Lesley: "En je begon zo goed... "quote:Op donderdag 2 november 2006 19:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haha wat een lomperik !
NU maar hipen dat het niet een of andere giftige taxus is...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:37 schreef Tamaartje het volgende:
haha die paarden vreten heel die bomen kaal
Nou idd.. daar zullen ze toch wel rekening mee gehouden hebbenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
NU maar hipen dat het niet een of andere giftige taxus is...
Tja wat moet je ook met zo'n situatie he...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:38 schreef scanman01 het volgende:
Er zit nog steeds niet echt vooruitgang in, in de relatie Bart/Lesley. Ze doenn og steeds exact zoals een week geleden tegen elkaar eigenlijk.
Is idd vrij hopeloos, maar ik denk dat je er maar gewoon schijt aan moet hebben. Als het echte liefde is, dan zou ik me echt niet door die camera's laten weerhouden om haar eens lekker vast te pakken enzo. Maar ook dat zie je ze eigenlijk niet doen. Ze zitten de hele tijd geintjes te maken waaruit wel enigszins blijkt hoe ze over elkaar denken, maar het wordt nooit rechtstreeks gezegd. Dat zou mij wel gaan storen denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Tja wat moet je ook met zo'n situatie he...
Dat vond ik ook al zo vreemd. Ze heeft dus vrij genomen zodat ze niet naar de gouden kooi hoeft?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hoeveel hints moet Lesley nog geven over zijn contact punten... ze heeft de vakantie afgezegd.. maar wél vrij genomen !!!!
Hmm ja, maar voor ieder mens.... met of zonder kooi... is een paar dagen vrij weleens lekker.. zeker als je vakantie ook al niet door gaat.. wie weet zoeken we nu te ver.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al zo vreemd. Ze heeft dus vrij genomen zodat ze niet naar de gouden kooi hoeft?
In de situatie waarin ze nu zit snap ik niet waarom ze uberhaupt vrij zou WILLEN nemen
Die gebruiken ze wel vaker hoor...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens scan.. heb jij die camera rails al eens gezien? Vanmiddag was er een shot waarin je twee spoorrails zag achter een ronde muur in de tuin.. daarover reed een afstandbestuurbare camera..
Maar hij raakt haar wel aan!!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:49 schreef happyme28 het volgende:
Ze kijken elkaar ook amper aan.
Hij is echt domquote:Op donderdag 2 november 2006 19:52 schreef n1ek het volgende:
Brian komt ertussen
Hij wil sylvia eruit hebben tochquote:Op donderdag 2 november 2006 19:55 schreef n1ek het volgende:
Bart zei net trouwens dat hij op Sylvia ging stemmen om te blijven, gister dacht ik nog dat hij op Angelique zou stemmen.
Hij maakte een geintje. Om de paarden te houden. Hij stemt op Angelique om te blijven.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:55 schreef n1ek het volgende:
Bart zei net trouwens dat hij op Sylvia ging stemmen om te blijven, gister dacht ik nog dat hij op Angelique zou stemmen.
Hij probeert punten te scorenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:57 schreef happyme28 het volgende:
Wat is Brian in eens lollig?
Hij werd geroepen voor het eten waarop hij de grap maakten "ja we zijn ff bezig"quote:Op donderdag 2 november 2006 20:04 schreef Tamaartje het volgende:
Ik moest echt even snel naar de wc.. wat gebeurde er nu op het laatst?
Ik hoorde Bart zeggen: Sorry voor die laatste..
Te weinig tijd.. let op vandaag of morgen komt er een lesley bart special uitzending...quote:Op donderdag 2 november 2006 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Op tv hebben ze echt helemaal de nachtelijke date tussen Bart en Lesley geskipped.
Daar begrijp ik dus echt helemaal niets van. Hoe het allemaal ging, inclusief het misverstand enzo, leek me juist hele leuke tv. Waarom zullen ze dat in vredesnaam niet hebben uitgezonden?
hahaquote:Op donderdag 2 november 2006 20:06 schreef n1ek het volgende:
[..]
Hij werd geroepen voor het eten waarop hij de grap maakten "ja we zijn ff bezig"
zag er wel komisch uit
Ze lijken bezig met een inhaalslag. Ze liepen altijd wel 3 of 4 dagen achter. Morgen is de exit van Nicolaas al, dus ze hebben een aantal dagen ingelopen. Maar dat ze dan juist DE date skippen is voor mij volkomen onbegrijpelijk. En een Bart/Lesley special zie ik helaas ook niet gebeuren. Misschien willen ze niet dat de kijkers ook het idee krijgen dat het niet helemaal eerlijk is dat Bart een afspraak met Lesley kan regelen in het huis.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Te weinig tijd.. let op vandaag of morgen komt er een lesley bart special uitzending...
Ik denk dat Ilona slijmt met Bart. Zodra hij weer weg is, zal ze wel weer negatief lullen over hem. Zo'n type is het.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:26 schreef happyme28 het volgende:
Ilona lijkt weer een stuk relaxer tov Bart. Al heb ik bij haar altijd het idee dat Ilona op haar tenen loopt. Zenuwachtig, angstig en niet haarzelf. Ik erger me hoe langer hoe meer aan haar.
Vanmiddag zat ze anders nog flink op hem af te geven. Maar ja, ze moet wel lief doen tegen nr. 1 natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 20:26 schreef happyme28 het volgende:
Ilona lijkt weer een stuk relaxer tov Bart. Al heb ik bij haar altijd het idee dat Ilona op haar tenen loopt. Zenuwachtig, angstig en niet haarzelf. Ik erger me hoe langer hoe meer aan haar.
Niet veel gemist hoor meis. Uurtje stallen uitmesten en niet eens een kusjequote:
Heb je niet veel aan gemist, moet ik helaas zeggen. Er zit nog geen vooruitgang in. Dezelfde grapjes en verdekte opmerkingen weer. Ik snap niet hoe die twee zich in vredesnaam zo kunnen inhouden als het echt liefde is. Ik begin daar dus ook langzamerhand aan te twijfelen.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:31 schreef Day het volgende:
[..]
Vanmiddag zat ze anders nog flink op hem af te geven. Maar ja, ze moet wel lief doen tegen nr. 1 natuurlijk
Ik heb Lesley en Bart gemist![]()
Ze heeft het al vaker over hem gehad. Ze heeft duidelijk nog wel gevoelens voor hem. Maar als ik zag hoe ze Brian vrij hoog aan de binnenkant van zijn blote bovenbeen aan het kriebelen was, is het niet dat ze niet openstaat voor anderenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena is bored... Of ze zit met haar ex ... Gisteren hoorde ik voor het eerst haar erover praten met Bart.. Dat ze hem wilde schrijven om het een en ander uit te leggen..
Eehm ik bedoelde liefde ( oops )quote:Op donderdag 2 november 2006 20:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Voor sommigen heeft geiligheid niets met sex te maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |