abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43160042
Ik sprak mijn ex weer na een tijdje. We hadden 2 jaar lang een relatie en toen ging het uit door allerlei omstandigheden. Haar familie werkte nogal tegen omdat ze mij niet mochten, ze was op zichzelf gaan wonen en werkte iedere zaterdag tot laat en door al die dingen konden we elkaar maar weinig zien. Natuurlijk miste ik haar, het werd minder en minder maar er bleef altijd wel iets hangen. Ik had altijd momenten dat ik aan haar terugdacht en wist dat ik haar miste.

Nu sprak ik haar dus en blijkt dat ze verliefd is. Op een ander. Nou oke, maar ik kreeg een gigantisch klotengevoel van binnen. En dat gevoel krijg ik altijd als een ex (waar ik langer dan een half jaar mee gehad heb) zegt dat ze een vriend heeft of verliefd is...

Is het raar? Wat is het? Hebben anderen hier er ook last van?
pi_43160066
Dat is het besef dat je inwisselbaar bent.
  donderdag 2 november 2006 @ 01:13:09 #3
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_43160076
Das niet raar. das een kutgevoel.

Je weet dat je eigenlijk moet loslaten, maar stiekem wil je niet dat zij gelukkig wordt met een ander en fijn verder leeft terwijl jij nog je zielig voelt.

beste wat je kan doen is zelf verliefd worden. eigenlijk.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_43160091
Nja last... last is een groot woord maar tis wel lullig jah
пусть всегда будет солнце
pi_43160093
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:12 schreef Panza het volgende:
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  donderdag 2 november 2006 @ 01:14:38 #6
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43160100
quote:
tsja idd
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_43160102
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:13 schreef timbob het volgende:

Je weet dat je eigenlijk moet loslaten, maar stiekem wil je niet dat zij gelukkig wordt met een ander en fijn verder leeft terwijl jij nog je zielig voelt.

dat dus
pi_43160189
quote:

We wisselen nu wat smsjes uit en ze heeft me heel erg gemist en het heel moeilijk gehad toen het uit ging... en nu voel ik me nog kutter.

En inderdaad, liever wil ik dat ik eerst weer verliefd word. Maar sinds het uit is met deze ex lijkt het net of ik niet meer verliefd word. Ik heb wel andere meisjes leren kennen die ook leuk en knap zijn maar nee...

Ik dacht zelf aan jaloezie maar inderdaad... inwisselbaar... dat is er zeker een onderdeel van.
pi_43160221
jaloezie is het natuurlijk ook... maar ach iedereen heeft dat als je om iemand geeft. Dat ze je inwisseld voor een ander komt bij iedereen hard aan. Het gevoel dat jij niet meer het belangrijkste bent of dat er iemand is die leuker is dan jij is voor niemand een leuke gedachte.
pi_43160225
smsjes sturen is niet bevorderlijk
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_43160238
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:22 schreef beertenderrr het volgende:
smsjes sturen is niet bevorderlijk
Ik weet het.. daar is het al vaker op mis gegaan bij ons. Nu lijken we elkaar eindelijk te begrijpen. Jammer dat dat pas kan als het uit is...
pi_43160266
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:22 schreef Filay het volgende:

[..]

Ik weet het.. daar is het al vaker op mis gegaan bij ons. Nu lijken we elkaar eindelijk te begrijpen. Jammer dat dat pas kan als het uit is...
achteraf is altijd makkelijk praten
  donderdag 2 november 2006 @ 01:25:52 #13
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43160282
t Klinkt cliché maar; get over it.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43160320
quote:
Dat en in het verlengde daarvan het besef dat zij eerder met haar leven is verder gegaan dan jij
pi_43160337
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat en in het verlengde daarvan het besef dat zij eerder met haar leven is verder gegaan dan jij
Wellicht. Het vreemde is dat ik juist de hele tijd dacht dat ik wel met mijn leven verder was gegaan.
pi_43160373
quote:

[..]

herkenbaar

maar als je nu die gevoelens bij haar ook weer ophaalt, is dat niet echt een fijn idee dat zij ook weer in een twijfel terecht komt, en ook niet verder met d'r leven en nieuwe relaties kan

niet dat ik het jou niet gun om met haar te smssen ofzo, maar het klinkt een beetje alsof je weer wat met haar wilt nu zij weer verliefd is. Persoonlijk lijkt me dit niet helemaal oke, hoe logisch het ook is om te doen.

iig sterkte
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_43160392
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:30 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

herkenbaar

maar als je nu die gevoelens bij haar ook weer ophaalt, is dat niet echt een fijn idee dat zij ook weer in een twijfel terecht komt, en ook niet verder met d'r leven en nieuwe relaties kan

niet dat ik het jou niet gun om met haar te smssen ofzo, maar het klinkt een beetje alsof je weer wat met haar wilt nu zij weer verliefd is. Persoonlijk lijkt me dit niet helemaal oke, hoe logisch het ook is om te doen.

iig sterkte
hehe eigenlijk smste ze mij
  donderdag 2 november 2006 @ 01:32:28 #18
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_43160401
quote:

[..]

Oeioei, ik denk dat jij ook verliefd bent. Alleen dan weer op haar.
Het feit dat ze nu op iemand anders gericht is, maakt haar onbereikbaarder voor jou, en dus weer aantrekkelijker. Denk ik.

Verder neem je altijd nog weer een beetje afscheid als de ander weer verliefd is of een relatie krijgt. Pas dan voelt het definitief. En dat kan een enorm kutgevoel zijn.
Stop the world, I want to get out.
pi_43160424
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:32 schreef Lkw het volgende:

[..]

Oeioei, ik denk dat jij ook verliefd bent. Alleen dan weer op haar.
Dat denk ik ook, alleen dan nog steeds ipv weer.

Pff..
pi_43160438
Dat is niet raar

Maar echt probeer je er overheen te zetten, neem desnoods wat afstand van haar!

Het kan je kapot maken! !
  donderdag 2 november 2006 @ 01:39:41 #21
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_43160522
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:33 schreef Filay het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, alleen dan nog steeds ipv weer.

Pff..
Ik heb jaren in zo'n zelfde schuitje gezeten, brrr. Ging pas over toen ikzelf weer écht verliefd werd op heel iemand anders. Dat heeft enorm geholpen, want toen pas zag ik de relativiteit van die eerdere verliefdheid in.

Ikzelf moest er wel een half jaar volledig contact voor verbreken, maar goed, deze dingen gaan bij niemand hetzelfde, dus wees niet bang
Stop the world, I want to get out.
pi_43162081
....just move on with your life.....!!
pi_43162270
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:31 schreef Filay het volgende:

[..]

hehe eigenlijk smste ze mij
de enige reden dat ze jou smst is omdat ze bezorgt is om jou.
en mss ziet ze je ook wel graag maar dan meer als vrienden
en je bent jaloers omdat je ziet dat ze nu gelukkig is met iemand anders.
jij voelt je nu klote omdat je zelf niemand hebt.
iedereen zegt wel eens van: ik wil dat je gelukkig bent ook al is dat met iemand anders.
we zeggen het wel maar eigenlijk menen we het niet.

k'zou zeggen zoekt u een nieuw lief.
  donderdag 2 november 2006 @ 09:55:05 #24
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_43163812
Door dit soort onfrontaties kom je erachter dat wat je dacht en wat nu gebeurt niet correspondeert met elkaar. Het doet je toch nog iets, zeker omdat je schrijft dat je dacht wel ver te zijn gegaan.
Dit is alleen maar positief, je voelt je even rot, maar dat verdwijnt na een tijdje weer. Waarschijnlijk verdwijnt het dan ook helemaal en blijft het niet hangen, omdat je dit nu weet. 'JULLIE' bestaat iet meer. Zij en jij wel.

Tevens trek ik uit de TT heel kort door de bocht de conclusie dat je er verbaasd over bent dat ze niet verliefd is op jou...
Klopt dat? Hoe komt dat?
KISSSSSSSSSSS
pi_43172744
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:55 schreef Fawn het volgende:
Door dit soort onfrontaties kom je erachter dat wat je dacht en wat nu gebeurt niet correspondeert met elkaar. Het doet je toch nog iets, zeker omdat je schrijft dat je dacht wel ver te zijn gegaan.
Dit is alleen maar positief, je voelt je even rot, maar dat verdwijnt na een tijdje weer. Waarschijnlijk verdwijnt het dan ook helemaal en blijft het niet hangen, omdat je dit nu weet. 'JULLIE' bestaat iet meer. Zij en jij wel.

Tevens trek ik uit de TT heel kort door de bocht de conclusie dat je er verbaasd over bent dat ze niet verliefd is op jou...
Klopt dat? Hoe komt dat?
Verbaasd, nee. Ik was niet echt verbaasd.

Er is overigens wel een kleine verandering in de situatie opgetreden. Ze zei tegen me (nadat ik haar succes had gewenst met die jongen en geprobeerd niet sarcastisch te klinken) dat ze hem eigenlijk nog maar net kende, en dat ze eerst met mij wil praten omdat ze me heel erg mist en dat ze weer wil proberen om met mij iets op te bouwen.

En nu ben ik helemaal in de war.

[ Bericht 1% gewijzigd door Filay op 02-11-2006 15:25:39 (tegenwoordige tijd gemaakt :P) ]
pi_43175312
Ik zou het niet eens willen weten als mijn ex weer een vriendin heeft of iemand heeft leren kennen.
Hij heeft me eens verteld over een meisje dat hij leuk vond maar die heeft hij ook maar 1 keer gezien, zo bleek later.
Het is een soort van ego knal wat je krijgt. Ik wilde ook niks meer met hem en toch werd ik soort van jaloers. Dat zij leuker is dan mij en ik allang niet meer interessant ben.
pi_44355357
all part of the game
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:56:18 #28
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44355765
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 13:45 schreef KonnieKipke het volgende:
all part of the game
the sick game
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:58:35 #29
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_44355845
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Filay het volgende:

[..]

kende, en dat ze eerst met mij wil praten omdat ze me heel erg mist en dat ze weer wil proberen om met mij iets op te bouwen.

En nu ben ik helemaal in de war.
Topic titel ook aanpassen
  dinsdag 12 december 2006 @ 14:12:25 #30
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_44356334
Jij hebt haar nog niet losgelaten... De enige reden dat je dan bij haar wil zijn is omdat je
deze gevoelens nog voor haar hebt...

Zolang je het niet geaccepteerd hebt dat het totaal over is, is een vriendschappelijke
band zonder kutgevoelens niet mogelijk...

Accepteren dat het jouw meissie niet meer is, is het beste om te doen... Zo kan je zelf
ook weer verder, want meestal limiteer je jezelf in zo'n situatie ook door jezelf niet open
te stellen voor andere leuke meissies...

O en las net van haar twijfels... Hoe oud zijn jullie eigenlijk? t Klinkt allemaal van
"omdat ik niet weet wat ik voel zullen we t dan maar proberen?"... Ik heb dan al zoiets
van waar begin je dan aan? Van jouw kant kan k t wel begrijpen omdat jij nog helemaal
hoteldebotel bent, maar je moet niet raar opkijken als je straks hard gekwetst wordt...

[ Bericht 13% gewijzigd door B-FliP op 12-12-2006 14:18:39 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_44356486
quote:

Spijker op de kop wat mij betreft.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  dinsdag 12 december 2006 @ 15:41:13 #32
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44359016
quote:
Inderdaad. Zelfs met m'n ex, die ik zelf gedumpt heb, terwijl ik zelf al een ander had, had ik dat dus. Snap er ook niks van. Niet dat dat lang duurde ofzo, maar je hebt wel ff zo iets van 'hurm'.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')