Misschien snapt ie prima wat ie aan het doen is ook in combi met de telegraafquote:Op donderdag 2 november 2006 02:58 schreef APK het volgende:
Helemaal mee eens, Sjonnie kan het niet meer!![]()
Na amper 5 weken al zo'n mooi concept naar de kloten helpen, hij is de weg kwijt.![]()
Ik ben benieuwd hoeveel hij De Telegraaf betaalt om weer een of ander artikel op de voorpagina te krijgen om Nicolaas kapot te maken en zichzelf vrij te pleiten.
Aan het marktaandeel te zien niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:59 schreef Morwen het volgende:
En toch gaat het werken, denk ik, men wil kijken naar andere mensen hoe saai ook. Voyeurisme![]()
Dat komt voornamelijk door BB en dat weten ze heel goedquote:
Die was juist aan het stijgen toch ?quote:
Jij mag denken dat jij naief bent, maar jij gooit niet wekelijks miljoenen weg omdat je zo graag de populairste zender van Nederland wilt hebben.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:
Misschien snapt ie prima wat ie aan het doen is ook in combi met de telegraafIk dacht dat ik naief was
![]()
Vorig jaar mei wilde meneer 10%quote:
Jaws is ook niet het populairste filmdier. Maar geen film die beter scoorde.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
'Meeste kijkgenot' gaat voor mij in ieder geval niet op. Het paste goed in het programma, maar meeste kijkgenot gaat mij in ieder geval veel te ver. En blijkbaar veel andere mensen ook, gezien zijn score op de populariteitspoll. Maar het is dus wel jammer idd. Maar goed... volgende
Met alle respect -voor deze ene keer- maar dit programma zou niet om zoetzappige paardenmeisjes en tepels moeten draaien.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:06 schreef scanman01 het volgende:
'Meeste kijkgenot' gaat voor mij in ieder geval niet op. Het paste goed in het programma, maar meeste kijkgenot gaat mij in ieder geval veel te ver. En blijkbaar veel andere mensen ook, gezien zijn score op de populariteitspoll. Maar het is dus wel jammer idd. Maar goed... volgende
Inderdaad... en dat alles zit er nog steeds in. Nicolaas was een raket zonder doel.... hij vloog alle kanten op. Er zat totaal geen structuur in. De man riep maar wat. We hebben nog intrige zat denk ik... en we hebben romance ... en we hebben drama. Alles wat erin hoort te zitten. Geen man overboord dus, op Nicolaas na dan.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:07 schreef tong80 het volgende:
Waarom kijken we ?
Om de controverses, de irritaties, de snode plannen. Geen Dallas zonder JR Ewing. Geen spannende film zonder slechterik.
Tepels?quote:Op donderdag 2 november 2006 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Met alle respect -voor deze ene keer- maar dit programma zou niet om zoetzappige paardenmeisjes en tepels moeten draaien.
Hier moeten mensen elkaar gek maken, de kijker moet met de mond open voor de tv zitten en denken: "Mijn god, wat zijn dat voor mensen?"
Ja, als je zo negatief bent moet je denk ik gewoon maar niet kijken ofzo. Als er maar 1 persoon is van de 10 die je leuk boeiend genoeg vindt om te kijken, dan was het programma voor jou toch in feite al mislukt.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:19 schreef tong80 het volgende:
Nou wat een intriges. Ik ken alleen Eveline Stephan Natasia en Nena de andere namen zijn me ontschoten.
Natasia vs de rest van de groep, Natasia vs het thuisfront, Bart en Lesley, Bart en lesley vs de rest van de groep, Brian en Natasia, brian en nena, Bart vs Stephan, Stephan en Eveline vs de rest van de groep, Eveline vs Nena ... en wie weet wat de nieuweling nog gaat brengen. Genoeg?quote:
Was dat een reactie op alle verhaallijnen die ik net noemde? Zo ja, dan ontgaat je reactie me volkomen.quote:Op donderdag 2 november 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
De helft heeft een connectie met Nicolaas. De andere helft is me ontgaan.
Je weet wel, die dingen die Nena een centimetertje of 20 onder haar kin heeft hangen en die jij al meer dan 5 weken wanhopig probeert te capturen.quote:
Dat was het mooie van het personage Nicolaas.quote:Ik ben al lang bang dat het niet zo'n treurig, goedkoop treiter programma wordt. En ja, een beginnende romance tussen al het andere door vind ik ook best interessant om te zien. Hoe beide daar mee om gaan... en hoe de andere bewoners er mee om gaan. En zo zijn er nog meer verhaallijnen die me boeien. Eigenlijk had Nicolaas niet eens een verhaallijn. Die liep maar wat herrie te schoppen. De ene dag was die persoon de klos... de andere dag de ander. Sneed niet echt hout zegmaar.
Helemaal niet. Van mij had Nicolaas mogen blijven. Ik wil ook helemaal niet dat er mensen weggestemd worden, maar dat John de Mol nu Angelique of Sylvia eruit gooit, vind ik geen verkeerde zaak. Alleen moet hij dan wel een nieuwe erin zettenquote:Op donderdag 2 november 2006 03:29 schreef APK het volgende:
Dat was het mooie van het personage Nicolaas.
Jij wilt dus eigenlijk gewoon een kloon van BB, waar de meest kleurrijke figuren weggestemd worden zodat iedereen kan zeiken dat het zo saai is met de overgebleven personen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |