Het lijkt ligt nu in de ijskast te wachten?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:14 schreef beelz het volgende:
26 januari kan ik niet, dan heb ik een begrafenis
Dat is over ruim 3 maanden.. Toch gecondoleerdquote:Op donderdag 2 november 2006 14:14 schreef beelz het volgende:
26 januari kan ik niet, dan heb ik een begrafenis
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:38 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Het lijkt ligt nu in de ijskast te wachten?
Ja muzikaal zeker, maarja live is het allebei genieten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:53 schreef Herr_Munk het volgende:
Zekers!
Ik heb trouwens ook dat Flogging Molly binnenkort weer eens een bezoekje komt brengen.
Die vindt ik net iets beter dan de murphy´s to be honest....
Zie je daar.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:44 schreef Sethje het volgende:
Ze komen weer knallen, paar dagen later ook in paradiso dacht ik.
Wie gaat? Ikke zeker en dat op mn verjaardag nog wel..genieten!
Hehe vrijdag in 013? Ben je te herkennen aan je John de Wolf tattoo ?quote:
Anders ik welquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:14 schreef Sethje het volgende:
ik heb er zin innnnnnnnn
Voor die tijd is het allang afgelopen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:35 schreef Sethje het volgende:
Hehe ja ik ga smiddags ergens 1 euro bier doen denk ik. lekker gek doen bij dkm en dan om 0.30 trein naar huis anders kan ik niet thuis komen:)
Flink voorprogramma danquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:35 schreef Sethje het volgende:
Nee hoor..19.00 zaal open..19.45 voorprogramma. DKM zal rond 22.00 starten, of later... 013 verwaacht dat de show rond 23.30 is afgelopen.
En dat leert ook de ervaring bij de andere keer DKM in 013...
Ik dacht dat het er maar één was.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 04:23 schreef Sethje het volgende:
ja 2 bands he, alllebei ongeveer 45 minute ofzo
Kon je geen kaartje krijgen ?quote:
Daar in de W2 was ik ook, die tour heb ik ze ook nog in Nijmegen gezien. Er was ook nog een 3e band bij toen. 1e tour met Al Barr nadat Mike McColgan uit de band was gestapt. Heb daar nog Boys On The Docks op het podium meegezongen en een leuke Curse Of A Fallen Soul single aan overgehouden. Ik had overigens al wel van ze gehoordquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:08 schreef tong80 het volgende:
Jaren geleden ging ik in de Willem 2 naar de band Agnostic front kijken. Een nieuw Amerikaans bandje in het voorprogramma. Waren dus de Dropkicks. Ik wist gelijk die gaan groot worden. Had voordien nooit van ze gehoord.
United we stand devided we fall!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:34 schreef Sethje het volgende:
ik ben zowiezo al vet maja het was gewoon zo hard en heerlijk en super:D:D whoei.... say hey johnny boy the batlle call..
BrauN! Misschien hebben we wel onbewust contact gemaakt, zonder dat we het wisten!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:49 schreef BrauN het volgende:
Ik heb ook genoten.
Runnin' Riot vond ik juist wel vet, belabberd geluid stoorde ik me niet zo aan. Gewoon lekkere rauwe muziek. Big D vond ik maar matig, da's niet helemaal mijn ding.
DKM waren uiteraard prima, lekker showtje!
Ben normaal meer 'n clubganger, techno kan ik ook wel waarderen, maar zo'n concert als dit was eens een lekkere afwisseling op het gebruikelijke gebeuren. Ga ik zeker nog wel 'ns een keer doen. 't Scheelde natuurlijk ook dat 013 een minuutje of 5 lopen is vanaf mijn stulpje...
Whehe, goed kans dat ik je een knal voor je smoel heb gegeven ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:54 schreef Nosh het volgende:
[..]
BrauN! Misschien hebben we wel onbewust contact gemaakt, zonder dat we het wisten!
Die derde band (hoofdact volgens mij?) was de Mighty Mighty Bosstones toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:07 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Daar in de W2 was ik ook, die tour heb ik ze ook nog in Nijmegen gezien. Er was ook nog een 3e band bij toen. 1e tour met Al Barr nadat Mike McColgan uit de band was gestapt. Heb daar nog Boys On The Docks op het podium meegezongen en een leuke Curse Of A Fallen Soul single aan overgehouden. Ik had overigens al wel van ze gehoord![]()
Nu haal ik het niet meer in mijn hoofd naar een optreden van hun te gaan, teveel pinkpopspringpubliek.
Heerlijke sound, Oi oi oi! Running Riot was ook echt heerlijk wat dat betreft, lekker ruwquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:41 schreef Happel het volgende:
'So we smashed up the town,wherever we may be, Cuz he missed the fucking penalty... ' - The Business![]()
Ja is een versie van Sinead, Foggy Dew is een tradionele Ierse songquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:13 schreef evil-me het volgende:
is de intro van sinead o conner? (ik ken geen andere sinead)
Ik stond wel héél waardig op! Hoor!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:06 schreef evil-me het volgende:
whaha ik heb Nosh zien vallen hij dook ergens rechtsvoor het publiek in.
Hier een review van de 2de verhoging naast de geluidstoren.
"You're shit and you know it, you're a middleclass wanker and show it. You're shit and you know it, I see through your image, it's bullshit!"quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:41 schreef Happel het volgende:
For Boston vind ik echt een flutnummer. Schreeuwerige herrie. Verder zijn er maar weinig slechte nummers van DKM. Baal echt dat ik gisteren op het laatste moment niet kon.
'So we smashed up the town,wherever we may be, Cuz he missed the fucking penalty... ' - The Business![]()
Ik kom bijna wekelijks in 013 en ik moet zeggen, zo brak als bij DKM heb ik het niet vaak meegemaakt, was echt heel slecht. En al helemaal voor 013, doorgaans is het geluid echt top gewoon.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef nectarientje het volgende:
ha! Ik heb Nosh ook zien vallen![]()
Weet iemand wat het eerste nummer van de toegift was? Of ja toegift, maar dat dus.. Beetje meer riverdanceachtig ritme erdoor en niemand uit mijn vriendengroep weet ik wat bedoel!
Ik vond het geluid trouwens zwaar tegenvallen! Ik ben voor het laatst in 013 geweest met een optreden van de Toy Dolls en dat klonk een stuk beter.
Er is geen BK in Tilburg.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef nogal het volgende:
Was er vrijdag ook bij. De 1e hoofdact heb ik niet eens gezien want we kwamen te laat doordat we
eerst nog ff naar de Mac wouden (konden geen burgerking vinden) 2e act kwamen we halverwegen
binnen maar was niet echt geweldig. DKM zelf was wel echt goed, lekkere show, en die gitarist
die het publiek in sprong was helemaal mooi. Een vriendin van mij die mee was stond op het podium op
een gegeven moment, was wel grappigZe maakte er wel een show van iig! ik heb genoten
Maart 2005...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef evil-me het volgende:
ik denk ook dat het shipping up to boston is. Toy dolls is niet zo lang geleden nouja ok misschien vorig jaar maart.
ja nou en!quote:
Je moet dat idd zelf wetenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja nou en!Als ik er nou niet vaker kom
![]()
![]()
![]()
sja, ik kom er alleen als iemand ineens rondmailt dat er iets leuks komt en ach, doe eens gek en ga meequote:Op maandag 29 januari 2007 22:30 schreef Herr_Munk het volgende:
Je moet dat idd zelf wetenmaar evil-me vond het niet zo lang geleden en maart 2005 vind ik een flinke tijd... ( ik kom ook echt iedere week in 013)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |