quote:Op donderdag 2 november 2006 12:48 schreef tvlxd het volgende:
Hemelrijk kun je niet plaatsen op de as links - rechts, die ontstijgt onze aardse maatstaven en zit meer op de metafysische as, verwoord in aardse termen, 'samen met ET blowend naar huis vliegen op een tapijt' - 'de overheid weet allang al wat ik weet, weet ik, want ze zeggen het me, weet ik, als ik slaap, in mijn dromen'.
De enige met nog een beetje gezond verstand bij de Elsevier.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het onderzoek duid exact aan waarom je de Elsevier moet lezen en niet HP de Tijd. En dan heb ik het niet over de baggeraar Tromp.
Dat is sowieso een stuk verstandiger. De Elsevier en de Vrij Nederland - dan ben je van beide kanten weer wat bijgepraat. HP/DeTijd is meer categorie Nieuwe Revu tegenwoordig.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het onderzoek duid exact aan waarom je de Elsevier moet lezen en niet HP de Tijd. En dan heb ik het niet over de baggeraar Tromp.
Ik vind Rob Hoogland ook heel links, gadverdamme wat is die man links. Altijd maar opnemen voor asielzoekers.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:17 schreef PJORourke het volgende:
Goed onderzoe of niet, het is toch wel duidelijk dat die lui bol staan van de linkse sympathieen en zich nu inzetten voor hun partij? Frank Poorthuis maakt het nog het bontst.
Voeren die lui campagne in hun stukjes voor een politieke partij waar ze lid van zijn? I rest my case.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
Ik vind Rob Hoogland ook heel links, gadverdamme wat is die man links. Altijd maar opnemen voor asielzoekers.
En Pamela Hemelrijk, die PvdA-adept die Cohen altijd zo bewierrookt
Ebru Umar krijgt volgens mij geld van GroenLinks toe
Uh... denk je dat die geplaatst worden in de PvdA-bolwerken PCM en Wegener?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:23 schreef gronk het volgende:
Het wordt duidelijk tijd dat we alle rechtse mensen eens gaan leren lezen en schrijven, dan komen er vanzelf wel meer rechtse columnisten.![]()
Hoogland voert campagne voor de VVD, of hij er nou wel of geen lid van is. I rest my case.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Voeren die lui campagne in hun stukjes voor een politieke partij waar ze lid van zijn? I rest my case.
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uh... denk je dat die geplaatst worden in de PvdA-bolwerken PCM en Wegener?
Alsof de in de OP genoemde personen dat doen...quote:Op donderdag 2 november 2006 14:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Voeren die lui campagne in hun stukjes voor een politieke partij waar ze lid van zijn? I rest my case.
Frank Poorthuisquote:Op donderdag 2 november 2006 14:17 schreef PJORourke het volgende:
Goed onderzoe of niet, het is toch wel duidelijk dat die lui bol staan van de linkse sympathieen en zich nu inzetten voor hun partij? Frank Poorthuis maakt het nog het bontst.
Volgens mij niet. Maar het zit je kennelijk dwars dat er een enkele columnist met een afwijkende mening mag bestaan. De ware aard van het beestje komt boven.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:28 schreef SCH het volgende:
Hoogland voert campagne voor de VVD, of hij er nou wel of geen lid van is. I rest my case.
Plasterk en Colijn zeker wel.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:32 schreef Kozzmic het volgende:
Alsof de in de OP genoemde personen dat doen...![]()
VN.quote:
Tuurlijk wel - juist zoveel mogelijk, dat scherpt. Maar ga nou niet doen alsof de politieke voorkeur van iemand als Hoogland niet uit zijn columns spreekt en dat alleen bij linkse mensen dat duidelijk zou zijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar het zit je kennelijk dwars dat er een enkele columnist met een afwijkende mening mag bestaan. De ware aard van het beestje komt boven.
Een enkele columnist?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar het zit je kennelijk dwars dat er een enkele columnist met een afwijkende mening mag bestaan. De ware aard van het beestje komt boven.
Een Hoogland tegenover minimaal 16 linksen. Waarvan bij Hoogland een partijlidmaatschap niet aangetoond is en hij zich waarschijnlijk meer inzet voor bepaalde rechtse idealen dan voor electoraal succes van zijn partij. Dat verschil moet je toch kunnen inzien? Partijpolitieke columns zijn niet hetzelfde als ideologische columns.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk wel - juist zoveel mogelijk, dat scherpt. Maar ga nou niet doen alsof de politieke voorkeur van iemand als Hoogland niet uit zijn columns spreekt en dat alleen bij linkse mensen dat duidelijk zou zijn.
Nee, niet slinks.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef Kozzmic het volgende:
En die zet zich op slinkse wijze in voor de PvdA?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |