Geef hem een paar glazen drank en hij vergeet alles.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:46 schreef opgebaarde het volgende:
Nicolaas zal niet gaan schoppen, hij kent zijn getekekende contract heel goed lijkt mij
Dit is zijn paradepaardje dat moet slagen om al zijn mislukkingen met Talpa goed te maken.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Vreemde zaak eigenlijk, dat de Mol daar zelf veel komt. Je zou denken dat hij daar zijn mensen voor heeft.
Ja, fijn en nu inhoudelijkquote:
middelvinger danquote:Op donderdag 2 november 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, fijn en nu inhoudelijkWaarom klik je dan eigenlijk? Gebruik je vinger voor iets nuttigs ofzo
![]()
Fok! & Nuttig ?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, fijn en nu inhoudelijkWaarom klik je dan eigenlijk? Gebruik je vinger voor iets nuttigs ofzo
![]()
Voor mij wel... en volgens mij volgens heel veel andere mensen ook. Het hoeft niet altijd zo explosief te zijn als Nicolaas of Natasia de hele tijd bezig waren/zijn. Ik hoop alles behalve dat het programma kapot gaat. Ik hoop op een enorm succesquote:Op donderdag 2 november 2006 02:42 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat Natasia ook weg gaat en dat het programma over twee maanden naar de kloten is.
De rest van de bewoners zijn voor mij de moeite van het kijken niet waard.![]()
Toch een beetje makkelijk om zo te reageren. Maar goed, De Mol kan nou eenmaal niets goeds doen. Zelfs als er een half miljoen mensen iedere dag naar zijn 20 minuten soap kijken, blijft het een klootzak blijkbaar. Ach ja, ik zie het héél anders.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is zijn paradepaardje dat moet slagen om al zijn mislukkingen met Talpa goed te maken.
Dag Sjonnie, heb je deze week weer lekker een paar miljoen door de plee gespoeld met Talpa?
Sommige mannen kopen een bepaalde auto om een kleine pik te compenseren, De Mol denkt kijkers voor zijn zender te kunnen kopen.
Je kunt het niet meer Sjonnie.![]()
Wil je daarmee zeggen dat The Shining een verkeerde film is?quote:Op donderdag 2 november 2006 03:33 schreef tong80 het volgende:
Nu snap ik je icoontje. Stephen King had de shining ook heel anders geschreven dan Kubrick het verfilmd heeft.
Lees eens goed. Zowel het boek als de film zijn briljant.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat The Shining een verkeerde film is?Kubrick heeft het aangepast voor het witte doek en heeft dat perfect gedaan.
Maar nu snap ik jouw reacties ook veel beter.
Trusten Tong...quote:Op donderdag 2 november 2006 03:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees eens goed. Zowel het boek als de film zijn briljant.
Trusten Scanman
en jij met ademen.quote:Op donderdag 2 november 2006 07:31 schreef -Splash- het volgende:
YES YES YES, mischien stoppen ze nu wel met het programma
als dit klopt snap ik het welquote:Op donderdag 2 november 2006 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lees: bewust de zender afdoen en een handdoek over een camera hangen om af te dwingen dat hij eruit gestuurd zou worden.
Nee het gaat niet meer zo goed met meneer de Mol.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is zijn paradepaardje dat moet slagen om al zijn mislukkingen met Talpa goed te maken.
Dag Sjonnie, heb je deze week weer lekker een paar miljoen door de plee gespoeld met Talpa?
Sommige mannen kopen een bepaalde auto om een kleine pik te compenseren, De Mol denkt kijkers voor zijn zender te kunnen kopen.
Je kunt het niet meer Sjonnie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |