Valt reuze mee hoor. Ik vind Finn al zo'n mensje met eigen karaktertje dat ik ook helemaal vergeet dat ie een baby is soms. Denk dat veel ouders dat met hun eigen ukkie hebben.quote:
Of je nou bv in een flesje moet doen of wat poeder met water maakt niet veel verschil vind ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:23 schreef Tamea het volgende:
Sjak, ik ben ook erg blij dat we niet hoeven te rommelen met flesjes enzo. Finn drink de bv uit de fles gelukkig op kamertemperatuur, dus als we ergens heengaan is het hop fles in de tas en als ie honger heeft kunnen we die fles meteen geven.
Djeez, hoe naïef kan ik zijn??quote:Op donderdag 16 november 2006 10:25 schreef Moonah het volgende:
Maar bij spruw moeten er toch witte stipjes in het mondje zichtbaar zijn? Want die heeft Thies niet. Of is dat slechts één van de symptomen? Want steken heb ik ook wel eens...
*toch maar eens goed inlezen gaat...
Maar hoe doe je dat als je bv. de stad in gaat of naar iets anders wat geen huis van een bekende is? Thermosfles met warm water mee ofzo? Bij poeder bedoel ik dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Of je nou bv in een flesje moet doen of wat poeder met water maakt niet veel verschil vind ik.
En ik zet het flesje meestal even in een bakje heet water. Dan is het zo op temperatuur![]()
En tegenwoordig ook online te bestellen:quote:Op donderdag 16 november 2006 11:00 schreef snoopy het volgende:
Wat ik trouwens ook wel handig vind is het bv-hemd dat ik laatst heb gekocht. Wat mij tegenstaat aan het bv geven in het openbaar is dat ik dan met een half blote buik zit. En dat hemd is echt een oplossing![]()
Zeker nu in de winter!
Volgens het borstvoedingsvriendelijke introductieschema kan pap vanaf zeven maanden gegeven worden en dan kan het net zo goed vervangen worden door brood.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:26 schreef lcicle het volgende:
Hoe belangrijk is eigenlijk die pap, als je kindje 6 maanden is? Zitten er belangrijke voedingsstoffen in, of is het meer een middel om de nacht door te komen?
Ik deed Merlijn voor hoe hij z'n mondje open moest doen, hielp ook haha!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:44 schreef Macka66 het volgende:
Misschien nog een tip voor niet optimaal happende babies... Lucie kon in het begin mijn rechtertepel nauwelijks behappen. Als ik dan "Grooote bek" tegen haar zei deed ze haar mond wagenwijd open![]()
Ik ga de pap ook overslaan denk ik. 's Ochtends wil ik blijven voeden en voor tussen de middag vind ik het handiger om meteen met een broodkorst te gaan beginnen, zodra dat mag. Anders moet ik eerst die pap aanwennen en dan vlak daarna alweer afwennen omdat hij tussen de middag uiteindelijk toch brood zal moeten gaan eten.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:37 schreef owlet het volgende:
[..]
Volgens het borstvoedingsvriendelijke introductieschema kan pap vanaf zeven maanden gegeven worden en dan kan het net zo goed vervangen worden door brood.
Ik vind het zelf in ieder geval niet zo'n noodzakelijk iets als sommige andere mensen. Ik zou liever beginnen met andere graanproducten vanaf een maand of zeven, acht denk ik.
Ik heb ze gebruikt toen ik nogal lekte in de zwangerschap en dat was ideaal, ook omdat mijn tepels toen heel erg pijn gingen doen bij kou.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:53 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik moet even inbreken hoor.....
Ik zag laatst in de Etos Lilypads liggen. Aangezien ik onze tweede ook de eerste maanden wil voorzien van BV, vroeg ik mij af of iemand daar ervaring mee heeft.
Zo hoef ik niet met BH aan te slapen en 's morgens alle borstcompressen uit mijn bed/onder mijn bed te vissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |