Omdat ik prep2fight helemaal zat was.. je kunt me evengoed Prep noemen hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 10:18 schreef belsen het volgende:
Een bedenkelijk kijkende jongeman.
Waarom een nieuwe naam Tim?
En meteen raak! Zie nieuwsbericht:quote:Op donderdag 2 november 2006 11:56 schreef bigshadow het volgende:
Robbie WIlliams?
bigshadow +1quote:AMSTERDAM - Robbie Williams gaat mogelijk samenwerken met de Zweedse groep Abba. Verschillende media melden dat de populaire Britse popster al verschillende gesprekken heeft gehad met Anni-Frid Lyngstad, één van de vier leden van Abba.
Volgens de 60-jarige Lyngstad heeft zij met Williams gepraat over het samen uitbrengen van een Abba-hit. "Er is nog geen definitieve beslissing gevallen", zo zegt Lyngstad. Fans van Abba hopen dat het Robbie Williams lukt om de groep na 23 jaar weer bijeen te krijgen.
Abba brak door toen het in 1974 het Eurovisie Songfestival won met het nummer Waterloo. De band groeide uit tot een van de meest succesvolle bands aller tijden. In totaal heeft Abba zo'n 350 miljoen albums verkocht. De band ging uit elkaar in 1983.
Zo zijn de meesten hier binnengekomen denk ik... Ik in elk geval welquote:Op donderdag 2 november 2006 10:46 schreef Ruben1302 het volgende:
Ik weet best nog wel wat van muziek af dacht ik altijd.. maar als ik jullie telkens zo bezig zie![]()
Let maar niet op hen verder hoor, ik doe ook een beetje op die manier mee. Je steekt iig leuke weetjes op. :--)quote:Op donderdag 2 november 2006 10:46 schreef Ruben1302 het volgende:
Ik weet best nog wel wat van muziek af dacht ik altijd.. maar als ik jullie telkens zo bezig zie![]()
Bukgeit+1quote:Op donderdag 2 november 2006 13:11 schreef bukgeit het volgende:
Michael Jackson
iggy +1quote:Op donderdag 2 november 2006 13:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Zangeres Zonder Naam
nee dat was Mairy Servais (ofzoiets)quote:Op donderdag 2 november 2006 13:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Zangeres Zonder Naam
"Houdt u vingers bij de F5 knop ronde"quote:Op donderdag 2 november 2006 13:19 schreef bukgeit het volgende:
Rowwen Heze
Heather Mills is toch z'n tweede vrouw?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Die is maar 1 keer gescheiden
Maar zn eerste vrouw (Linda) is overlden aan de gevolgfen van een nare ziekte...quote:Op donderdag 2 november 2006 13:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heather Mills is toch z'n tweede vrouw?
1e is overleden (Linda)quote:Op donderdag 2 november 2006 13:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar die vorige ging toch dood.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
als in: het is inderdaad phil Collinsquote:Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef bukgeit het volgende:
Inderdaad.
die zal toch in Ponden afrekenen denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef peaceman het volgende:
Phil Collins?
Als in: Paul is maar 1 keer gescheiden. Ook geen Michael Jackson, Phil Collins, Rod Stewart of Tommy Lee.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:31 schreef Dem0 het volgende:
[..]
als in: het is inderdaad phil Collins
of
als in: Paul is maar 1x gescheiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |