Ja maar toen zei ze: "tsja ik kan hem volgende week weer schrijven...of volgende maand, 't maakt eigenlijk niet zo uit..."quote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena is bored... Of ze zit met haar ex ... Gisteren hoorde ik voor het eerst haar erover praten met Bart.. Dat ze hem wilde schrijven om het een en ander uit te leggen..
Ja.. je hebt gelijk.. komt ook door de brief van haar zus..quote:Op donderdag 2 november 2006 20:39 schreef happyme28 het volgende:
Die Eveline is ineens weer gezellig aan het kletsen met de meiden. Op een of andere manier heb ik toch een idee dat ze niet echt is zoals ze de laatste weken liet zien met Stephan. Ik heb het gevoel dat ze zich veel te veel heeft mee laten slepen door het spel en daarin een flink stuk is doorgeslagen. Ik vind haar nu behoorlijk natuurlijk overkomen, terwijl ik haar eerder echt heel nep vond.
Ik ben benieuwd of ze dit volhoudt.
Wat stond erin dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja.. je hebt gelijk.. komt ook door de brief van haar zus..
Maar dan houdt ze zich nu dus opeens in, vanwege alle hints en de uitslag van de poll. Is toch duidelijk, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja.. je hebt gelijk.. komt ook door de brief van haar zus..
Welk gedicht...in memorandum van Nicolaas?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Heeft Brian dat gedicht nu voorgedragen voor het eten? Dat heb ik ff gemist.
Beetje van allebei denk ik ... Ze heeft zich mee laten slepen uit verveling.. en nu realiseert ze ook hoe dat over kan komen... We zullen het eens "objectief" een weekje aan kijken ; -)quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dan houdt ze zich nu dus opeens in, vanwege alle hints en de uitslag van de poll. Is toch duidelijk, of zie ik dat verkeerd?
Goed zo!quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ze heel erg verrot overkomt op tv.
Of ze is weer wakkergeschut en doet nu weer normaal. Ze was gewoon zo erg bezig met het spel en haar psychologie, vooral ook aangemoedigd door Stephan, dat ze gewoon niet doorhad hoe ze zich eigenlijk gedroeg en heeft nu door signalen van buitenaf (en ik denk ook iets maar niet veel de poll) een realitycheck gekregen. En soort van zichzelf in de spiegel bekeken.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dan houdt ze zich nu dus opeens in, vanwege alle hints en de uitslag van de poll. Is toch duidelijk, of zie ik dat verkeerd?
Vanmiddag had ze het erover met Stefan.. en relativeerde ze de psycho-analyses... Ze is inderdaad wakker geschud... Zusjelief heeft haar even de oren gewassen.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Of ze is weer wakkergeschut en doet nu weer normaal. Ze was gewoon zo erg bezig met het spel en haar psychologie, vooral ook aangemoedigd door Stephan, dat ze gewoon niet doorhad hoe ze zich eigenlijk gedroeg en heeft nu door signalen van buitenaf (en ik denk ook iets maar niet veel de poll) een realitycheck gekregen. En soort van zichzelf in de spiegel bekeken.
ik denk niet dat het een lieverdje is hoor en moet maar zien of ik gelijk heb, maar ik krijg dat gevoel als ik haar zo aan tafel observeer.
Niet precies.Het ging om iets wat Natasia aan heeft gehad en wat Ilona haar dus niet vond staan.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:28 schreef happyme28 het volgende:
Ik miste net even die woordenwisseling van Ilona en Natasia, er was weer bonje. Iemand meegekregen waar het over ging?
Hele vreemde zaak dat ze dat soort informatie via brieven mogen krijgen. Ik had begrepen dat ze niets mogen zeggen over dat soort zaken. Die brief zouden ze normaal censureren, maar in dit geval blijkbaar nietquote:Op donderdag 2 november 2006 20:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Er stond ook in de brief dat mensen door de privé spullen van Evil en Stefan snuffelen, heeft iemand dat gezien??
Misschien als waarschuwing?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hele vreemde zaak dat ze dat soort informatie via brieven mogen krijgen. Ik had begrepen dat ze niets mogen zeggen over dat soort zaken. Die brief zouden ze normaal censureren, maar in dit geval blijkbaar niet
Ik zie het toch meer als berekenend gedrag. Dat heeft ze de afgelopen weken immers voortdúrend getoond, althans geprobeerd: het analyseren van mensen en omstandigheden en daar vervolgens op inspelen. Het lijkt me logisch dat ze dat nu gewoon wéér aan het doen is, en haar gedrag heeft aangepast aan de uitslag van de poll en de brief van haar zus. Dat lijkt me in ieder geval een stuk waarschijnlijker dan dat het eigenlijk zo'n ontzettend leuke meid is maar dat ze zich wékenlang heeft laten meeslepen door die gemene Stephan.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vanmiddag had ze het erover met Stefan.. en relativeerde ze de psycho-analyses... Ze is inderdaad wakker geschud... Zusjelief heeft haar even de oren gewassen.
Hear, hear!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie het toch meer als berekenend gedrag. Dat heeft ze de afgelopen weken immers voortdúrend getoond, althans geprobeerd: het analyseren van mensen en omstandigheden en daar vervolgens op inspelen. Het lijkt me logisch dat ze dat nu gewoon wéér aan het doen is, en haar gedrag heeft aangepast aan de uitslag van de poll en de brief van haar zus. Dat lijkt me in ieder geval een stuk waarschijnlijker dan dat het eigenlijk zo'n ontzettend leuke meid is maar dat ze zich wékenlang heeft laten meeslepen door die gemene Stephan.
Natasia is aan het bedenken hoe ze Ilona's kop af gaat rukkenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:32 schreef Gert het volgende:
Iedereen heeft het naar zijn zin aan tafel.
Sylvia staat leuke, intelligente vragen over het verschil tussen wild en tam.
Alleen Natasia lijkt het allemaal weer eens niet zo te boeien. Het gaat immers niet over haar.
[afbeelding]
Vanaf 23.00 uur mogen ze naar bed.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:33 schreef Lady-night het volgende:
Mag ze niet naar bed?? Of moet ze verplicht blijven zitten??
O, dat vind ik een prima regel.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:38 schreef Tibo_GK het volgende:
[..]
Vanaf 23.00 uur mogen ze naar bed.
Weer zo'n Talpa regel
Dat doet ze altijd en denkt ook dat het publiek retarded is...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:44 schreef moowriece het volgende:
Evil wil niet geassocieerd worden met "dit zooitje"! Wat is doet ze toch weer hautain!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |