05-02-2007 in VS.quote:Op maandag 4 december 2006 00:12 schreef JimmyJames het volgende:
Wanneer komt FF6 uit de in de VS? Spel nog nooit gespeeld![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
UPDATE: Crisis Core screens en trailer
Aeris
Hiervoor ga heb ik een PSP kopen gekocht
Noem eens een moeilijke FF danquote:Op maandag 4 december 2006 14:46 schreef bananenjus het volgende:
Wel een leuke maar makkelijke FF.
Ik wou net zeggen, de eerste moeilijke FF moet ik ook nog tegen komen.quote:
Het duurde inderdaad langquote:Op maandag 4 december 2006 16:26 schreef cwk het volgende:
FFXII:
Gisteren zowaar de Tournesol(!) bij elkaar verzameld (ontzettend kutwerk) en de eerste superbaas in elkaar geslagen. Hellwyrm met 12.500.000 HP. Moeilijk was het niet, het duurde alleen zo lang.
Kun je nagaan hoelang die knakker met 50.000.000 gaat duren. Wat ik dus ook waarschijnlijk niet ga doen.
Dat is heel, heel, heel veel HP, hoelang was je daarmee bezig?quote:Op maandag 4 december 2006 16:26 schreef cwk het volgende:
FFXII:
Gisteren zowaar de Tournesol(!) bij elkaar verzameld (ontzettend kutwerk) en de eerste superbaas in elkaar geslagen. Hellwyrm met 12.500.000 HP. Moeilijk was het niet, het duurde alleen zo lang.
Kun je nagaan hoelang die knakker met 50.000.000 gaat duren. Wat ik dus ook waarschijnlijk niet ga doen.
Volgens mij waren we er sowieso meer dan een uur aan op t rammen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:09 schreef Scylla het volgende:
[..]
Dat is heel, heel, heel veel HP, hoelang was je daarmee bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die maakte toch even gehakt van me zeg ik je!
Niks optioneel... DOOD MOET IE!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hell wyrm zit daar , en die heeft 8.930.711 HP![]()
maar die is optioneel![]()
Jammer dat ik geen wireless router heb.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:43 schreef BMH het volgende:
Mijn Final Fantasy 3 friendcode: 1289-3404-9163
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter uitgelegd kan je hem niet krijgen![]()
Vondt het overal lekker wegspelen![]()
enigste 2 gruwelijk irritante stukken zijn
Ridorana Cataract
En dan met name de
1e , 2e & 3e Ascent![]()
*TIP* Kies verstandig![]()
En "A Prama Vikaari"![]()
En de locaties liggen dicht na elkaar ,dus je kan je lol nog op straks![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Deacon_Tigra op 05-12-2006 21:26:41 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
En als FF 12 in februari/maart een Europese release krijgt dan is iedereen het spel al weer vergeten.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Jullie zijn allemaal veel verder dan mij!
Grmbldegrmbldegrmbl.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
En als FF 12 in februari/maart een Europese release krijgt dan is iedereen het spel al weer vergeten.![]()
Ik kan me herinneren dat ik in die grot de eerste lvl 4 black magic spell heb gevonden.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:20 schreef bananenjus het volgende:
FriendCode: 429582224688
Stats van al mijn chars:
Naam: Rijst
Lvl: 19
Job lvl: 7
Job: Knight
Naam: Arc
Job lvl: 23
Job: Blk Mage
Naam: Refia
Job lvl: 22
Job: Red Mage
Naam: Ingus
Job lvl: 28
Job: Monk
[afbeelding]
Ik ben hier en als ik verder ga in die grot ga ik steeds dood. Ben ik te zwak? Want als ik bij de baas aankom heb ik geen kans meer omdat me mp op is.
Moet ik nog levele, jobs verandere?
Hier mn blk magic:
Lvl 1: Blzzrd, Fire, Sleep
2: Thnder, Poison, Blind
3: Fira, Thndara, Blzzara
En mijn vraag is ook waar krijg ik lvl 4 magie en heb magie gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:OMG Ja dat gebouw in Star Ocean. Haha cwk en ik hebben daar ook uren in door gebracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Hoezee, dus nog 74 dagen te gaan.quote:Op zondag 10 december 2006 02:06 schreef ethiraseth het volgende:
23 februari moet FFXII in Pal land uitkomen.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=133027
Europees hoesje is wel mooier.quote:
De monsters worden moeilijker naarmate je lvl hoger is, dus waarom je nou moeite hebt om verder te komen snap ik niet echt. Lvlen helpt in FF 8 weinig.quote:Op maandag 11 december 2006 20:38 schreef Ixnay het volgende:
De rest is in Ultimecia's Castle simpel te verslaan met Squall op lvl 45 en de rest op 35.
Maar die pulsar attack van Griever KO'd mijn hele team. Met Shell niet, maar dan ben ik meer bezig met Shell-en Curaga-en en Haste-en dan dat ik kan attacken.
Waar kan ik snel en makkelijk levellen?
Heb bijna alle magic op 100.quote:Op maandag 11 december 2006 21:32 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De monsters worden moeilijker naarmate je lvl hoger is, dus waarom je nou moeite hebt om verder te komen snap ik niet echt. Lvlen helpt in FF 8 weinig.Zorg gewoon dat je goede magic hebt gejunctioned en wat Aura voor Limit Breaks spammen, als je niet op critical HP wil zitten.
Denk dat hij het daarmee nog niet redt. Als hij nu al dood gaat aan Griever alleen, dan wordt die Ultimecia/Griever merge helemaal niks.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef cwk het volgende:
Dat zou ik Aura maar ff snel in je lijst zetten. Dat is t hele eieren eten.
Aura is niet eens nodig, gewoon je HP laag houden en je hebt eindeloos limit breaksquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef cwk het volgende:
Dan moet je als Elemental Defence, Death junctionen. Je moet dan wel natuurlijk 100 Deaths hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:12 schreef Trance_X het volgende:
Ben bezig met FF VIII op de pc (image van het spel op psxemulator) en ik ben nu op de 3e cd met al mn karakters op lvl 100. Ik kan me alleen van jaren geleden herinneren dat de karakters tot lvl 99 maximaal gingen. Heeft dat soms te maken met PAL/NTSC versies?
En hoe moet mn party met lvl 100 een lvl5death aanval/spell overleven op de 4e cd? Want ik meen me te herinneren dat Griever of Ultimecia (of een van de andere monsters ) op een gegeven moment met lvl5death komt en dan ben ik mooi het haasje.![]()
Maar waar krijg je Aura?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef cwk het volgende:
Ik drawde altijd Aura in het laatste gevecht tegen Seifer. Verder zijn er ook nog verborgen drawpunten op Island Closest to Heaven and Hell.quote:
Je kan er wel uit. Je kunt gewoon helemaal terug lopen naar het begin van het kasteel. En op die grote kettingen waar zitten poorten die je naar de wereldkaart brengt. En zoals ik al zei, Aura is niet perse nodig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:57 schreef Ixnay het volgende:
Maar als je eenmaal in Ultimecia's Castle bent kom je er niet meer uit.
Dus geen Aura.
Nee het is niet perse nodig, maar als je op safe wil spelen kun je toch beter voor Aura gaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:35 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je kan er wel uit. Je kunt gewoon helemaal terug lopen naar het begin van het kasteel. En op die grote kettingen waar zitten poorten die je naar de wereldkaart brengt. En zoals ik al zei, Aura is niet perse nodig.
Hmm nooit problemen mee gehad. Ik gebruikte (meestal nu nog in rpgs) altijd eentje om mee te helen. En ik kan zeggen dat het een hele safe manier van spelen isquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nee het is niet perse nodig, maar als je op safe wil spelen kun je toch beter voor Aura gaan.
Omdat er bij elke RPG wel een char is die een healer/mage type is, dus je wordt min of meer gedwongen die te gebruiken. In FF 8 is dit een beetje een uizondering, omdat hier niet echt wordt aangegeven wie nu duidelijk een healer is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:01 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hmm nooit problemen mee gehad. Ik gebruikte (meestal nu nog in rpgs) altijd eentje om mee te helen. En ik kan zeggen dat het een hele safe manier van spelen is. Niet dat aura niet handig is, maar nodig heb je het opzich nooit.
Bij 7,10 en 12 is er ook niet een echte healer. Ik vind dat jij bij veel rpgs van een char zelf een healer maakt. En tegenwoordig word het steeds minder in rpg's dat er echt een specifieke healer bij zit. Vind ik tenminste.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Omdat er bij elke RPG wel een char is die een healer/mage type is, dus je wordt min of meer gedwongen die te gebruiken. In FF 8 is dit een beetje een uizondering, omdat hier niet echt wordt aangegeven wie nu duidelijk een healer is.
Meestal kijk ik wie de hoogste base magic stat heeft in de party en die maak ik dan een healer. (bij FF 8 dan )
Yuna vind ik toch wel heel duidelijk een heal/support character.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Bij 7,10 en 12 is er ook niet een echte healer. Ik vind dat jij bij veel rpgs van een char zelf een healer maakt. En tegenwoordig word het steeds minder in rpg's dat er echt een specifieke healer bij zit. Vind ik tenminste.
Juist niet. Kenmerkend voor RPG's is juist dat de speler zelf grotendeels bepaald hoe het character / de characters zich (qua stats) ontwikkelen. Dat is juist een v/d belangrijke kenmerken die het RPG genre enerzijds en het adventure genre anderzijds van elkaar onderscheidt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Omdat er bij elke RPG wel een char is die een healer/mage type is, dus je wordt min of meer gedwongen die te gebruiken.
We hebben het hier over Turnbased RPG's (Japanse RPG) en niet RPG's zoals Oblivion waarbij je zelf je stats/atributes kan invullen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Juist niet. Kenmerkend voor RPG's is juist dat de speler zelf grotendeels bepaald hoe het character / de characters zich (qua stats) ontwikkelen. Dat is juist een v/d belangrijke kenmerken die het RPG genre enerzijds en het adventure genre anderzijds van elkaar onderscheidt.
Tuurlijk zal het per spel verschillen en tuurlijk zijn er daar waar de speler meerdere characters bestuurt, bij aanvang vaak verschillen. Maar bij veel games merk je dat op hoger level deze verschillen vaak te verwaarlozen zijn, vandaar dat ik het niet direct zie als gedwongen worden in een bepaalde richting. Maar goed, dat is weer een persoonlijke mening.
Ja opzich wel, maar bij de meeste rpgs kun je gewoon van iedereen wel een healer maken. Of er iedergeval voor zorgen dat iedereen fatsoendelijk kan helen. En al helemaal in FF, als je lvl99 bent kun je met iedereen onderhand hetzelfde(op healing gebied).quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Yuna vind ik toch wel heel duidelijk een heal/support character.![]()
Maar bij IX kan Vivi geen Cura leren en kan Dagger geen Fira lerenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maar bij de meeste rpgs kun je gewoon van iedereen wel een healer maken. Of er iedergeval voor zorgen dat iedereen fatsoendelijk kan helen. En al helemaal in FF, als je lvl99 bent kun je met iedereen onderhand hetzelfde(op healing gebied).
Klopt, bij FF9 is het wel echt afhankelijk. Maar bij het grootste deel van de rpgs nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:50 schreef Scylla het volgende:
[..]
Maar bij IX kan Vivi geen Cura leren en kan Dagger geen Fira leren![]()
![]()
Je moet het toch een naam geven. En "greater cure" klinkt minder goed dan cura of cure2.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:41 schreef KreKkeR het volgende:
Iemand trouwens enig idee of die A bij spells ergens voor staat?
Ik bedoel, in de meeste 'westerse' RPG's kent men naast 'infict poison' bijvoorbeeld een 'remove poison' en naast cure of heal een 'greater cure' of 'greater heal' , in de FF serie spreekt me gewoon over poisona en cura
Waar staat die a voor?
de volgorde in sterkte isquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:41 schreef KreKkeR het volgende:
Iemand trouwens enig idee of die A bij spells ergens voor staat?
Ik bedoel, in de meeste 'westerse' RPG's kent men naast 'infict poison' bijvoorbeeld een 'remove poison' en naast cure of heal een 'greater cure' of 'greater heal' , in de FF serie spreekt me gewoon over poisona en cura
Waar staat die a voor?
Volgens mij eind oktober.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:14 schreef ohveehcharrrt het volgende:
Mensen, ik lees net ergens dat Dirge of Cerberus al uit is in Nederland, en dit is compleet langs mij heen gegaan. Sinds wanneer is dit? Hoe lang ben ik al oblivious?
Je kan niet terug naar de garden, maar je kan via het 2e poortje voor de voordeur van het kasteel wel naar de Ragnarok. Met veel omlopen en chocobos. Overigens zie je op de kaart de Ragnarok als stip, meen ik me te herrineren. Succes alvast.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:44 schreef Ixnay het volgende:
FFVIII
Als je uit Ultimecia's Castle komt, hoe kom je dan weer terug in de Garden?
Ik wil nl. naar die Islands Closest to Heaven/Hell vliegen.
Maar ik heb een Aura Drawpoint nodig, en die heb je alleen op die islands en in de omgeving van Esthar, en daar kom ik niet via Ragnarok.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:34 schreef ohveehcharrrt het volgende:
[..]
Je kan niet terug naar de garden, maar je kan via het 2e poortje voor de voordeur van het kasteel wel naar de Ragnarok. Met veel omlopen en chocobos. Overigens zie je op de kaart de Ragnarok als stip, meen ik me te herrineren. Succes alvast.
Nee andersom.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:38 schreef mini-lellan het volgende:
De Amerikaanse FFVI was tog de Japanse FFIII?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En nu maar weer op zoek naar iets anders om de tijd mee door te komen, en de dagen tot 23 februari gaan tellen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht, nog een keer dan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:04 schreef draganosis het volgende:
wanneer komt FF XII eigelijk uit in europa ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |