abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43228538
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Ze willen dat alleen maar betalen als gevolg van een wijziging in de wet. Ze willen ertoe verplicht worden.

Soort masochisten dus. "Sla mij, sla mij!" uh...."Sla mij hoger aan, sla mij hoger aan, ah, ja lekker, houdt ook mijn HRA en AKW maar. Meer, meer. Ik wil meer betalen!! Jaaaaa!"
En waarom zeur je daar zo over? Ik kan het alleen maar sympathiek maar vooral logisch vinden, omdat ze pijnlijke punten van het kabinetsbeleid blootleggen.

Het enige dat jij en andere mensen doen is hier op de persoon spelen in plaats van op de inhoud te gaan. Je gooit allerlei voorspelbare ballonnetjes op over hun ego's die nergens op gebaseerd zijn.
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:46:56 #162
3542 Gia
User under construction
pi_43228632
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:43 schreef SCH het volgende:

[..]

En waarom zeur je daar zo over? Ik kan het alleen maar sympathiek maar vooral logisch vinden, omdat ze pijnlijke punten van het kabinetsbeleid blootleggen.

Het enige dat jij en andere mensen doen is hier op de persoon spelen in plaats van op de inhoud te gaan. Je gooit allerlei voorspelbare ballonnetjes op over hun ego's die nergens op gebaseerd zijn.
Oh, sympatiek vind ik het zeker dat deze 16 meer willen betalen, maar dan moeten ze dat gewoon doen. Wat is daar mis mee? Ze moeten niet verwachten dat, omdat zij dit willen doen, de anderen dit ook maar moeten doen.
pi_43228844
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, sympatiek vind ik het zeker dat deze 16 meer willen betalen, maar dan moeten ze dat gewoon doen. Wat is daar mis mee? Ze moeten niet verwachten dat, omdat zij dit willen doen, de anderen dit ook maar moeten doen.
Nee, dat moeten ze ook niet. Dat lees ik ook nergens
pi_43229326
Who cares? Deze debiele druktemakers neemt niemand serieus, ze zitten sowieso niet in het topsegment. Als ze dit willen dan storten ze maar raak.

Mocht dit ooit een aanleiding zijn om het een en ander te veranderen inzake belastingschijven dan zitten de toppers zo over de grens, heeft de nederlandse staat alleen zichzelf mee. Kapitaalvlucht, zoals het al jaren gaande is, is sowieso geen goede zaak voor een economie, een toename maakt het alleen erger...
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_43229389
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Als ik graag bijvoorbeeld een kwart van mijn loon aan het WWF wil geven dan ga ik anderen ook niet verplichten om dat te doen. Als zij graag meer belastingen willen betalen moeten ze anderen niet verplichten om dat ook te doen.
pi_43229420
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat moeten ze ook niet. Dat lees ik ook nergens
Dus we kunnen er van uit gaan dat ze nu meer geld aan de belastingdienst hebben betaald? Ik dacht het niet.
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:06:46 #167
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_43231914
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 10:56 schreef milagro het volgende:

[..]

de rest
Game set match

In welke krant heeft dit gestaan?
pi_43234529
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:06 schreef Corelli het volgende:

[..]

Game set match

Krant?

Dat is een van die zielige schreeuwerds in de traditie van Van Gogh, maar dan nog slechter, die een beetje via een marginale website diarreert.
pi_43235017
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:22 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Als ik graag bijvoorbeeld een kwart van mijn loon aan het WWF wil geven dan ga ik anderen ook niet verplichten om dat te doen. Als zij graag meer belastingen willen betalen moeten ze anderen niet verplichten om dat ook te doen.
Waarom niet? Je kunt niet alles overlaten aan het eigen initiatief, dat zou wel heel naïef zijn.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_43235029
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Krant?

Dat is een van die zielige schreeuwerds in de traditie van Van Gogh, maar dan nog slechter, die een beetje via een marginale website diarreert.
Heeft ie niet bij Trouwof Parool gezeten of ben ik in de war met een andere Breedveld?
pi_43235503
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Heeft ie niet bij Trouwof Parool gezeten of ben ik in de war met een andere Breedveld?
Dat is Willem, die zat bij Trouw.
pi_43235569
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is Willem, die zat bij Trouw.
Ow ja, dat was Willem. Die heb ik nog een keer op school gesproken. Die was zwaar relaxt. Deze Breedveld lijkt me de nieuwe Van Gogh M.a.w. een geweldige aanwinst
pi_43235689
Hebben de 16 reddende Engelen al meer belasting betaald of actie ondernomen om hun bevoorrechte positie te verminderen. Ik heb anders wel wat ideeën zeker voor de mensen die geld krijgen van de belastingbetaler .

Ook frappant dat er zelfs een crimineel van de Amsterdamse taxicentrale bijzit .
pi_43235871
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:50 schreef MrX1982 het volgende:

Ook frappant dat er zelfs een crimineel van de Amsterdamse taxicentrale bijzit .
Je weet niet eens wie hij is he?

Typisch van dat geschreeuw van mensen dei niet op de hoogte zijn maar wel van alles roepen.
pi_43235932
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:56 schreef SCH het volgende:
Je weet niet eens wie hij is he?

Typisch van dat geschreeuw van mensen dei niet op de hoogte zijn maar wel van alles roepen.
Ah zoals jij meestal doet.

Ze hadden blijkbaar moeite 16 mensen te vinden .
pi_43236195
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:06 schreef Corelli het volgende:
Game set match

Wijn heeft gelijk. Je hoeft geen gebruik te maken van de HRA.

Daarnaast vraag ik me af of deze mensen allemaal in loondienst zijn of dat ze betaald krijgen via een BV. Een snelle zoektocht op Google leverde niet ontzettend veel op, niet ontkennend en niet bevestigend.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43236597
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:57 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ah zoals jij meestal doet.
Oh, ik ben ineens je voorbeeld?
quote:
Ze hadden blijkbaar moeite 16 mensen te vinden .
Wie zegt dat?
pi_43236627
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:07 schreef FJD het volgende:

[..]

Wijn heeft gelijk. Je hoeft geen gebruik te maken van de HRA.
Dat kan zijn maar is helemaal niet relevant. Het gaat erom dat deze mensen bepaald beleid aan de orde willen stellen.
pi_43236753
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:20 schreef SCH het volgende:
Oh, ik ben ineens je voorbeeld?
Nee er is al genoeg bagger in POL.
quote:
Wie zegt dat?
Voor een deel nietszeggende mensen.
pi_43236798
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:25 schreef MrX1982 het volgende:
Voor een deel nietszeggende mensen.