Ja opzich wel, maar bij de meeste rpgs kun je gewoon van iedereen wel een healer maken. Of er iedergeval voor zorgen dat iedereen fatsoendelijk kan helen. En al helemaal in FF, als je lvl99 bent kun je met iedereen onderhand hetzelfde(op healing gebied).quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Yuna vind ik toch wel heel duidelijk een heal/support character.![]()
Maar bij IX kan Vivi geen Cura leren en kan Dagger geen Fira lerenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maar bij de meeste rpgs kun je gewoon van iedereen wel een healer maken. Of er iedergeval voor zorgen dat iedereen fatsoendelijk kan helen. En al helemaal in FF, als je lvl99 bent kun je met iedereen onderhand hetzelfde(op healing gebied).
Klopt, bij FF9 is het wel echt afhankelijk. Maar bij het grootste deel van de rpgs nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:50 schreef Scylla het volgende:
[..]
Maar bij IX kan Vivi geen Cura leren en kan Dagger geen Fira leren![]()
![]()
Je moet het toch een naam geven. En "greater cure" klinkt minder goed dan cura of cure2.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:41 schreef KreKkeR het volgende:
Iemand trouwens enig idee of die A bij spells ergens voor staat?
Ik bedoel, in de meeste 'westerse' RPG's kent men naast 'infict poison' bijvoorbeeld een 'remove poison' en naast cure of heal een 'greater cure' of 'greater heal' , in de FF serie spreekt me gewoon over poisona en cura
Waar staat die a voor?
de volgorde in sterkte isquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:41 schreef KreKkeR het volgende:
Iemand trouwens enig idee of die A bij spells ergens voor staat?
Ik bedoel, in de meeste 'westerse' RPG's kent men naast 'infict poison' bijvoorbeeld een 'remove poison' en naast cure of heal een 'greater cure' of 'greater heal' , in de FF serie spreekt me gewoon over poisona en cura
Waar staat die a voor?
Volgens mij eind oktober.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:14 schreef ohveehcharrrt het volgende:
Mensen, ik lees net ergens dat Dirge of Cerberus al uit is in Nederland, en dit is compleet langs mij heen gegaan. Sinds wanneer is dit? Hoe lang ben ik al oblivious?
Je kan niet terug naar de garden, maar je kan via het 2e poortje voor de voordeur van het kasteel wel naar de Ragnarok. Met veel omlopen en chocobos. Overigens zie je op de kaart de Ragnarok als stip, meen ik me te herrineren. Succes alvast.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:44 schreef Ixnay het volgende:
FFVIII
Als je uit Ultimecia's Castle komt, hoe kom je dan weer terug in de Garden?
Ik wil nl. naar die Islands Closest to Heaven/Hell vliegen.
Maar ik heb een Aura Drawpoint nodig, en die heb je alleen op die islands en in de omgeving van Esthar, en daar kom ik niet via Ragnarok.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:34 schreef ohveehcharrrt het volgende:
[..]
Je kan niet terug naar de garden, maar je kan via het 2e poortje voor de voordeur van het kasteel wel naar de Ragnarok. Met veel omlopen en chocobos. Overigens zie je op de kaart de Ragnarok als stip, meen ik me te herrineren. Succes alvast.
Nee andersom.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:38 schreef mini-lellan het volgende:
De Amerikaanse FFVI was tog de Japanse FFIII?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En nu maar weer op zoek naar iets anders om de tijd mee door te komen, en de dagen tot 23 februari gaan tellen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht, nog een keer dan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:04 schreef draganosis het volgende:
wanneer komt FF XII eigelijk uit in europa ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |