quote:Op donderdag 2 november 2006 01:12 schreef Panza het volgende:
Dat is het besef dat je inwisselbaar bent.
tsja iddquote:Op donderdag 2 november 2006 01:12 schreef Panza het volgende:
dat dusquote:Op donderdag 2 november 2006 01:13 schreef timbob het volgende:
Das niet raar. das een kutgevoel.
Je weet dat je eigenlijk moet loslaten, maar stiekem wil je niet dat zij gelukkig wordt met een ander en fijn verder leeft terwijl jij nog je zielig voelt.
beste wat je kan doen is zelf verliefd worden. eigenlijk.
We wisselen nu wat smsjes uit en ze heeft me heel erg gemist en het heel moeilijk gehad toen het uit ging... en nu voel ik me nog kutter.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:13 schreef timbob het volgende:
Das niet raar. das een kutgevoel.
Je weet dat je eigenlijk moet loslaten, maar stiekem wil je niet dat zij gelukkig wordt met een ander en fijn verder leeft terwijl jij nog je zielig voelt.
beste wat je kan doen is zelf verliefd worden. eigenlijk.
Ik weet het.. daar is het al vaker op mis gegaan bij ons. Nu lijken we elkaar eindelijk te begrijpen. Jammer dat dat pas kan als het uit is...quote:Op donderdag 2 november 2006 01:22 schreef beertenderrr het volgende:
smsjes sturen is niet bevorderlijk![]()
achteraf is altijd makkelijk pratenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:22 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik weet het.. daar is het al vaker op mis gegaan bij ons. Nu lijken we elkaar eindelijk te begrijpen. Jammer dat dat pas kan als het uit is...
Dat en in het verlengde daarvan het besef dat zij eerder met haar leven is verder gegaan dan jijquote:Op donderdag 2 november 2006 01:12 schreef Panza het volgende:
Wellicht. Het vreemde is dat ik juist de hele tijd dacht dat ik wel met mijn leven verder was gegaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat en in het verlengde daarvan het besef dat zij eerder met haar leven is verder gegaan dan jij
herkenbaarquote:Op donderdag 2 november 2006 01:22 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik weet het.. daar is het al vaker op mis gegaan bij ons. Nu lijken we elkaar eindelijk te begrijpen. Jammer dat dat pas kan als het uit is...
hehe eigenlijk smste ze mijquote:Op donderdag 2 november 2006 01:30 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
herkenbaar
maar als je nu die gevoelens bij haar ook weer ophaalt, is dat niet echt een fijn idee dat zij ook weer in een twijfel terecht komt, en ook niet verder met d'r leven en nieuwe relaties kan
niet dat ik het jou niet gun om met haar te smssen ofzo, maar het klinkt een beetje alsof je weer wat met haar wilt nu zij weer verliefd is. Persoonlijk lijkt me dit niet helemaal oke, hoe logisch het ook is om te doen.
iig sterkte![]()
Oeioei, ik denk dat jij ook verliefd bent. Alleen dan weer op haar.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:22 schreef Filay het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, alleen dan nog steeds ipv weer.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Oeioei, ik denk dat jij ook verliefd bent. Alleen dan weer op haar.
Ik heb jaren in zo'n zelfde schuitje gezeten, brrr. Ging pas over toen ikzelf weer écht verliefd werd op heel iemand anders. Dat heeft enorm geholpen, want toen pas zag ik de relativiteit van die eerdere verliefdheid in.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:33 schreef Filay het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, alleen dan nog steeds ipv weer.
Pff..
de enige reden dat ze jou smst is omdat ze bezorgt is om jou.quote:
Verbaasd, nee. Ik was niet echt verbaasd.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:55 schreef Fawn het volgende:
Door dit soort onfrontaties kom je erachter dat wat je dacht en wat nu gebeurt niet correspondeert met elkaar. Het doet je toch nog iets, zeker omdat je schrijft dat je dacht wel ver te zijn gegaan.
Dit is alleen maar positief, je voelt je even rot, maar dat verdwijnt na een tijdje weer. Waarschijnlijk verdwijnt het dan ook helemaal en blijft het niet hangen, omdat je dit nu weet. 'JULLIE' bestaat iet meer. Zij en jij wel.
Tevens trek ik uit de TT heel kort door de bocht de conclusie dat je er verbaasd over bent dat ze niet verliefd is op jou...
Klopt dat? Hoe komt dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |