke blijkt ook een chirurg te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want dat is natuurlijk destiny
![]()
Mr. Eko kwam toch aan z'n eind zoals hij is? Stoe met opgeheven hoofd, hij wou er immers niet aan geloven om z'n excuus aan te bieden en vergiffenis te vragen. Dat vond "the Monster" niet leuk en hij vermoord Mr. Ekoquote:Op donderdag 2 november 2006 20:48 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik moest ook heel de tijd denken aan die piloot uit de trailer
Anyway, erg kut dat Eko dood is, ik vond hem toch wel zo'n stoere "niemand kan met hem fucken" karakter, zo is hij ook gebracht. Lullig dat hij dan zo aan zijn eind moet komen, zeker nadat hij de vorige keer een stare-contest van de black smoke gewonnen had.
Die twee nieuwe voegen inderdaad niet veel toe [dat het meisje er ineens opkwam om alle TV's uit te proberen was ook erg geforceerd], maar het meisje is wel best leuk om naar te kijken![]()
Ik weet ook niet of ik Juliette moet vertrouwen, iets vertelt me dat ze door Ben onder druk is gezet om Jack te misleiden, aangezien zij van alle Others nog het meeste zijn vertrouwen gewonnen heeft [het lijkt wel of ze een beetje verliefd op hem is].
De trailer van volgende week is té heerlijk!
Waarom heb ik dat gemist? Ben jij of ik stoned?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef koentje.k het volgende:
[..]
en die twee andere kunnen wel leuk worden als we wat komen te weten over de achtergrond. Dat zij met Sawyer heeft geslapen in kamer 48 op de 6e verdieping met 4 kamers verderop Jack die zn 42e verjaardag viert...![]()
Dat was een voorbeeld van de sick minds die achter deze serie zitten met de Numbers: 4, 8, 15, 16, 23, 42quote:Op donderdag 2 november 2006 21:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat gemist? Ben jij of ik stoned?
Nee, Locke zegt: "He says we're next", daaruit kun je afleiden dat Eko "You're next" zei. Volgens mij dan.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:03 schreef Jivis het volgende:
Eko zei "we're next", niet "you're next".
Volgende week Sawyerquote:Op donderdag 2 november 2006 22:34 schreef Mip1988 het volgende:
vette ep!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |