Oooeh, mn droom. Wat is er nou lekkerder als in je eigen achtertuin een pizza/lasagne bakken op een echt houtvuurtje. Als ik eens een tuin heb waar dit in past.....quote:Op donderdag 2 november 2006 12:18 schreef SHE het volgende:
zonde!
ga dan voor een houtgestookte oven:
http://www.fornino.nl/
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:58 schreef SHE het volgende:
Mijn idee, maar ook vlees, heerlijke potjes stoof, aardappeltjes poffen
In elke tuin moet voor de zomer een BBQ en voor de winter een steenoven.
Das voor de sier.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:15 schreef Schnabbeltje het volgende:
Waarom ligt er onkruid op de pizza?
Lijkt mij helemaal leuk om zo'n ding te hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef macnl het volgende:
Wij dachten eerst ook dat zoiets alleen door mensen met 2 rechterhanden en heel veel vrienden gemaakt kon worden en dat het heel erg veel tijd en vooral geld zou kosten. Echter de oven stond in een dag of 3, het was erg simpel en de kosten vielen reuze mee!
Je wilt niet weten wat voor leuke reacties we al wel niet gehad hebben en hoeveel vrienden zeggen, NEE.. we komen wel bij jullie, kunnen we mooi pizza bakken![]()
We hebben al heel veel pizzafeestjes gehad, laatst nog een kinderfeestje. Ze vonden het helemaal te gek dat ze zelf pizza mochten bakken.
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:15 schreef Schnabbeltje het volgende:
Waarom ligt er onkruid op de pizza?
Brutale vraag : wat kost zoiets dan ??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef macnl het volgende:
Wij dachten eerst ook dat zoiets alleen door mensen met 2 rechterhanden en heel veel vrienden gemaakt kon worden en dat het heel erg veel tijd en vooral geld zou kosten. Echter de oven stond in een dag of 3, het was erg simpel en de kosten vielen reuze mee!
Heb jij aandelen in die firma ofzo?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:54 schreef macnl het volgende:
Ik hoorde van www.fornino.nl dat ze in de wintermaanden 10% korting geven op bestellingen via het internet!
Hmm, nu ik alle posts zo eens achter elkaar lees en z'n posthistory bekijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:25 schreef Weird- het volgende:
[..]
Heb jij aandelen in die firma ofzo?
Natuurlijk mag dat! Het valt gewoon opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:55 schreef macnl het volgende:
Ik ben zo enthousiast omdat de oven gewoon super is? verder hebben ze me heel goed hebben geholpen zowel voor als tijdens de bouw. Is het erg als je er dan positief over bent?
Ik sluit me geheel aan bij de post hierbovenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:55 schreef macnl het volgende:
Ik ben zo enthousiast omdat de oven gewoon super is? verder hebben ze me heel goed hebben geholpen zowel voor als tijdens de bouw. Is het erg als je er dan positief over bent?
Zoals al is gezegd, je pizza verbrand en met als gevolg dat de pizza ook nog niet eens gaar van binnen is. Des te dunner je deeg, des te op hogere temperatuur je de pizza kan bakken. 350 graden lijkt me ook nog wel wat veel. Mijn ervaring is dat je de oven rond de 285~300 graden zet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef timpie82 het volgende:
Wat me wel opvalt: Italianen bakken pizza in een oven van 500graden terwijl bij de meeste pizzeria's de oven rond de 350 graden staat... Ik ga voluit voor de 500 graden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |